#Webinaria #ŚwisTak

Obsługa systemu Środki Trwałe (ŚwisTak)

Temat szkolenia:

Obsługa systemu Środki Trwałe (ŚwisTak)


Termin i czas trwania:
Szkolenie odbędzie się 3 listopada 2021 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut.


Formuła szkolenia:
WEBINARIUM


Cel szkolenia:

Szkolenie pozwoli usystematyzować wiedzę z zakresu wprowadzania środków, amortyzacji oraz ich inwentaryzacji w systemie Środki Trwałe (ŚwisTak).


Adresaci szkolenia:

Szkolenie adresowane jest do osób pracujących w systemie Środki Trwałe (ŚwisTak).

Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system Środki Trwałe.


Program szkolenia:

  1. Wprowadzanie środków trwałych, niskocennych i pozostałych do ewidencji wraz ze składowymi i amortyzacją.
  2. Przygotowanie amortyzacji poszczególnych środków.
  3. Przygotowanie inwentaryzacji.
  4. Praca z raportami.

Prowadzący:

Bartosz Michałowski – Sputnik Software sp. z o.o.


Informacje organizacyjne:

  1. Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny.
  2. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników.
  3. Przed szkoleniem zarejestrowani Uczestnicy otrzymują mailowo dane dostępowe do platformy na której odbywać się będzie szkolenie.
  4. Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje.
  5. Szkolenie potrwa około 60 minut.

Aby móc komfortowo korzystać ze szkolenia online zalecamy korzystanie z :

  • komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM;
  • łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s;
  • głośnika lub słuchawek.
powrót

Zobacz także:

FoKa – procedura zamknięcia roku oraz przeksięgowania roczne
FoKa – procedura zamknięcia roku oraz przeksięgowania roczne Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 25 marca 2022 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM (szkolenie on-line na żywo) Cel szkolenia: Szkolenie pozwoli usystematyzować wiedzę w zakresie czynności jakie należy wykonać w związku z zamknięciem ksiąg rachunkowych oraz wykonaniem niezbędnych przeksięgowań rocznych w systemie FoKa. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do pracowników, którzy zajmują się procedurą uzgodnienia końcowo rocznych sald i obrotów oraz zamknięciem ksiąg rachunkowych w systemie FoKa. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system FoKa. Program szkolenia: Prezentacja mechanizmu przeksięgowań rocznych. Uzgodnienie i sporządzenie zestawienia obrotów i sald kont księgi głównej. Omówienie technicznych aspektów zamknięcia ksiąg rachunkowych. Prowadzący: Mariola Jedut – Sputnik Software sp. z o.o. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Od 2009 r. związana z spółką Sputnik Software. Swoją wiedzą i wieloletnim doświadczeniem wspiera Klientów w zakresie obsługi systemu finansowo – księgowego, wymiarowego oraz środków trwałych. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Zarejestrowani Uczestnicy otrzymają wiadomość na osobisty adres e-mail, podany podczas rejestracji, z danymi dostępowymi do platformy Zoom, na której odbywać się będzie szkolenie. Przed rozpoczęciem webinarium prosimy o zapoznanie się z informacją – Jak dołączyć do webinarium na Zoom? W trakcie webinarium Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu. Nie pozostawimy żadnego pytania bez odpowiedzi. Aby komfortowo uczestniczyć w szkoleniu on-line zalecamy korzystanie z: komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek, klienta stacjonarnego Zoom. Wymagania dotyczące użytkowania klienta stacjonarnego Zoom w systemach operacyjnych Windows, macOS i Linux, znajdziesz tutaj.
Zarządzanie dyskusją podczas posiedzenia – praktyczne porady
Temat szkolenia: Zarządzanie dyskusją podczas posiedzenia – praktyczne porady Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 6 kwietnia 2022 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 40 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM (szkolenie on-line na żywo) Cel szkolenia: Na szkoleniu zostanie omówiona kwestia moderowania dyskusją podczas posiedzenia. Dodatkowo szkolenie przybliży nowe funkcjonalności systemu RADNI.INFO wydane w ramach wersji 1.6.0. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do Pracowników Biura Rady oraz informatyków wspierających obsługę sesji. Webinarium jest bezpłatne. Program szkolenia: Ustawienia systemowe. Konfiguracja przy budowaniu porządku obrad. Działanie podczas sesji na żywo. Prowadzący: Michał Kowalczyk – Sputnik Software sp. z o.o. Ma na koncie kilkadziesiąt projektów zrealizowanych na rzecz jednostek sektora publicznego i spółek skarbu państwa. Ekspert w dziedzinie elektronicznego zarządzania dokumentacją i e-legislacji w obszarze prawa miejscowego. Architekt systemu RADNI.INFO. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Zarejestrowani Uczestnicy otrzymają wiadomość na osobisty adres e-mail, podany podczas rejestracji, z danymi dostępowymi do platformy Zoom, na której odbywać się będzie szkolenie. Przed rozpoczęciem webinarium prosimy o zapoznanie się z informacją – Jak dołączyć do webinarium na Zoom? Aby komfortowo uczestniczyć w szkoleniu on-line zalecamy korzystanie z: komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek, klienta stacjonarnego Zoom. Wymagania dotyczące użytkowania klienta stacjonarnego Zoom w systemach operacyjnych Windows, macOS i Linux, znajdziesz tutaj.
Moduł Odpady – przygotowanie zawiadomienia o zmianie wysokości opłaty
Temat szkolenia: Moduł Odpady – przygotowanie zawiadomienia o zmianie wysokości opłaty Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 18 maja 2022 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 40 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM Cel szkolenia: Szkolenie pozwoli usystematyzować wiedzę co do kroków, które należy wykonać w celu przygotowania wydruku zawiadomienia o zmianie wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do pracowników zajmujących się wymiarowaniem opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w systemie WyDra. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system WyDra. Program szkolenia: Konfiguracja raportu systemowego „Zawiadomienie o zmianie wysokości opłaty”: przygotowanie tekstów do raportu, w tym zastosowanie znaczników formatowania HTML; dodanie szablonu parametryzacji oraz ustawienie zapamiętywanych filtrów, w tym parametrów dostosowania części adresowej do koperty z okienkiem. Przedstawienie dostępnych wydruków związanych z zawiadomieniem: nalepki na potwierdzenie odbioru (różne wzory); dodanie szablonu parametryzacji dla raportu systemowego „Potwierdzenie odbioru – Poczta Polska” oraz ustawienie zapamiętywanych filtrów, w tym parametrów dostosowania części adresowej. Masowy wydruk zawiadomień oraz potwierdzeń odbioru z uwzględnianiem zdefiniowanej konfiguracji. Prowadzący: Sylwia Buchacz – Sputnik Software sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Przed szkoleniem zarejestrowani Uczestnicy otrzymują mailowo dane dostępowe do platformy na której odbywać się będzie szkolenie. Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje. Szkolenie potrwa około 60 minut. Aby móc komfortowo korzystać ze szkolenia online zalecamy korzystanie z : komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek.

Podczas szkolenia skupimy się na praktycznym omówieniu proponowanego zagadnienia.
Zainteresował Cię temat? Chcesz wziąć udział? Zarejestruj się.
Może zainteresują Cię inne szkolenia z systemu #ŚwisTak?