#Webinaria #Security Suite

Cyberbezpieczeństwo w Urzędzie

Cyberbezpieczeństwo w Urzędzie


Termin i czas trwania:
Spotkanie odbędzie się 27 października 2021 r. o godz. 11:00 i potrwa około 90 minut.


Formuła spotkania:
WEBINARIUM


Cel spotkania:
Jednostki Samorządu Terytorialnego są coraz częściej ofiarami cyberataków. Podczas spotkania zaprezentowane zostaną techniki i metody obrony przed zagrożeniami. W części praktycznej wspólnie sprawdzimy, czy antywirus jest dziś wystarczającym zabezpieczeniem.

Więcej o Systemie bezpieczeństwa IT dla JST przeczytasz tutaj.


Adresaci spotkania:
Odbiorcami spotkania są osoby odpowiedzialne za cyberbezpieczeństwo w Jednostkach Samorządu Terytorialnego.

Webinarium jest bezpłatne.


Program spotkania:

  1. Cyberbezpieczeństwo – czy jest się czym martwić?
  2. Jak ransomware dostaje się do firm.
  3. Czy antywirus jest wystarczającą obroną.
  4. Przegląd technik i metod obrony przed cyberzagrożeniami:
    • Ochrona serwerów oraz stacji końcowych,
    • Monitorowani integralności plików,
    • Zarządzanie podatnościami,
    • Zarządzanie konfiguracją i politykami bezpieczeństwa,
    • Ochrona na poziomie DNS,
    • Monitorowanie wycieków,
    • Phishing,
    • Automatyzacja reakcji na zdarzenia.
  5. Usługa Atende Security Suite.
  6. Pokaz na żywo działania omawianych wcześniej technik i metod obrony przed cyberzagrożeniami.
  7. Pokaz na żywo ataku ransomware i obrona przed nim.

Prowadzący:

Karol Kij – Kierownik Produktu w Dziale Rozwiązań Cyberbezpieczeństwa Atende S.A.


Informacje organizacyjne:

  1. Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny.
  2. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników.
  3. Przed spotkaniem zarejestrowani Uczestnicy otrzymują mailowo dane dostępowe do platformy na której odbywać się będzie spotkanie.
  4. Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program spotkania taką sesję przewiduje.
  5. Spotkanie potrwa około 90 minut.

Aby móc komfortowo korzystać ze spotkania online zalecamy korzystanie z :

  • komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM;
  • łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s;
  • głośnika lub słuchawek.
powrót

Zobacz także:

