Webinaria Sputnik. Plany na 2022
Do końca 2021 roku odbyło się 35 webinariów tematycznych, dotyczących pracy w systemach Sputnik Software. W spotkaniach on-line, prowadzonych przez naszych specjalistów, wzięło udział łącznie 3011 osób. Dziękujemy za frekwencję, która przesądziła o sukcesie tego projektu i zapraszamy do udziału w webinariach zaplanowanych na rok 2022. Webinaria w 2022 roku nadal będą bezpłatne.
Zainteresowanie webinariami przerosło nasze oczekiwania, ale sprawiło również, że musieliśmy relatywnie szybko wypracować optymalną formułę tych spotkań. Po pierwsze, odbywają się one o ustalonej porze, tj. w środy o 11:00, co pozwala naszym klientom na zarezerwowanie czasu poświęconego na pozyskiwanie wiedzy. Po drugie, nie trwają dłużej niż 60 minut, ponieważ staramy się koncentrować na konkretnych i przydatnych w codziennej pracy zagadnieniach, a nie prezentowaniu rozbudowanych procesów. Po trzecie wreszcie, tematyka webinariów jest skorelowana z kalendarzem pracy w urzędach – staramy się poruszać tematy „na czasie”.
Ponieważ takie podejście przyniosło oczekiwane rezultaty, a pozytywne opinie klientów są dla nas bardzo motywujące, utrzymamy opisaną powyżej formułę, dodając dwie nowinki. Informujemy więc, że w 2022 roku odbędzie się 40 webinariów, o stałej porze, tj. w środy o 11:00. Biorąc pod uwagę doświadczenia ubiegłego roku, wprowadzamy przerwę wakacyjną, od 23 czerwca do 6 września (ostatnie spotkanie przed wakacjami odbędzie się 22 czerwca, pierwsze po wakacjach 7 września). Tematykę poszczególnych spotkań będziemy publikować z odpowiednim wyprzedzeniem na Sputnik.pl -> Webinaria.
Jeśli chodzi o nowości, to będą, co najmniej dwie. Po pierwsze, wykorzystując możliwości technologiczne platformy do prowadzenia webinariów, zamierzamy zwiększyć ich interaktywność, poprzez uruchamianie sesji pytań i odpowiedzi, gdzie uczestnicy spotkań on-line będą mogli zadać pytania naszym konsultantom i – mamy taką nadzieję – uzyskać satysfakcjonujące odpowiedzi.
Druga zmiana dotyczy dostępu do archiwalnych webinariów. Od drugiego kwartału 2022 roku, będą one dostępne w udostępnionej klientom „bazie wiedzy”, która prócz webinariów, zawierać będzie ogromny zbiór informacji na temat korzystania z naszych produktów. Baza wiedzy będzie dostępna dla osób posiadających konto w naszym systemie helpdesk, służącym do obsługi zgłoszeń serwisowych. Klientów nie posiadających jeszcze konta w systemie helpdesk, a chcących takowe posiadać, zapraszamy do zgłoszenia tego faktu, za pośrednictwem formularza kontaktowego – Sputnik.pl -> Kontakt.
Dziękujemy Państwu za tak liczny udział w spotkaniach on-line w 2021 roku i zapraszamy do udziału w webinariach 2022! Czekamy w środy o 11:00!