#Webinaria #Radni.Info

Transmisje z posiedzeń rady – co warto wiedzieć

Temat szkolenia:

Transmisje z posiedzeń rady – co warto wiedzieć


Termin i czas trwania:
Szkolenie odbędzie się 10 listopada 2021 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut.


Formuła szkolenia:
WEBINARIUM


Cel szkolenia:

Na szkoleniu zostaną omówione zarówno praktyczne jak i formalne kwestie dotyczące prowadzenia transmisji na żywo jak i udostępniania nagrań archiwalnych


Adresaci szkolenia:

Szkolenie skierowane jest do Pracowników Biura Rady oraz informatyków wspierających obsługę sesji.

Webinarium jest bezpłatne.


Program szkolenia:

  1. Formalne aspekty prowadzenia transmisji na żywo.
  2. Nagranie archiwalne – jakie mam obowiązki.
  3. Transmisja od strony praktycznej.

Prowadzący:

Michał Kowalczyk – Sputnik Software sp. z o.o.

Ma na koncie kilkadziesiąt projektów zrealizowanych na rzecz jednostek sektora publicznego i spółek skarbu państwa. Ekspert w dziedzinie elektronicznego zarządzania dokumentacją i e-legislacji w obszarze prawa miejscowego. Architekt systemu RADNI.INFO.


Informacje organizacyjne:

  1. Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny.
  2. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników.
  3. Przed szkoleniem zarejestrowani Uczestnicy otrzymują mailowo dane dostępowe do platformy na której odbywać się będzie szkolenie.
  4. Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje.
  5. Szkolenie potrwa około 60 minut.

Aby móc komfortowo korzystać ze szkolenia online zalecamy korzystanie z :

  • komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM;
  • łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s;
  • głośnika lub słuchawek.
powrót

Zobacz także:

FoKa- mechanizm przeksięgowania nadpłat
Temat szkolenia: FoKa- mechanizm przeksięgowania nadpłat Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 15 czerwca 2022 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM (szkolenie on-line na żywo) Cel szkolenia: Szkolenie pozwoli usystematyzować wiedzę w zakresie czynności jakie należy wykonać w związku z przeksięgowaniem nadpłat w module Księgowość podatkowa systemu FoKa. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do pracowników, którzy pracują w module Księgowość Podatkowa systemu FoKa. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system FoKa. Program szkolenia: Masowe przeksięgowanie nadpłat w ramach tego samego podatku/opłaty. Masowe przeksięgowanie nadpłat w ramach różnych podatków/opłat. Półautomatyczne przeksięgowanie nadpłaty dla konkretnego podatnika. Prowadzący: Mariola Jedut – Sputnik Software sp. z o.o. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Od 2009 r. związana z spółką Sputnik Software. Swoją wiedzą i wieloletnim doświadczeniem wspiera Klientów w zakresie obsługi systemu finansowo – księgowego, wymiarowego oraz środków trwałych. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Zarejestrowani Uczestnicy otrzymają wiadomość na osobisty adres e-mail, podany podczas rejestracji, z danymi dostępowymi do platformy Zoom, na której odbywać się będzie szkolenie. Przed rozpoczęciem webinarium prosimy o zapoznanie się z informacją – Jak dołączyć do webinarium na Zoom? W trakcie webinarium Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu. Nie pozostawimy żadnego pytania bez odpowiedzi. Aby komfortowo uczestniczyć w szkoleniu on-line zalecamy korzystanie z: komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek, klienta stacjonarnego Zoom. Wymagania dotyczące użytkowania klienta stacjonarnego Zoom w systemach operacyjnych Windows, macOS i Linux, znajdziesz tutaj.
FoKa – Plan i realizacja wydatków niewygasających
Temat szkolenia: FoKa – Plan i realizacja wydatków niewygasających Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 17 listopada 2021 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM Cel szkolenia: Szkolenie pozwoli rozszerzyć oraz usystematyzować wiedzę w zakresie nowej funkcjonalności dotyczącej planów i realizacji wydatków niewygasających. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest dla pracowników działów finansowych wykorzystujących system FoKa do obsługi wydatków niewygasających. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system FoKa. Program szkolenia: Podstawy prawne. Konfiguracja planu finansowego w zakresie wydatków niewygasających. Plan wydatków niewygasających. Konfiguracja konta księgowego dot. wydatków niewygasających. Dekretacja dokumentu księgowego. Generator sprawozdań – zmiany dotyczące wydatków niewygasających. Prowadzący: Dorota Kondrakiewicz – Sputnik Software sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Przed szkoleniem zarejestrowani Uczestnicy otrzymują mailowo dane dostępowe do platformy na której odbywać się będzie szkolenie. Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje. Szkolenie potrwa około 60 minut. Aby móc komfortowo korzystać ze szkolenia online zalecamy korzystanie z : komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek.
Obsługa systemu Środki Trwałe (ŚwisTak)
Temat szkolenia: Obsługa systemu Środki Trwałe (ŚwisTak) Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 3 listopada 2021 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM Cel szkolenia: Szkolenie pozwoli usystematyzować wiedzę z zakresu wprowadzania środków, amortyzacji oraz ich inwentaryzacji w systemie Środki Trwałe (ŚwisTak). Adresaci szkolenia: Szkolenie adresowane jest do osób pracujących w systemie Środki Trwałe (ŚwisTak). Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system Środki Trwałe. Program szkolenia: Wprowadzanie środków trwałych, niskocennych i pozostałych do ewidencji wraz ze składowymi i amortyzacją. Przygotowanie amortyzacji poszczególnych środków. Przygotowanie inwentaryzacji. Praca z raportami. Prowadzący: Bartosz Michałowski – Sputnik Software sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Przed szkoleniem zarejestrowani Uczestnicy otrzymują mailowo dane dostępowe do platformy na której odbywać się będzie szkolenie. Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje. Szkolenie potrwa około 60 minut. Aby móc komfortowo korzystać ze szkolenia online zalecamy korzystanie z : komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek.

Podczas szkolenia skupimy się na praktycznym omówieniu proponowanego zagadnienia.
Zainteresował Cię temat? Chcesz wziąć udział? Zarejestruj się.
Może zainteresują Cię inne szkolenia z systemu #Radni.Info?