#Komunikaty

Baza Wiedzy dla Klientów

Dostęp do nagrań z webinariów, filmy instruktażowe, instrukcje obsługi oprogramowania, opisy kluczowych procesów, a także informacje o najnowszych wersjach naszych systemów, dostępne w jednym miejscu, dla klientów Nefeni. Zapraszamy do naszej bazy wiedzy.

 

powrót

Baza wiedzy jest dostępna nieodpłatnie dla wszystkich klientów, posiadających aktywną licencję na przynajmniej jeden z naszych produktów i korzystających z systemu obsługi zgłoszeń serwisowych Nefeni. Aby przejść do zbioru ciekawych i przydatnych informacji, związanych z użytkowaniem oprogramowania, wystarczy wybrać, z bocznego menu systemu zgłoszeń serwisowych, kategorię „Baza wiedzy”.

Uruchomienie bazy wiedzy jest kolejnym przedsięwzięciem mającym na celu doskonalenie naszych usług, związanych z obsługą klienta. Baza będzie sukcesywnie rozbudowywana i wierzymy, że stanie się dla Państwa przyjaznym narzędziem wsparcia przy pracy z naszymi systemami.

Startujemy z następującym zasobem:

  • Instrukcje obsługi oprogramowania, przygotowane w taki sposób, by łatwo było wyszukać interesującą informację. Stopniowo zmieniamy podejście do sposobu opisywania produktów. Stawiamy na maksymalną użyteczność i możliwie najmniejszą objętość.
  • Nagrania z przeprowadzonych webinariów, które są dorobkiem ostatnich dwóch lat. Projekt, przygotowany trochę jako odpowiedź na wyzwania pandemii, udał się znakomicie i cieszy się dużym uznaniem naszych klientów. Od teraz, nagrania z webinariów (ponad 50 i będzie przybywać), są dostępne w bazie wiedzy.
  • FAQ, czyli bank informacji, na temat zagadnień często poruszanych przez klientów lub mających znaczenie z punktu widzenia optymalnego wykorzystania naszych produktów.
  • Aktualności dotyczące planów rozwojowych i organizowanych w najbliższym czasie wydarzeń (webinariów, konferencji, itp.).
  • Lista zmian, zawierająca informacje dotyczące kolejnych wersji danego produktu, wraz z opisem ich zawartości.

Jeśli posiadasz jeden z naszych produktów, ale jak dotąd nie skorzystałeś z systemu zgłoszeń serwisowych, skontaktuj się z nami, by założyć konto w systemie i korzystać z bazy wiedzy.

Zobacz także:

Jak dołączyć do webinarium na Zoom?
Metody dołączenia do webinarium, na które nastąpiła wcześniej rejestracja.
Startujemy z webinariami!
Spotkania on-line dla naszych klientów
Webinaria Sputnik. Plany na 2022
Spotykamy się w środy o 11:00.