#Webinaria #WyDra

Rok 2022 w systemie WyDra – moduł Odpady

Rok 2022 w systemie WyDra – moduł Odpady


Termin i czas trwania:
Szkolenie odbędzie się 15 grudnia 2021 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut.


Formuła szkolenia:
WEBINARIUM


Cel szkolenia:

Szkolenie pozwoli usystematyzować wiedzę co do kroków, które należy wykonać przy otwieraniu roku w systemie WyDra dla modułu Odpady.


Adresaci szkolenia:

Szkolenie skierowane jest do pracowników zajmujących się wymiarowaniem opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w systemie WyDra.

Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system WyDra.


Program szkolenia:

  1. Przygotowanie bazy do otwarcia roku.
  2. Konfiguracja stawek za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
  3. Weryfikacja poprawności naliczeń na wybranych Danych Podatkowych.
  4. Generowanie masowego wymiaru.
  5. Przygotowanie masowych dokumentów.
  6. Zaksięgowanie dokumentów w module Księgowość podatkowa (system FoKa lub Wydra).

Prowadzący:

Sylwia Buchacz – Sputnik Software sp. z o.o.


Informacje organizacyjne:

  1. Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny.
  2. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników.
  3. Przed szkoleniem zarejestrowani Uczestnicy otrzymują mailowo dane dostępowe do platformy na której odbywać się będzie szkolenie.
  4. Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje.
  5. Szkolenie potrwa około 60 minut.

Aby móc komfortowo korzystać ze szkolenia online zalecamy korzystanie z :

  • komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM;
  • łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s;
  • głośnika lub słuchawek.
powrót

Zobacz także:

