#Webinaria #FoKa

FoKa – nowe obowiązki w oznaczaniu faktur zakupu i sprzedaży

Temat szkolenia:

FoKa – nowe obowiązki w oznaczaniu faktur zakupu i sprzedaży w systemie FoKa


Termin i czas trwania:
Szkolenie odbędzie się 5 listopada 2020 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut.


Formuła szkolenia:
WEBINARIUM


Cel szkolenia:

Szkolenie pozwoli rozszerzyć oraz usystematyzować wiedzę w zakresie konfiguracji systemu oraz sposobu użycia na formatkach faktur zakupu i sprzedaży nowych oznaczeń takich jak: mechanizm podzielonej płatności (MPP), Grupy Towarowo-Usługowej (GTU) oraz szczególnej procedury opodatkowania VAT.


Adresaci szkolenia:
Szkolenie skierowane jest dla pracowników działów finansowych wykorzystujących system FoKa do rozliczeń VAT.
Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system FoKa.


Program szkolenia:

  1. Konfiguracja towarów i usług o pozycje dotyczące mechanizmu podzielonej płatności (MPP) oraz Grupy Towarowo-Usługowej (GTU).
  2. Sposoby użycia oznaczeń GTU i MPP w fakturach sprzedaży.
  3. Oznaczenia dotyczące szczególnej procedury opodatkowania VAT w fakturach.
  4. Dodatkowe oznaczenia w fakturach zakupu: IMP, MPP, rodzaj faktury do JPK.
  5. Prezentacja oznaczeń faktur w pliku JPK_V7.

Prowadzący:

Dariusz Lewański – Sputnik Software sp. z o.o.


Informacje organizacyjne:

  1. Przed szkoleniem zarejestrowani Uczestnicy otrzymują mailowo dane dostępowe do platformy na której odbywać się będzie szkolenie.
  2. Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu.
  3. Szkolenie potrwa około 60 minut.

Aby móc komfortowo korzystać ze szkolenia online zalecamy korzystanie z :

  • komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM;
  • łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s;
  • głośnika lub słuchawek.
powrót

Zobacz także:

