Umowy24 – własny rejestr umów
Temat szkolenia:
Umowy24 – własny rejestr umów
Termin i czas trwania:
Szkolenie odbędzie się 11 maja 2022 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 30 minut.
Formuła szkolenia:
WEBINARIUM (szkolenie on-line na żywo)
Cel szkolenia:
Na szkoleniu zostanie omówione przygotowanie jednostki sektora finansów publicznych do nowego obowiązku wprowadzania informacji do rejestru umów prowadzonego przez Ministra Finansów w systemie teleinformatycznym w rozumieniu ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. W rejestrze umów zamieszczane będą informacje o umowach zawartych w formie pisemnej, dokumentowej, elektronicznej albo innej formie szczególnej, których wartość przedmiotu przekracza 500 zł.
Nowy obowiązek wejdzie w życie z dniem 1 lipca 2022r. i został wprowadzony ustawą z dnia 14 października 2021r. o zmianie ustawy – Kodeks karny oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. poz.2054). Istotne jest to, że obowiązkiem rejestracji objęte będą umowy zawarte począwszy od 1 stycznia 2022r., co wynika z odrębnych dat wejścia w życie ustawy zmieniającej oraz regulującej ten obowiązek.
Przygotowaliśmy system informatyczny do rejestrowania wymaganych umów we własnym rejestrze – Umowy24. To wszystko po to, by już dziś można było gromadzić wymagane prawem informacje o umowach zawartych od 1 stycznia 2022r. za nim powstanie Centralny Rejestr Umów (CRU) prowadzony przez Ministra Finansów.
Adresaci szkolenia:
Pracownicy administracji samorządowej (urzędy gmin, starostwa powiatowe, urzędy marszałkowskie) oraz jednostek organizacyjnych (szkoły, przedszkola, żłobki, OPS), osoby odpowiedzialne za udostępnianie informacji publicznej oraz za wdrożenie systemu rejestru umów w jednostce.
Webinarium jest bezpłatne.
Program szkolenia:
- Nowy obowiązek – Centralny Rejestr Umów (CRU).
- Jak przygotować się do wprowadzania wymaganych umów?
- Umowy24 – własny rejestr umów:
- zarządzanie prawami,
- rejestrowanie i zmiany umów,
- monitorowanie terminowości przekazania informacji do CRU,
- wyszukiwanie, statystyki oraz raportowanie.
Prowadzący:
Krzysztof Domański – DSGS sp. z o.o.
Informacje organizacyjne:
- Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny.
- Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników.
- Zarejestrowani Uczestnicy otrzymają wiadomość na osobisty adres e-mail, podany podczas rejestracji, z danymi dostępowymi do platformy Zoom, na której odbywać się będzie szkolenie.
- Przed rozpoczęciem webinarium prosimy o zapoznanie się z informacją – Jak dołączyć do webinarium na Zoom?
Aby komfortowo uczestniczyć w szkoleniu on-line zalecamy korzystanie z:
- komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM;
- łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s;
- głośnika lub słuchawek,
- klienta stacjonarnego Zoom.
Wymagania dotyczące użytkowania klienta stacjonarnego Zoom w systemach operacyjnych Windows, macOS i Linux, znajdziesz tutaj.