#Webinaria #Radni.Info

Najlepsze rozwiązanie dla biura rady i radnych – RADNI.INFO

Ze względu na duże zainteresowanie i wyczerpanie miejsc ustalono drugi termin szkolenia (23 czerwca 2021 r. godz. 11:00). Zapraszamy do zapisu tutaj>

Temat szkolenia:

Najlepsze rozwiązanie dla biura rady i radnych – RADNI.INFO


Termin i czas trwania:
Szkolenie odbędzie się 22 czerwca 2021 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut.


Formuła szkolenia:
WEBINARIUM


Cel szkolenia:

Szkolenie pozwoli usystematyzować wiedzę z zakresu działania w systemie RADNI.INFO oraz przybliży m.in. takie nowe funkcjonalności jak: zarządzanie Portalem Mieszkańca, integracja z Węzłem Krajowym, automatyzacja procesu tworzenia głosowań.


Adresaci szkolenia:

Szkolenie skierowane jest do Pracowników Biura Rady oraz informatyków wspierających obsługę sesji.

Webinarium jest bezpłatne.


Program szkolenia:

  1. Prowadzenie posiedzenia:
    • Zarządzanie agendą,
    • Prowadzenie głosowań,
    • Moderowanie dyskusją.
  2. Komunikacja z radnymi.
  3. Portal Mieszkańca.
  4. Uruchomienie integracji z Węzłem Krajowym.
  5. Transmisje posiedzeń.

Prowadzący:

Michał Kowalczyk – Sputnik Software sp. z o.o.

Ma na koncie kilkadziesiąt projektów zrealizowanych na rzecz jednostek sektora publicznego i spółek skarbu państwa. Ekspert w dziedzinie elektronicznego zarządzania dokumentacją i e-legislacji w obszarze prawa miejscowego. Architekt systemu RADNI.INFO.


Informacje organizacyjne:

  1. Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny.
  2. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników.
  3. Przed szkoleniem zarejestrowani Uczestnicy otrzymują mailowo dane dostępowe do platformy na której odbywać się będzie szkolenie.
  4. Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje.
  5. Szkolenie potrwa około 60 minut.

Aby móc komfortowo korzystać ze szkolenia online zalecamy korzystanie z :

  • komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM;
  • łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s;
  • głośnika lub słuchawek.
powrót

Zobacz także:

FoKa – bilans otwarcia dla modułu Księgowość podatkowa
FoKa – bilans otwarcia dla modułu Księgowość podatkowa Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 12 stycznia 2022 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM (szkolenie on-line na żywo) Cel szkolenia: Szkolenie pozwoli usystematyzować wiedzę w zakresie czynności jakie należy wykonać w związku z utworzeniem bilansu otwarcia oraz skopiowaniem nieopłaconych upomnień i tytułów wykonawczych do nowego roku. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do pracowników, którzy pracują w module Księgowość Podatkowa systemu FoKa. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system FoKa. Program szkolenia: Wygenerowanie bilansu otwarcia i sprawdzenie poprawności jego wygenerowania. Skopiowanie nieopłaconych upomnień oraz tytułów wykonawczych do roku 2022. Skopiowanie aktywnych rozłożeń na raty do roku 2022. Prowadzący: Mariola Jedut – Sputnik Software sp. z o.o. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Od 2009 r. związana z spółką Sputnik Software. Obecnie Menadżer Zespołu ds. Obsługi Klienta Systemów Finansowych. Swoją wiedzą i wieloletnim doświadczeniem wspiera Klientów w zakresie obsługi systemu finansowo – księgowego, wymiarowego oraz środków trwałych. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Zarejestrowani Uczestnicy otrzymają wiadomość na osobisty adres e-mail, podany podczas rejestracji, z danymi dostępowymi do platformy Zoom, na której odbywać się będzie szkolenie. Przed rozpoczęciem webinarium prosimy o zapoznanie się z informacją – Jak dołączyć do webinarium na Zoom? W trakcie webinarium Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu. Nie pozostawimy żadnego pytania bez odpowiedzi. Aby komfortowo uczestniczyć w szkoleniu on-line zalecamy korzystanie z: komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek, klienta stacjonarnego Zoom. Wymagania dotyczące użytkowania klienta stacjonarnego Zoom w systemach operacyjnych Windows, macOS i Linux, znajdziesz tutaj.
ZSI_Urzad.NT – Generowanie i wysyłanie Tytułów wykonawczych
Temat szkolenia: ZSI_Urzad.NT – Generowanie i wysyłanie Tytułów wykonawczych Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 20 paźdzernika 2021 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM Cel szkolenia: Na szkoleniu zostanie przedstawiona funkcjonalność tytułów wykonawczych w modułach podatkowych systemu ZSI_Urzad.NT . Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do wszystkich pracowników, którzy pracują na modułach podatkowych systemu ZSI_Urzad.NT Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system ZSI_Urzad.NT Program szkolenia: Różnice w poprzednich, a obecnie obowiązujących TW. Konfigurowanie i edycja danych dla TW. Prezentacja i omówienie generowania i wysyłania TW. Wyjaśnienie i opis rozwiązania możliwych błędów. Prowadzący: Łukasz Tryba – Sputnik Software sp. z o.o. Absolwent Akademii Górniczo Hutniczej w Krakowie. Od 2019 r. związany z spółką Sputnik Software. Obecnie Konsultant ds. Obsługi Klienta. Swoją wiedzą i doświadczeniem wspiera Klientów w zakresie obsługi systemu podatkowego  ZSI_Urzad.NT. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Przed szkoleniem zarejestrowani Uczestnicy otrzymują mailowo dane dostępowe do platformy na której odbywać się będzie szkolenie. Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje. Szkolenie potrwa około 40 minut. Aby móc komfortowo korzystać ze szkolenia online zalecamy korzystanie z : komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek.
Książka nadawcza w modułach podatkowych systemu ZSI_Urzad.NT
Temat szkolenia: Książka nadawcza w modułach podatkowych systemu ZSI_Urzad.NT Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 22 września 2021 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 40 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM Cel szkolenia: Na szkoleniu zostanie przedstawiona funkcjonalność książki nadawczej w modułach podatkowych systemu ZSI_Urzad.NT Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do wszystkich pracowników, którzy pracują na modułach podatkowych systemu ZSI_Urzad.NT. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system ZSI_Urzad.NT Program szkolenia: Funkcjonowanie książki nadawczej WIWA_OF i WIWA_R. Książka nadawcza pomocnym narzędziem w wymiarze podatku rocznego. Skanowanie, zaczytywanie kodów. Sortowanie dokumentów. Dostępne wydruki z poziomu książki nadawczej. Księgowanie. Prowadzący: Anna Kulig – Sputnik Software sp. z o.o. Absolwentka Wyższej Szkoły Prawa i Administracji w Rzeszowie. Od 2019 r. związana z spółką Sputnik Software. Obecnie Konsultant ds. Obsługi Klienta. Swoją wiedzą i doświadczeniem wspiera Klientów w zakresie obsługi systemu podatkowego ZSI_Urzad.NT. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Przed szkoleniem zarejestrowani Uczestnicy otrzymują mailowo dane dostępowe do platformy na której odbywać się będzie szkolenie. Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje. Szkolenie potrwa około 40 minut. Aby móc komfortowo korzystać ze szkolenia online zalecamy korzystanie z : komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek.

Podczas szkolenia skupimy się na praktycznym omówieniu proponowanego zagadnienia.
Zainteresował Cię temat? Chcesz wziąć udział? Zarejestruj się.
Może zainteresują Cię inne szkolenia z systemu #Radni.Info?