Zmiany w obsłudze jednostek w systemach BeSTi@ i SJO BeSTi@ (III Termin)
Ze względu na duże zainteresowanie szkoleniem przygotowano czwarty ostatni termin szkolenia (17 października 2022 r. o godz. 11:00). Zapraszamy do zapisu tutaj>
Temat szkolenia:
Zmiany w obsłudze jednostek w systemach BeSTi@ i SJO BeSTi@ (III Termin)
Termin i czas trwania:
Szkolenie odbędzie się 14 października 2022 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut.
Formuła szkolenia:
WEBINARIUM (szkolenie on-line)
Cel szkolenia:
Począwszy od aktualizacji do wersji 7.039.00.16, systemów BeSTi@ i SJO BeSTi@, nastąpią zmiany w zakresie obsługi jednostek. W związku z przygotowaniem systemu do transferu danych do GUS (projekt SMUP), wszystkie zdefiniowane wcześniej jednostki organizacyjne zostaną przeniesione do gałęzi „Zamknięte systemowo z końcem roku 2022”. Jednostek tych nie będzie można przywrócić.
Najpóźniej przed rozpoczęciem pracy nad dokumentami planistycznymi i sprawozdaniami dotyczącymi 2023 r. należy ponownie zdefiniować w systemie jednostki organizacyjne w oparciu o nowe funkcjonalności i procedury, które zostały opisane tutaj.
Na webinarium pokażemy jak przygotować systemy do dalszej pracy.
Adresaci szkolenia:
Szkolenie skierowane jest do wszystkich użytkowników systemów BeSTi@ oraz SJO BeSTi@.
Webinarium jest bezpłatne. Ilość miejsc jest ograniczona, dlatego kolejność rejestracji ma znaczenie.
Program szkolenia:
- Zmiany w obsłudze jednostek w systemie BeSTi@:
- omówienie zmian systemowych,
- dodawanie, edytowanie jednostek (użycie kreatorów uaktualnij lub pobierz dane jednostki z API REGON),
- obsługa jednostek typu Organ i rachunek, o którym mowa w art. 223 ust. 1 uofp.
- Zmiany w obsłudze jednostek w systemie SJO BeSTi@.
Prowadzący:
Dariusz Lewański – Nefeni Sp. z o.o.
Informacje organizacyjne:
- Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny.
- Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników.
- Zarejestrowani Uczestnicy otrzymają wiadomość na osobisty adres e-mail, podany podczas rejestracji, z danymi dostępowymi do platformy Zoom, na której odbywać się będzie szkolenie.
- Przed rozpoczęciem webinarium prosimy o zapoznanie się z informacją – Jak dołączyć do webinarium na Zoom?
- Więcej informacji o systemie Zarządzanie Budżetem Jednostek Samorządu Terytorialnego, znajdziesz tutaj.
Aby komfortowo uczestniczyć w szkoleniu on-line zalecamy korzystanie z:
- komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM;
- łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s;
- głośnika lub słuchawek,
- klienta stacjonarnego Zoom.
Wymagania dotyczące użytkowania klienta stacjonarnego Zoom w systemach operacyjnych Windows, macOS i Linux, znajdziesz tutaj.