Baza Wiedzy dla Klientów
Dostęp do nagrań z webinariów, filmy instruktażowe, instrukcje obsługi oprogramowania, opisy kluczowych procesów, a także informacje o najnowszych wersjach naszych systemów, dostępne w jednym miejscu, dla klientów Nefeni. Zapraszamy do naszej bazy wiedzy.

Baza wiedzy jest dostępna nieodpłatnie dla wszystkich klientów, posiadających aktywną licencję na przynajmniej jeden z naszych produktów i korzystających z systemu obsługi serwisowej Nefeni. Aby przejść do zbioru ciekawych i przydatnych informacji, związanych z użytkowaniem oprogramowania, wystarczy wybrać, z bocznego menu systemu obsługi serwisowej, kategorię „Baza wiedzy”.
Uruchomienie bazy wiedzy jest kolejnym przedsięwzięciem mającym na celu doskonalenie naszych usług, związanych z obsługą klienta. Baza będzie sukcesywnie rozbudowywana i wierzymy, że stanie się dla Państwa przyjaznym narzędziem wsparcia przy pracy z naszymi systemami.
Startujemy z następującym zasobem:
- Instrukcje obsługi oprogramowania, przygotowane w taki sposób, by łatwo było wyszukać interesującą informację. Stopniowo zmieniamy podejście do sposobu opisywania produktów. Stawiamy na maksymalną użyteczność i możliwie najmniejszą objętość.
- Nagrania z przeprowadzonych webinariów, które są dorobkiem ostatnich dwóch lat. Projekt, przygotowany trochę jako odpowiedź na wyzwania pandemii, udał się znakomicie i cieszy się dużym uznaniem naszych klientów. Od teraz, nagrania z webinariów (ponad 50 i będzie przybywać), są dostępne w bazie wiedzy.
- FAQ, czyli bank informacji, na temat zagadnień często poruszanych przez klientów lub mających znaczenie z punktu widzenia optymalnego wykorzystania naszych produktów.
- Aktualności dotyczące planów rozwojowych i organizowanych w najbliższym czasie wydarzeń (webinariów, konferencji, itp.).
- Lista zmian, zawierająca informacje dotyczące kolejnych wersji danego produktu, wraz z opisem ich zawartości.
Jeśli posiadasz jeden z naszych produktów, ale jak dotąd nie skorzystałeś z systemu obsługi serwisowej, skontaktuj się z nami, by założyć konto w systemie i korzystać z bazy wiedzy.