Egzekucja miękka oraz masowe tworzenie upomnień dla podatników
Temat szkolenia: Egzekucja miękka oraz masowe tworzenie upomnień dla podatników Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 21 kwietnia 2021 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM Cel szkolenia: Szkolenie pozwoli usystematyzować wiedzę w zakresie prowadzenia działań informacyjnych zmierzających do pokrycia zaległości przez podatnika oraz wiedzę w zakresie prowadzenia windykacji za pomocą upomnień. W trakcie szkolenia uczestnicy poznają kroki oraz opcje masowego generowania upomnień oraz właściwości wydruku upomnienia. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do wszystkich pracowników, którzy zajmują się prowadzeniem windykacji w module Księgowość podatkowa systemu finansowo-księgowego FoKa. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system FoKa. Program szkolenia: Egzekucja miękka: Ewidencjonowanie w systemie przeprowadzonych działań informacyjnych. Wydruk stanu kartoteki dla podatnika. Upomnienia: Wyszukanie zaległości do wystawienia upomnień. Omówienie kroków generatora upomnień. Omówienie właściwości wydruku upomnienia oraz niezbędnych ustawień systemu. Prowadzący: Mariola Jedut – Sputnik Software sp. z o.o. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Od 2009 r. związana z spółką Sputnik Software. Obecnie Menadżer Zespołu ds. Obsługi Klienta Systemów Finansowych. Swoją wiedzą i wieloletnim doświadczeniem wspiera Klientów w zakresie obsługi systemu finansowo – księgowego, wymiarowego oraz środków trwałych. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Przed szkoleniem zarejestrowani Uczestnicy otrzymują mailowo dane dostępowe do platformy na której odbywać się będzie szkolenie. Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje. Szkolenie potrwa około 60 minut. Aby móc komfortowo korzystać ze szkolenia online zalecamy korzystanie z : komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek.
Sprawozdania Finansowe w systemie ZSI_Urzad.NT
Temat szkolenia: Sprawozdania Finansowe w systemie ZSI_Urzad.NT Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 12 maja 2021 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM Cel szkolenia: Szkolenie pozwoli usystematyzować wiedzę w zakresie wykorzystania funkcjonalności generowania oraz konfiguracji Sprawozdań Finansowych w systemie ZSI_Urzad.NT W trakcie szkolenia uczestnicy poznają kroki niezbędne do poprawnego utworzenia struktury sprawozdań, wygenerowania danych oraz opcje wydruku. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do wszystkich pracowników, którzy zajmują się prowadzeniem sprawozdawczości w systemie ZSI_Urzad.NT w module EWKA i BUDŻET. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system ZSI_Urzad.NT. Program szkolenia: Omówienie konfiguracji Sprawozdań Finansowych: Utworzenie struktury bilansu jednostki, rachunku zysków i strat, zestawienia zmian w funduszach. Zdefiniowanie kont dla struktury sprawozdania. Kopiowanie struktur na lata przyszłe. Omówienie generowania wyników dla utworzonych struktur Sprawozdań Finansowych. Omówienie właściwości wydruku oraz niezbędnych ustawień. Prowadzący: Barbara Białas – Sputnik Software sp. z o.o. Absolwentka Wydziału Administracji Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej w Katowicach. Od 2015 r. związana z spółką Sputnik Software. Obecnie Menadżer Zespołu ds. Klientów Kluczowych. Swoją wiedzą i wieloletnim doświadczeniem wspiera Klientów w zakresie obsługi systemu finansowo – księgowego, budżetowego, środków trwałych oraz mniejszych ewidencji systemu ZSI_Urzad.NT. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Przed szkoleniem zarejestrowani Uczestnicy otrzymują mailowo dane dostępowe do platformy na której odbywać się będzie szkolenie. Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje. Szkolenie potrwa około 60 minut. Aby móc komfortowo korzystać ze szkolenia online zalecamy korzystanie z : komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek.
Zarządzanie dyskusją podczas posiedzenia – praktyczne porady
Temat szkolenia: Zarządzanie dyskusją podczas posiedzenia – praktyczne porady Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 6 kwietnia 2022 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 40 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM (szkolenie on-line na żywo) Cel szkolenia: Na szkoleniu zostanie omówiona kwestia moderowania dyskusją podczas posiedzenia. Dodatkowo szkolenie przybliży nowe funkcjonalności systemu RADNI.INFO wydane w ramach wersji 1.6.0. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do Pracowników Biura Rady oraz informatyków wspierających obsługę sesji. Webinarium jest bezpłatne. Program szkolenia: Ustawienia systemowe. Konfiguracja przy budowaniu porządku obrad. Działanie podczas sesji na żywo. Prowadzący: Michał Kowalczyk – Sputnik Software sp. z o.o. Ma na koncie kilkadziesiąt projektów zrealizowanych na rzecz jednostek sektora publicznego i spółek skarbu państwa. Ekspert w dziedzinie elektronicznego zarządzania dokumentacją i e-legislacji w obszarze prawa miejscowego. Architekt systemu RADNI.INFO. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Zarejestrowani Uczestnicy otrzymają wiadomość na osobisty adres e-mail, podany podczas rejestracji, z danymi dostępowymi do platformy Zoom, na której odbywać się będzie szkolenie. Przed rozpoczęciem webinarium prosimy o zapoznanie się z informacją – Jak dołączyć do webinarium na Zoom? Aby komfortowo uczestniczyć w szkoleniu on-line zalecamy korzystanie z: komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek, klienta stacjonarnego Zoom. Wymagania dotyczące użytkowania klienta stacjonarnego Zoom w systemach operacyjnych Windows, macOS i Linux, znajdziesz tutaj.

Podczas szkolenia skupimy się na praktycznym omówieniu proponowanego zagadnienia.

Zainteresował Cię temat? Chcesz wziąć udział? Zarejestruj się.

Może zainteresują Cię inne szkolenia z systemu #FoKa?