GIS w praktyce – V seminarium GIAP (Wydarzenie hybrydowe)
Rejestracja uczestników Termin wydarzenia: Konferencja odbędzie się 1 grudnia 2021 r. Wydarzenie hybrydowe: SEMINARIUM ON-LINE oraz SEMINARIUM STACJONARNE – Hotel Courtyard by Marriott Katowice City Center O wydarzeniu: Konferencja GIS W PRAKTYCE to już V odsłona kultowego seminarium GIS – Środowisko pracy w nowoczesnym urzędzie organizowanego przez firmę GIAP Sp. z o.o.. Wydarzenie dedykowane jest przede wszystkim dla pracowników Miast, Gmin i Instytucji Publicznych. Tematem przewodnim konferencji jest zapoznanie Uczestników z praktycznym wykorzystaniem rozwiązań GIS w codziennej pracy na przykładzie wielu rozwiązań implementacji systemów GIS w Urzędach. Podczas spotkania, Uczestnicy będą mieli okazję do zapoznania się z nowoczesnymi narzędziami opartymi na systemie GIS, mającymi na celu optymalizację czasu pracy w urzędzie, poprzez automatyzację wydawania dokumentów i uporządkowanie danych przestrzennych, co bezpośrednio przekłada się na oszczędność czasu i pieniędzy. Dla kogo: Konferencja skierowana jest przede wszystkim do przedstawicieli miast i gmin, w tym m.in.: Przedstawiciele władz (Prezydenci, Burmistrzowie, Wójtowie, Sekretarze) Dyrektorzy, Kierownicy, Naczelnicy, Inspektorzy wydziałów gospodarowania nieruchomościami, infrastruktury, gospodarki przestrzennej i budownictwa, architektury, środowiska, promocji Informatycy Przedstawiciele Instytucji szczebla wojewódzkiego i ogólnopolskiego Przedstawiciele Administracji Publicznej szczebla wojewódzkiego i ogólnopolskiego Plan konferencji: Organizator konferencji: GIAP to dynamicznie rozwijająca się spółka geoinformatyczna, tworząca dziedzinowe oprogramowania GIS dla urzędów miast i gmin oraz instytucji publicznych. Głównym produktem firmy jest Samorządowa Platforma Danych Przestrzennych (SPDP), oparta na opensourcowej platformie QGIS, wspierająca realizację zadań administracji samorządowej. Produkty oferowane przez firmę GIAP prezentowane są na wielu prestiżowych konwentach, organizowanych dla przedstawicieli administracji publicznej. Tylko w pierwszej połowie 2019 roku rozwiązania spółki przedstawione zostały m.in. na takich wydarzeniach jak: konferencja „Informacja przestrzenna nowym impulsem dla rozwoju lokalnego” (Wrocław, maj br.), targi Smart City Expo Poland (Łódź, czerwiec br.) czy II spotkanie użytkowników QGIS (Poznań, czerwiec br.). W tym roku firma otrzymała nagrodę SMART CITY POLAND AWARD w kategorii „e-usługi” za projekt „Utworzenie Systemu Informacji Przestrzennej”. Ponadto z końcem 2018 roku GIAP został srebrnym sponsorem QGIS. Z rozwiązań oferowanych przez firmę GIAP korzysta ponad 200 urzędów w całej Polsce, w tym m.in. miasto Częstochowa, miasto Zamość, miasto Gorzów Wielkopolski, miasto Kwidzyn, miasto Skierniewice czy też Urząd Gminy Tarnowo Podgórne. Z początkiem 2019 roku firma rozpoczęła współpracę z Departamentem Ochrony Środowiska Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. Natomiast pod koniec 2017 roku GIAP podjął się realizacji utworzenia SIP-u dla miasta Bolesławiec oraz dziewięciu sąsiednich jednostek. GIAP i Sputnik Software są w jednej grupie kapitałowej. O połączniu sił pisaliśmy tutaj.
System Pomoc Materialna dla Uczniów
Temat szkolenia: System Pomoc Materialna dla Uczniów Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 28 września 2022 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM (szkolenie on-line na żywo) Cel szkolenia: Prezentacja funkcjonalności systemu Pomoc Materialna dla Uczniów. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do wszystkich pracowników, którzy pracują w System Pomoc Materialna dla Uczniów. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system Pomoc Materialna dla Uczniów. Program szkolenia: Parametryzacja systemu – Moduł Administracja. Moduł Ewidencja – wprowadzenie danych wnioskodawców, uczniów, rodzin i szkół. Obsługa wniosków o stypendia i zasiłki szkolne oraz wydawanie decyzji, drukowanie raportów i wypłaty – Moduły: Wnioski, Decyzje, Wypłaty. Przykładowe wydruki – Moduł Raporty. Prowadzący: Bartosz Michałowski – Nefeni Sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Zarejestrowani Uczestnicy otrzymają wiadomość na osobisty adres e-mail, podany podczas rejestracji, z danymi dostępowymi do platformy Zoom, na której odbywać się będzie szkolenie. Przed rozpoczęciem webinarium prosimy o zapoznanie się z informacją – Jak dołączyć do webinarium na Zoom? W trakcie webinarium Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu. Nie pozostawimy żadnego pytania bez odpowiedzi. Aby komfortowo uczestniczyć w szkoleniu on-line zalecamy korzystanie z: komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek, klienta stacjonarnego Zoom. Wymagania dotyczące użytkowania klienta stacjonarnego Zoom w systemach operacyjnych Windows, macOS i Linux, znajdziesz tutaj.
ZSI_Urzad.NT – płatności masowe w module KASA
Temat szkolenia: ZSI_Urzad.NT – płatności masowe w module KASA Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 7 lipca 2021 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 40 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM Cel szkolenia: Na szkoleniu zostaną przedstawione poszczególne kroki, mające na celu prawidłowe rozliczanie wyciągów bankowych. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do wszystkich pracowników, którzy pracują na module KASA systemu ZSI_Urzad.NT. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system ZSI_Urzad.NT Program szkolenia: Zaczytanie wyciągu bankowego do modułu KASA. Rozliczenie wyciągu bankowego. Wyszukiwanie zobowiązań. Tworzenie wpłaty w programie dziedzinowym. Prowadzący: Anna Kulig – Sputnik Software sp. z o.o. Absolwentka Wyższej Szkoły Prawa i Administracji w Rzeszowie. Od 2019 r. związana z spółką Sputnik Software. Obecnie Konsultant ds. Obsługi Klienta. Swoją wiedzą i doświadczeniem wspiera Klientów w zakresie obsługi systemu podatkowego ZSI_Urzad.NT. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Przed szkoleniem zarejestrowani Uczestnicy otrzymują mailowo dane dostępowe do platformy na której odbywać się będzie szkolenie. Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje. Szkolenie potrwa około 40 minut. Aby móc komfortowo korzystać ze szkolenia online zalecamy korzystanie z : komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek.

Podczas szkolenia skupimy się na praktycznym omówieniu proponowanego zagadnienia.
Zainteresował Cię temat? Chcesz wziąć udział? Zarejestruj się.
Może zainteresują Cię inne szkolenia z systemu #WyDra?