#Webinaria #PROTON

Reorganizacja struktury jednostki, nowi pracownicy i ich prawa w EZD PROTON

Temat szkolenia:

Reorganizacja struktury jednostki, nowi pracownicy i ich prawa w EZD PROTON


Termin i czas trwania:
Szkolenie odbędzie się 13 października 2021 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 40 minut.


Formuła szkolenia:
WEBINARIUM


Cel szkolenia:

Podczas szkolenia zostanie zaprezentowany sposób reorganizacji struktury jednostki oraz dodawanie nowych pracowników w tym nadawania im uprawnień do pracy w systemie EZD PROTON.


Adresaci szkolenia:

Szkolenie adresowane jest do osób zarządzających systemem zarówno od strony technicznej jak i merytorycznej czyli min. dla administratorów, sekretarzy.

Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system EZD PROTON.


Program szkolenia:

  1. Reorganizacja struktury jednostki.
  2. Dodawanie użytkowników i nadawanie uprawnień.
  3. Nadawanie praw poprzez profile.

Prowadzący:

Radosław Mazur – Sputnik Software sp. z o.o.


Informacje organizacyjne:

  1. Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny.
  2. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników.
  3. Przed szkoleniem zarejestrowani Uczestnicy otrzymują mailowo dane dostępowe do platformy na której odbywać się będzie szkolenie.
  4. Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje.
  5. Szkolenie potrwa około 40 minut.

Aby móc komfortowo korzystać ze szkolenia online zalecamy korzystanie z :

  • komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM;
  • łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s;
  • głośnika lub słuchawek.
powrót

Zobacz także:

Symulacje dochodów w module Nieruchomości systemu WyDra
Symulacje dochodów w module Nieruchomości systemu WyDra Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 29 września 2021 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM Cel szkolenia: Szkolenie pozwoli usystematyzować wiedzę co do sposobów pracy w systemie podatkowym WyDra moduł Nieruchomości w zakresie symulacji dochodów na kolejny rok podatkowy. W trakcie szkolenia użytkownicy systemu poznają kroki wraz z czynnościami do wykonania w celu uzyskania informacji i raportów dotyczących prognozowanych dochodów. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest dla pracowników działów podatkowych wykorzystujących moduł Nieruchomości systemu WyDra do symulacji dochodów z podatku rolnego, leśnego oraz od nieruchomości na kolejny rok podatkowy. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system WyDra. Program szkolenia: Konfiguracja stawek podatkowych: kopiowanie stawek z roku poprzedniego, parametryzacja ustawień dla podatku rolnego, leśnego i od nieruchomości (stawki urzędowe, stawki symulacyjne 1-3, podstawy prawne, zaokrąglenia i inne), wydruk stawek podatkowych. Operacja masowej symulacji dochodów: parametryzacja ustawień, wydruk rejestru symulacji stawek. Symulacje stawek na liście danych podatkowych: budowa widoku i zapamiętanie układu, analiza danych na liście w tym grupowanie oraz filtrowanie, wydruk rejestru symulacji stawek. Prowadzący: Dariusz Lewański – Sputnik Software sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Przed szkoleniem zarejestrowani Uczestnicy otrzymują mailowo dane dostępowe do platformy na której odbywać się będzie szkolenie. Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje. Szkolenie potrwa około 60 minut. Aby móc komfortowo korzystać ze szkolenia online zalecamy korzystanie z : komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek.
Umowy24 – własny rejestr umów
Temat szkolenia: Umowy24 – własny rejestr umów Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 11 maja 2022 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 30 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM (szkolenie on-line na żywo) Cel szkolenia: Na szkoleniu zostanie omówione przygotowanie jednostki sektora finansów publicznych do nowego obowiązku wprowadzania informacji do rejestru umów prowadzonego przez Ministra Finansów w systemie teleinformatycznym w rozumieniu ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. W rejestrze umów zamieszczane będą informacje o umowach zawartych w formie pisemnej, dokumentowej, elektronicznej albo innej formie szczególnej, których wartość przedmiotu przekracza 500 zł. Nowy obowiązek wejdzie w życie z dniem 1 lipca 2022r. i został wprowadzony ustawą z dnia 14 października 2021r. o zmianie ustawy – Kodeks karny oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. poz.2054). Istotne jest to, że obowiązkiem rejestracji objęte będą umowy zawarte począwszy od 1 stycznia 2022r., co wynika z odrębnych dat wejścia w życie ustawy zmieniającej oraz regulującej ten obowiązek. Przygotowaliśmy system informatyczny do rejestrowania wymaganych umów we własnym rejestrze – Umowy24. To wszystko po to, by już dziś można było gromadzić wymagane prawem informacje o umowach zawartych od 1 stycznia 2022r. za nim powstanie Centralny Rejestr Umów (CRU) prowadzony przez Ministra Finansów. Adresaci szkolenia: Pracownicy administracji samorządowej (urzędy gmin, starostwa powiatowe, urzędy marszałkowskie) oraz jednostek organizacyjnych (szkoły, przedszkola, żłobki, OPS), osoby odpowiedzialne za udostępnianie informacji publicznej oraz za wdrożenie systemu rejestru umów w jednostce. Webinarium jest bezpłatne. Program szkolenia: Nowy obowiązek – Centralny Rejestr Umów (CRU). Jak przygotować się do wprowadzania wymaganych umów? Umowy24 – własny rejestr umów: zarządzanie prawami, rejestrowanie i zmiany umów, monitorowanie terminowości przekazania informacji do CRU, wyszukiwanie, statystyki oraz raportowanie. Prowadzący: Krzysztof Domański – DSGS sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Zarejestrowani Uczestnicy otrzymają wiadomość na osobisty adres e-mail, podany podczas rejestracji, z danymi dostępowymi do platformy Zoom, na której odbywać się będzie szkolenie. Przed rozpoczęciem webinarium prosimy o zapoznanie się z informacją – Jak dołączyć do webinarium na Zoom? Aby komfortowo uczestniczyć w szkoleniu on-line zalecamy korzystanie z: komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek, klienta stacjonarnego Zoom. Wymagania dotyczące użytkowania klienta stacjonarnego Zoom w systemach operacyjnych Windows, macOS i Linux, znajdziesz tutaj.
Najlepsze rozwiązanie dla biura rady i radnych – RADNI.INFO (II Termin)
Ze względu na duże zainteresowanie i wyczerpanie miejsc ustalono trzeci termin szkolenia (1 lipca 2021 r. godz. 11:00). Zapraszamy do zapisu tutaj> Temat szkolenia: Najlepsze rozwiązanie dla biura rady i radnych – RADNI.INFO Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 23 czerwca 2021 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM Cel szkolenia: Szkolenie pozwoli usystematyzować wiedzę z zakresu działania w systemie RADNI.INFO oraz przybliży m.in. takie nowe funkcjonalności jak: zarządzanie Portalem Mieszkańca, integracja z Węzłem Krajowym, automatyzacja procesu tworzenia głosowań. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do Pracowników Biura Rady oraz informatyków wspierających obsługę sesji. Webinarium jest bezpłatne. Program szkolenia: Prowadzenie posiedzenia: Zarządzanie agendą, Prowadzenie głosowań, Moderowanie dyskusją. Komunikacja z radnymi. Portal Mieszkańca. Uruchomienie integracji z Węzłem Krajowym. Transmisje posiedzeń. Prowadzący: Michał Kowalczyk – Sputnik Software sp. z o.o. Ma na koncie kilkadziesiąt projektów zrealizowanych na rzecz jednostek sektora publicznego i spółek skarbu państwa. Ekspert w dziedzinie elektronicznego zarządzania dokumentacją i e-legislacji w obszarze prawa miejscowego. Architekt systemu RADNI.INFO. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Przed szkoleniem zarejestrowani Uczestnicy otrzymują mailowo dane dostępowe do platformy na której odbywać się będzie szkolenie. Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje. Szkolenie potrwa około 60 minut. Aby móc komfortowo korzystać ze szkolenia online zalecamy korzystanie z : komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek.

Podczas szkolenia skupimy się na praktycznym omówieniu proponowanego zagadnienia.
Zainteresował Cię temat? Chcesz wziąć udział? Zarejestruj się.
Może zainteresują Cię inne szkolenia z systemu #PROTON?