#Webinaria #FoKa

FoKa – Plan i realizacja wydatków niewygasających

Temat szkolenia:

FoKa – Plan i realizacja wydatków niewygasających


Termin i czas trwania:
Szkolenie odbędzie się 17 listopada 2021 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut.


Formuła szkolenia:
WEBINARIUM


Cel szkolenia:

Szkolenie pozwoli rozszerzyć oraz usystematyzować wiedzę w zakresie nowej funkcjonalności dotyczącej planów i realizacji wydatków niewygasających.


Adresaci szkolenia:

Szkolenie skierowane jest dla pracowników działów finansowych wykorzystujących system FoKa do obsługi wydatków niewygasających.

Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system FoKa.


Program szkolenia:

  1. Podstawy prawne.
  2. Konfiguracja planu finansowego w zakresie wydatków niewygasających.
  3. Plan wydatków niewygasających.
  4. Konfiguracja konta księgowego dot. wydatków niewygasających.
  5. Dekretacja dokumentu księgowego.
  6. Generator sprawozdań – zmiany dotyczące wydatków niewygasających.

Prowadzący:

Dorota Kondrakiewicz – Sputnik Software sp. z o.o.


Informacje organizacyjne:

  1. Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny.
  2. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników.
  3. Przed szkoleniem zarejestrowani Uczestnicy otrzymują mailowo dane dostępowe do platformy na której odbywać się będzie szkolenie.
  4. Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje.
  5. Szkolenie potrwa około 60 minut.

Aby móc komfortowo korzystać ze szkolenia online zalecamy korzystanie z :

  • komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM;
  • łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s;
  • głośnika lub słuchawek.
powrót

Zobacz także:

Obsługa systemu Koncesje Alkoholowe
Temat szkolenia: Obsługa systemu Koncesje Alkoholowe Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 6 października 2021 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM Cel szkolenia: Szkolenie pokaże sposób obsługi sytemu Koncesje Alkoholowe. Adresaci szkolenia: Szkolenie adresowane jest do osób zarządzających systemem od strony merytorycznej. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system Koncesje Alkoholowe. Program szkolenia: Parametryzacja rejonów oraz limitów zezwoleń. Wprowadzanie osób i przedsiębiorców. Rejestracja wniosków. Wydawanie zezwoleń. Rejestracja oświadczeń. Wydruki dla przedsiębiorcy. Obsługa raportów. Prowadzący: Grzegorz Goraj – Sputnik Software sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Przed szkoleniem zarejestrowani Uczestnicy otrzymują mailowo dane dostępowe do platformy na której odbywać się będzie szkolenie. Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje. Szkolenie potrwa około 60 minut. Aby móc komfortowo korzystać ze szkolenia online zalecamy korzystanie z : komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek.
PROTON – Nowa Baza Wiedzy
Temat szkolenia: PROTON – Nowa Baza Wiedzy Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 14 września 2022 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 40 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM (szkolenie on-line na żywo) Cel szkolenia: Podczas szkolenia zaprezentujemy naszą nową bazę wiedzy. Baza Wiedzy zawiera: nagrania z webinariów, filmy instruktażowe, instrukcje obsługi oprogramowania, opisy kluczowych procesów, a także informacje o najnowszych wersjach naszych systemów. Baza będzie sukcesywnie rozbudowywana i aktualizowana. Uruchomienie Bazy Wiedzy jest kolejnym przedsięwzięciem mającym na celu doskonalenie naszych usług, związanych z użytkowanymi systemami. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do wszystkich pracowników, którzy pracują w systemie EZD PROTON. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system EZD PROTON. Program szkolenia: Sposoby dostępu do nowej Bazy Wiedzy: baza wiedzy dostępna poprzez system obsługi serwisowej, baza wiedzy wbudowana w system PROTON. Omówienie budowy nowej Bazy Wiedzy. Metody prezentowania i wyszukiwania informacji w nowej Bazie Wiedzy. Prowadzący: Bartosz Michałowski – Nefeni Sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Zarejestrowani Uczestnicy otrzymają wiadomość na osobisty adres e-mail, podany podczas rejestracji, z danymi dostępowymi do platformy Zoom, na której odbywać się będzie szkolenie. Przed rozpoczęciem webinarium prosimy o zapoznanie się z informacją – Jak dołączyć do webinarium na Zoom? W trakcie webinarium Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu. Nie pozostawimy żadnego pytania bez odpowiedzi. Aby komfortowo uczestniczyć w szkoleniu on-line zalecamy korzystanie z: komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek, klienta stacjonarnego Zoom. Wymagania dotyczące użytkowania klienta stacjonarnego Zoom w systemach operacyjnych Windows, macOS i Linux, znajdziesz tutaj.
FoKa – przelewy do faktur zakupu
Temat szkolenia: FoKa – przelewy do faktur zakupu Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 28 lipca 2021 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM Cel szkolenia: Na szkoleniu zostaną przedstawione poszczególne kroki i czynności do wykonania w celu prawidłowego przygotowania paczki przelewów do faktur zakupu. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do wszystkich pracowników, którzy pracują w systemie finansowo-księgowy FoKa. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system FoKa. Program szkolenia: Konfiguracja systemu w zakresie formatu i kodowania pliku przelewów. Faktura zakupu i jej minimalne wymagania do przelewów. Kreator doboru faktur i tworzenia paczki przelewów. Przegląd paczki przelewów i jej weryfikacja. Eksport paczki do pliku oraz wydruk pozycji przelewu. Prowadzący: Hubert Szczygieł – Sputnik Software sp. z o.o. Absolwent kierunku Finanse i Rachunkowość na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Obecnie związany z firmą Sputnik Software sp. z o.o. jako Konsultant ds. Wdrożeń Systemów Finansowych. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Przed szkoleniem zarejestrowani Uczestnicy otrzymują mailowo dane dostępowe do platformy na której odbywać się będzie szkolenie. Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje. Szkolenie potrwa około 60 minut. Aby móc komfortowo korzystać ze szkolenia online zalecamy korzystanie z : komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek.

Podczas szkolenia skupimy się na praktycznym omówieniu proponowanego zagadnienia.
Zainteresował Cię temat? Chcesz wziąć udział? Zarejestruj się.
Może zainteresują Cię inne szkolenia z systemu #FoKa?