BIP 2.0 – nowe możliwości


Temat spotkania:
BIP 2.0 – nowe możliwości
Termin i czas trwania:
Spotkanie odbędzie się 25 maja 2022 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut.
Formuła spotkania:
WEBINARIUM (spotkanie on-line na żywo)
Cel spotkania:
Prezentacja możliwości system BIP 2.0 służącego do publikacji informacji wymaganych przez prawo.
Adresaci spotkania:
Pracownicy administracji samorządowej (urzędy gmin, starostwa powiatowe, urzędy marszałkowskie) oraz jednostek organizacyjnych (placówki oświatowe, OPS), osoby odpowiedzialne za udostępnianie informacji publicznej.
Webinarium jest bezpłatne.
Program spotkania:
- Zarządzanie wyglądem:
- menu pionowe i poziome (dodawanie, modyfikowanie, sortowanie, wyszukiwanie);
- artykuły (dodawanie, wersjonowanie, wyszukiwanie, osadzanie w menu oraz tagowanie);
- wersje językowe całej strony.
- Zarządzanie użytkownikami:
- użytkownicy (dodawanie, dezaktywowanie, resetowanie hasła);
- role (dodawanie, przypisywanie uprawnień).
- Ustawienia systemu w tym wykorzystywane słowniki:
- zakładki i kafle (dodawanie i parametryzacja widoczności i powiązań);
- nagłówek i stopka (możliwości konfiguracyjne);
- banery i grafika (możliwości konfiguracyjne);
- słowniki (tagów, podmiotów udostępniających i inne);
- parametry systemowe w tym ustawienia motywu żałobnego, wersji kolorystycznej.
- Strona publiczna biuletynu:
- wpływ zarządzania wyglądem w tym wersje językowe;
- wpływ ustawień systemowych (zakładki, kafle, banery itp);
- przegląd artykułów (wyszukiwanie, podgląd, metryka, drukowanie oraz porównywanie treści pomiędzy wersjami artykułu).
- Zarządzanie archiwalnym BIP.
Prowadzący:
Krzysztof Ślusarczyk – Sputnik Software sp. z o.o.
Informacje organizacyjne:
- Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny.
- Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników.
- Zarejestrowani Uczestnicy otrzymają wiadomość na osobisty adres e-mail, podany podczas rejestracji, z danymi dostępowymi do platformy Zoom, na której odbywać się będzie spotkanie.
- Przed rozpoczęciem webinarium prosimy o zapoznanie się z informacją – Jak dołączyć do webinarium na Zoom?
- W trakcie webinarium Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program spotkanie taką sesję przewiduje.
Aby komfortowo uczestniczyć w spotkaniu on-line zalecamy korzystanie z:
- komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM;
- łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s;
- głośnika lub słuchawek,
- klienta stacjonarnego Zoom.
Wymagania dotyczące użytkowania klienta stacjonarnego Zoom w systemach operacyjnych Windows, macOS i Linux, znajdziesz tutaj