#Webinaria #Budżet24

Umowy24 – własny rejestr umów

Temat szkolenia:

Umowy24 – własny rejestr umów


Termin i czas trwania:
Szkolenie odbędzie się 11 maja 2022 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 30 minut.


Formuła szkolenia:
WEBINARIUM (szkolenie on-line na żywo)


Cel szkolenia:

Na szkoleniu zostanie omówione przygotowanie jednostki sektora finansów publicznych do nowego obowiązku wprowadzania informacji do rejestru umów prowadzonego przez Ministra Finansów w systemie teleinformatycznym w rozumieniu ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. W rejestrze umów zamieszczane będą informacje o umowach zawartych w formie pisemnej, dokumentowej, elektronicznej albo innej formie szczególnej, których wartość przedmiotu przekracza 500 zł.

Nowy obowiązek wejdzie w życie z dniem 1 lipca 2022r. i został wprowadzony ustawą z dnia 14 października 2021r. o zmianie ustawy – Kodeks karny oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. poz.2054). Istotne jest to, że obowiązkiem rejestracji objęte będą umowy zawarte począwszy od 1 stycznia 2022r., co wynika z odrębnych dat wejścia w życie ustawy zmieniającej oraz regulującej ten obowiązek.

Przygotowaliśmy system informatyczny do rejestrowania wymaganych umów we własnym rejestrze – Umowy24. To wszystko po to, by już dziś można było gromadzić wymagane prawem informacje o umowach zawartych od 1 stycznia 2022r. za nim powstanie Centralny Rejestr Umów (CRU) prowadzony przez Ministra Finansów.


Adresaci szkolenia:

Pracownicy administracji samorządowej (urzędy gmin, starostwa powiatowe, urzędy marszałkowskie) oraz jednostek organizacyjnych (szkoły, przedszkola, żłobki, OPS), osoby odpowiedzialne za udostępnianie informacji publicznej oraz za wdrożenie systemu rejestru umów w jednostce.

Webinarium jest bezpłatne.


Program szkolenia:

  1. Nowy obowiązek – Centralny Rejestr Umów (CRU).
  2. Jak przygotować się do wprowadzania wymaganych umów?
  3. Umowy24 – własny rejestr umów:
    • zarządzanie prawami,
    • rejestrowanie i zmiany umów,
    • monitorowanie terminowości przekazania informacji do CRU,
    • wyszukiwanie, statystyki oraz raportowanie.

Prowadzący:

Krzysztof Domański – DSGS sp. z o.o.


Informacje organizacyjne:

  1. Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny.
  2. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników.
  3. Zarejestrowani Uczestnicy otrzymają wiadomość na osobisty adres e-mail, podany podczas rejestracji, z danymi dostępowymi do platformy Zoom, na której odbywać się będzie szkolenie.
  4. Przed rozpoczęciem webinarium prosimy o zapoznanie się z informacją – Jak dołączyć do webinarium na Zoom?

Aby komfortowo uczestniczyć w szkoleniu on-line zalecamy korzystanie z:

  • komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM;
  • łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s;
  • głośnika lub słuchawek,
  • klienta stacjonarnego Zoom.

Wymagania dotyczące użytkowania klienta stacjonarnego Zoom w systemach operacyjnych Windows, macOS i Linux, znajdziesz tutaj.

powrót

Zobacz także:

Webinaria Sputnik. Plany na 2022
Spotykamy się w środy o 11:00.
Jak dołączyć do webinarium na Zoom?
Metody dołączenia do webinarium, na które nastąpiła wcześniej rejestracja.
Startujemy z webinariami!
Spotkania on-line dla naszych klientów

Podczas szkolenia skupimy się na praktycznym omówieniu proponowanego zagadnienia.
Zainteresował Cię temat? Chcesz wziąć udział? Zarejestruj się.
Może zainteresują Cię inne szkolenia z systemu #Budżet24?