#Webinaria #WyDra

Nowe wzory spisu członków izby rolniczej w systemie WyDra

Temat szkolenia:

Nowe wzory spisu członków izby rolniczej w systemie WyDra


Termin i czas trwania:
Szkolenie odbędzie się 21 czerwca 2023 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 30 minut.


Formuła szkolenia:
WEBINARIUM (szkolenie on-line na żywo)


Cel szkolenia:

Przeprowadzenie szkolenia umożliwi uporządkowanie wiedzy z zakresu sporządzenia spisów członków izby rolniczej w module Nieruchomości w Systemie Podatkowym WyDra. W trakcie szkolenia użytkownicy systemu poznają kroki wraz z czynnościami do wykonania w celu sporządzenia spisów członków izb rolniczych na podstawie ewidencji podatkowej prowadzonej w gminie — w odniesieniu do podatników podatku rolnego.


Adresaci szkolenia:

Szkolenie skierowane jest do pracowników urzędów gminy zajmujących się sporządzeniem spisów członków izb rolniczych uprawnionych do udziału w głosowaniu w wyborach zarządzonych na 24 września 2023 r.

Zobacz uchwałę Nr 1/2023 Krajowej Rady Izb Rolniczych z dnia 22 lutego 2023 r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu przeprowadzania wyborów do walnych zgromadzeń izb rolniczych.

Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system WyDra.


Program szkolenia:

  1. Walidacja numerów identyfikacyjnych i uzupełnienie danych osób fizycznych na podstawie PESEL.
  2. Przygotowanie spisu członków izby rolniczej (OSOBY FIZYCZNE):
    • ustawienia filtrów w przeglądarce Dane podatkowe — wyszukiwarka,
    • wyszukanie i zaznaczanie danych podatkowych,
    • wybór raportu do wydruku (załącznik nr 7),
    • parametryzacja raportu oraz wydruk spisu.
  3. Przygotowanie spisu członków izby rolniczej (OSOBY PRAWNE):
    • ustawienia filtrów w przeglądarce Dane podatkowe — wyszukiwarka,
    • wyszukanie danych podatkowych,
    • uzupełnienie informacji o przedstawicielu dla osoby prawnej,
    • zaznaczanie danych podatkowych,
    • wybór raportu do wydruku (załącznik nr 8),
    • parametryzacja raportu oraz wydruk spisu.

Prowadzący:

Dariusz Lewański – Nefeni Sp. z o.o.


Informacje organizacyjne:

  1. Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny.
  2. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników.
  3. Zarejestrowani Uczestnicy otrzymają wiadomość na osobisty adres e-mail, podany podczas rejestracji, z danymi dostępowymi do platformy Zoom, na której odbywać się będzie szkolenie.
  4. Przed rozpoczęciem webinarium prosimy o zapoznanie się z informacją – Jak dołączyć do webinarium na Zoom?
  5. W trakcie webinarium Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje.

Aby komfortowo uczestniczyć w szkoleniu on-line zalecamy korzystanie z:

  • komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM;
  • łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s;
  • głośnika lub słuchawek,
  • klienta stacjonarnego Zoom.

Wymagania dotyczące użytkowania klienta stacjonarnego Zoom w systemach operacyjnych Windows, macOS i Linux, znajdziesz tutaj

powrót

Zobacz także:

Dlaczego warto uruchomić BIP 2.0
Baza Wiedzy dla Klientów

Podczas szkolenia skupimy się na praktycznym omówieniu proponowanego zagadnienia.
Zainteresował Cię temat? Chcesz wziąć udział? Zarejestruj się.
Może zainteresują Cię inne szkolenia z systemu #WyDra?

Odkryj najlepsze okazje i zniżki na swoje ulubione marki z Dziennik Kody Rabatowe! Z nami każdy zakup to oszczędność i przyjemność. Nie przegap ekskluzywnych ofert już dziś! Instant Flip Instant Flip