#Webinaria #WyDra

Kreator przenoszenia danych pomiędzy kartotekami w systemie WyDra

Temat szkolenia:

Kreator przenoszenia danych pomiędzy kartotekami w systemie WyDra (moduł nieruchomości i pojazdy)


Termin i czas trwania:
Szkolenie odbędzie się 9 czerwca lutego 2021 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut.


Formuła szkolenia:
WEBINARIUM


Cel szkolenia:

Szkolenie pozwoli usystematyzować wiedzę co do sposobu pracy w systemie podatkowym WyDra przy użycia kreatora sprzedaży służącego do przenoszenia przedmiotów opodatkowania takich jak: nieruchomości, działki, budynki, lokale w module Nieruchomości oraz środki transportowe w module Pojazdy.

W trakcie szkolenia użytkownicy systemu poznają kroki wraz z czynnościami do wykonania w celu przeniesienia wybranych przedmiotów opodatkowania z Danej podatkowej przekazującego na Daną podatkową przyjmującego na wskazaną datę.


Adresaci szkolenia:

Szkolenie skierowane jest dla pracowników działów podatkowych wykorzystujących moduł Nieruchomości lub Pojazdy systemu WyDra do naliczania podatków.

Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system WyDra.


Program szkolenia:

  1. Omówienie kreatora sprzedaży w module Nieruchomości i Pojazdy.
  2. Użycie kreatora sprzedaży w module Nieruchomości – przeniesienie pomiędzy kartotekami:
    • nieruchomości,
    • działki,
    • budynku,
    • lokalu.
  3. Użycie kreatora sprzedaży w module Pojazdy – przeniesienie pomiędzy kartotekami środków transportowych.

Prowadzący:

Dariusz Lewański – Sputnik Software sp. z o.o.


Informacje organizacyjne:

  1. Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny.
  2. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników.
  3. Przed szkoleniem zarejestrowani Uczestnicy otrzymują mailowo dane dostępowe do platformy na której odbywać się będzie szkolenie.
  4. Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje.
  5. Szkolenie potrwa około 60 minut.

Aby móc komfortowo korzystać ze szkolenia online zalecamy korzystanie z :

  • komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM;
  • łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s;
  • głośnika lub słuchawek.
powrót

Zobacz także:

Najlepsze rozwiązanie dla biura rady i radnych – RADNI.INFO
Ze względu na duże zainteresowanie i wyczerpanie miejsc ustalono drugi termin szkolenia (23 czerwca 2021 r. godz. 11:00). Zapraszamy do zapisu tutaj> Temat szkolenia: Najlepsze rozwiązanie dla biura rady i radnych – RADNI.INFO Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 22 czerwca 2021 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM Cel szkolenia: Szkolenie pozwoli usystematyzować wiedzę z zakresu działania w systemie RADNI.INFO oraz przybliży m.in. takie nowe funkcjonalności jak: zarządzanie Portalem Mieszkańca, integracja z Węzłem Krajowym, automatyzacja procesu tworzenia głosowań. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do Pracowników Biura Rady oraz informatyków wspierających obsługę sesji. Webinarium jest bezpłatne. Program szkolenia: Prowadzenie posiedzenia: Zarządzanie agendą, Prowadzenie głosowań, Moderowanie dyskusją. Komunikacja z radnymi. Portal Mieszkańca. Uruchomienie integracji z Węzłem Krajowym. Transmisje posiedzeń. Prowadzący: Michał Kowalczyk – Sputnik Software sp. z o.o. Ma na koncie kilkadziesiąt projektów zrealizowanych na rzecz jednostek sektora publicznego i spółek skarbu państwa. Ekspert w dziedzinie elektronicznego zarządzania dokumentacją i e-legislacji w obszarze prawa miejscowego. Architekt systemu RADNI.INFO. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Przed szkoleniem zarejestrowani Uczestnicy otrzymują mailowo dane dostępowe do platformy na której odbywać się będzie szkolenie. Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje. Szkolenie potrwa około 60 minut. Aby móc komfortowo korzystać ze szkolenia online zalecamy korzystanie z : komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek.
Zastępstwa oraz wnioski urlopowe w systemie EZD PROTON
Temat szkolenia: Zastępstwa oraz wnioski urlopowe w systemie EZD PROTON Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 25 sierpnia 2021 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM Cel szkolenia: Szkolenie pokaże jak skonfigurować zastępstwa ręcznie oraz poprzez automatyczny obieg wniosków urlopowych. Adresaci szkolenia: Szkolenie adresowane jest do osób zarządzających systemem zarówno od strony technicznej jak i merytorycznej czyli min. dla administratorów, sekretarzy. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system EZD PROTON. Program szkolenia: Ustawianie zastępstwa zwykłego oraz zastępstwa typu „Praca w imieniu”. Konfiguracja planów urlopowych. Procedowanie wniosków urlopowych przy użyciu obiegu automatycznego. Prowadzący: Bartosz Michałowski – Sputnik Software sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Przed szkoleniem zarejestrowani Uczestnicy otrzymują mailowo dane dostępowe do platformy na której odbywać się będzie szkolenie. Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje. Szkolenie potrwa około 60 minut. Aby móc komfortowo korzystać ze szkolenia online zalecamy korzystanie z : komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek.
Własne szablony raportów w systemie FoKa
Temat szkolenia: Własne szablony raportów w systemie FoKa Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 22 września 2020 r. o godz. 11:00. Potrwa 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM Cel szkolenia: Szkolenie pozwoli rozszerzyć oraz usystematyzować wiedzę w zakresie nowej parametryzacji najczęściej wykorzystywanych raportów w systemie FoKa oraz zapamiętywanie ich jak nowy wariant. Po tym szkoleniu użytkownicy systemu nabędą praktyczną umiejętność tworzenia nowych wariantów raportów dostosowanych do oczekiwanego wyniku z powtarzalności ich użycia w codziennej pracy. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest dla pracowników działów finansowych wykorzystujących system FoKa. Program szkolenia: Nowa funkcjonalność w module Rejestry pomocnicze > Szablony parametryzacji raportów : Zestawienie obrotów i sald, Zapisy księgowe, Rozrachunki podatkowe. Przykłady tworzenie nowej wersji raportu w oparciu o dotychczasowe filtry raportu i zapisanie go pod własną nazwą wraz z dodatkowymi opisem celem późniejszego szybkiego używania. Kopiowanie raportu oraz modyfikacja dotychczasowych filtrów raportu oraz zapisanie go jako nowy wariant raportu. Prowadzący: Dariusz Lewański – Sputnik Software sp. z o.o. Absolwent Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Posiada wieloletnie doświadczenie z zakresu finansów publicznych i rachunkowości pełniąc obowiązki kierownika referatu finansowego a następnie skarbnika gminy. Od lipca 2008 r. związany z spółką Sputnik Software. Uczestniczy w projektowaniu i wdrażaniu systemów informatycznych dedykowanych Jednostkom Samorządu Terytorialnego w zakresie obsługi finansowo – księgowej, wymiaru, poboru oraz windykacji podatków i opłat lokalnych. Informacje organizacyjne: Przed szkoleniem zarejestrowani Uczestnicy otrzymują mailowo dane dostępowe do platformy na której odbywać się będzie szkolenie. Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu. Szkolenie potrwa około 60 minut. Aby móc komfortowo korzystać ze szkolenia online zalecamy korzystanie z: komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum  2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek.

Podczas szkolenia skupimy się na praktycznym omówieniu proponowanego zagadnienia.

Zainteresował Cię temat? Chcesz wziąć udział? Zarejestruj się.

Może zainteresują Cię inne szkolenia z systemu #WyDra?