Książka nadawcza w modułach podatkowych systemu ZSI_Urzad.NT
Temat szkolenia: Książka nadawcza w modułach podatkowych systemu ZSI_Urzad.NT Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 22 września 2021 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 40 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM Cel szkolenia: Na szkoleniu zostanie przedstawiona funkcjonalność książki nadawczej w modułach podatkowych systemu ZSI_Urzad.NT Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do wszystkich pracowników, którzy pracują na modułach podatkowych systemu ZSI_Urzad.NT. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system ZSI_Urzad.NT Program szkolenia: Funkcjonowanie książki nadawczej WIWA_OF i WIWA_R. Książka nadawcza pomocnym narzędziem w wymiarze podatku rocznego. Skanowanie, zaczytywanie kodów. Sortowanie dokumentów. Dostępne wydruki z poziomu książki nadawczej. Księgowanie. Prowadzący: Anna Kulig – Sputnik Software sp. z o.o. Absolwentka Wyższej Szkoły Prawa i Administracji w Rzeszowie. Od 2019 r. związana z spółką Sputnik Software. Obecnie Konsultant ds. Obsługi Klienta. Swoją wiedzą i doświadczeniem wspiera Klientów w zakresie obsługi systemu podatkowego ZSI_Urzad.NT. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Przed szkoleniem zarejestrowani Uczestnicy otrzymują mailowo dane dostępowe do platformy na której odbywać się będzie szkolenie. Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje. Szkolenie potrwa około 40 minut. Aby móc komfortowo korzystać ze szkolenia online zalecamy korzystanie z : komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek.
FoKa – bilans otwarcia dla modułu Księgowość podatkowa
FoKa – bilans otwarcia dla modułu Księgowość podatkowa Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 12 stycznia 2022 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM (szkolenie on-line na żywo) Cel szkolenia: Szkolenie pozwoli usystematyzować wiedzę w zakresie czynności jakie należy wykonać w związku z utworzeniem bilansu otwarcia oraz skopiowaniem nieopłaconych upomnień i tytułów wykonawczych do nowego roku. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do pracowników, którzy pracują w module Księgowość Podatkowa systemu FoKa. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system FoKa. Program szkolenia: Wygenerowanie bilansu otwarcia i sprawdzenie poprawności jego wygenerowania. Skopiowanie nieopłaconych upomnień oraz tytułów wykonawczych do roku 2022. Skopiowanie aktywnych rozłożeń na raty do roku 2022. Prowadzący: Mariola Jedut – Sputnik Software sp. z o.o. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Od 2009 r. związana z spółką Sputnik Software. Obecnie Menadżer Zespołu ds. Obsługi Klienta Systemów Finansowych. Swoją wiedzą i wieloletnim doświadczeniem wspiera Klientów w zakresie obsługi systemu finansowo – księgowego, wymiarowego oraz środków trwałych. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Zarejestrowani Uczestnicy otrzymają wiadomość na osobisty adres e-mail, podany podczas rejestracji, z danymi dostępowymi do platformy Zoom, na której odbywać się będzie szkolenie. Przed rozpoczęciem webinarium prosimy o zapoznanie się z informacją – Jak dołączyć do webinarium na Zoom? W trakcie webinarium Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu. Nie pozostawimy żadnego pytania bez odpowiedzi. Aby komfortowo uczestniczyć w szkoleniu on-line zalecamy korzystanie z: komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek, klienta stacjonarnego Zoom. Wymagania dotyczące użytkowania klienta stacjonarnego Zoom w systemach operacyjnych Windows, macOS i Linux, znajdziesz tutaj.
FoKa – nowe obowiązki w oznaczaniu faktur zakupu i sprzedaży
Temat szkolenia: FoKa – nowe obowiązki w oznaczaniu faktur zakupu i sprzedaży w systemie FoKa Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 5 listopada 2020 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM Cel szkolenia: Szkolenie pozwoli rozszerzyć oraz usystematyzować wiedzę w zakresie konfiguracji systemu oraz sposobu użycia na formatkach faktur zakupu i sprzedaży nowych oznaczeń takich jak: mechanizm podzielonej płatności (MPP), Grupy Towarowo-Usługowej (GTU) oraz szczególnej procedury opodatkowania VAT. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest dla pracowników działów finansowych wykorzystujących system FoKa do rozliczeń VAT. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system FoKa. Program szkolenia: Konfiguracja towarów i usług o pozycje dotyczące mechanizmu podzielonej płatności (MPP) oraz Grupy Towarowo-Usługowej (GTU). Sposoby użycia oznaczeń GTU i MPP w fakturach sprzedaży. Oznaczenia dotyczące szczególnej procedury opodatkowania VAT w fakturach. Dodatkowe oznaczenia w fakturach zakupu: IMP, MPP, rodzaj faktury do JPK. Prezentacja oznaczeń faktur w pliku JPK_V7. Prowadzący: Dariusz Lewański – Sputnik Software sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Przed szkoleniem zarejestrowani Uczestnicy otrzymują mailowo dane dostępowe do platformy na której odbywać się będzie szkolenie. Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu. Szkolenie potrwa około 60 minut. Aby móc komfortowo korzystać ze szkolenia online zalecamy korzystanie z : komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek.

Podczas spotkania skupimy się na praktycznym omówieniu proponowanego zagadnienia.

Zainteresował Cię temat? Chcesz wziąć udział? Zarejestruj się.

Może zainteresują Cię inne spotkania z usługi #Security Suite?