#Webinaria #Radni.Info

Najlepsze rozwiązanie dla biura rady i radnych – RADNI.INFO (III Termin)

Temat szkolenia:

Najlepsze rozwiązanie dla biura rady i radnych – RADNI.INFO


Termin i czas trwania:
Szkolenie odbędzie się 1 lipca 2021 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut.


Formuła szkolenia:
WEBINARIUM


Cel szkolenia:

Szkolenie pozwoli usystematyzować wiedzę z zakresu działania w systemie RADNI.INFO oraz przybliży m.in. takie nowe funkcjonalności jak: zarządzanie Portalem Mieszkańca, integracja z Węzłem Krajowym, automatyzacja procesu tworzenia głosowań.


Adresaci szkolenia:

Szkolenie skierowane jest do Pracowników Biura Rady oraz informatyków wspierających obsługę sesji.

Webinarium jest bezpłatne.


Program szkolenia:

  1. Prowadzenie posiedzenia:
    • Zarządzanie agendą,
    • Prowadzenie głosowań,
    • Moderowanie dyskusją.
  2. Komunikacja z radnymi.
  3. Portal Mieszkańca.
  4. Uruchomienie integracji z Węzłem Krajowym.
  5. Transmisje posiedzeń.

Prowadzący:

Michał Kowalczyk – Sputnik Software sp. z o.o.

Ma na koncie kilkadziesiąt projektów zrealizowanych na rzecz jednostek sektora publicznego i spółek skarbu państwa. Ekspert w dziedzinie elektronicznego zarządzania dokumentacją i e-legislacji w obszarze prawa miejscowego. Architekt systemu RADNI.INFO.


Informacje organizacyjne:

  1. Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny.
  2. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników.
  3. Przed szkoleniem zarejestrowani Uczestnicy otrzymują mailowo dane dostępowe do platformy na której odbywać się będzie szkolenie.
  4. Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje.
  5. Szkolenie potrwa około 60 minut.

Aby móc komfortowo korzystać ze szkolenia online zalecamy korzystanie z :

  • komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM;
  • łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s;
  • głośnika lub słuchawek.
powrót

Zobacz także:

Szablony pism w systemie EZD PROTON
Temat szkolenia: Szablony pism w systemie EZD PROTON Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 19 maja 2021 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM Cel szkolenia: Szkolenie pozwoli poznać sposoby tworzenia szablonów pism, tak aby część informacji uzupełniała się automatycznie oraz w jaki sposób wykorzystać szablony pism do m.in. korespondencji seryjnej. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do wszystkich pracowników, którzy chcą skorzystać z szablonów i zwiększyć wydajność pracy poprzez automatyzację tworzenia pism i kopert. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system EZD PROTON. Program szkolenia: Tworzenie i wykorzystanie szablonów pism w systemie EZD PROTON Tworzenie szablonów pism wychodzących i wewnętrznych. Używanie szablonów do korespondencji seryjnej. Tworzenie i modyfikacja szablonów kopert. Prowadzący: Bartosz Michałowski – Sputnik Software sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Przed szkoleniem zarejestrowani Uczestnicy otrzymują mailowo dane dostępowe do platformy na której odbywać się będzie szkolenie. Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje. Szkolenie potrwa około 60 minut. Aby móc komfortowo korzystać ze szkolenia online zalecamy korzystanie z : komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek.
Zarządzanie dyskusją podczas posiedzenia – praktyczne porady
Temat szkolenia: Zarządzanie dyskusją podczas posiedzenia – praktyczne porady Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 6 kwietnia 2022 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 40 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM (szkolenie on-line na żywo) Cel szkolenia: Na szkoleniu zostanie omówiona kwestia moderowania dyskusją podczas posiedzenia. Dodatkowo szkolenie przybliży nowe funkcjonalności systemu RADNI.INFO wydane w ramach wersji 1.6.0. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do Pracowników Biura Rady oraz informatyków wspierających obsługę sesji. Webinarium jest bezpłatne. Program szkolenia: Ustawienia systemowe. Konfiguracja przy budowaniu porządku obrad. Działanie podczas sesji na żywo. Prowadzący: Michał Kowalczyk – Sputnik Software sp. z o.o. Ma na koncie kilkadziesiąt projektów zrealizowanych na rzecz jednostek sektora publicznego i spółek skarbu państwa. Ekspert w dziedzinie elektronicznego zarządzania dokumentacją i e-legislacji w obszarze prawa miejscowego. Architekt systemu RADNI.INFO. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Zarejestrowani Uczestnicy otrzymają wiadomość na osobisty adres e-mail, podany podczas rejestracji, z danymi dostępowymi do platformy Zoom, na której odbywać się będzie szkolenie. Przed rozpoczęciem webinarium prosimy o zapoznanie się z informacją – Jak dołączyć do webinarium na Zoom? Aby komfortowo uczestniczyć w szkoleniu on-line zalecamy korzystanie z: komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek, klienta stacjonarnego Zoom. Wymagania dotyczące użytkowania klienta stacjonarnego Zoom w systemach operacyjnych Windows, macOS i Linux, znajdziesz tutaj.
Otwarcie roku 2022 w systemie FoKa
Temat szkolenia: Otwarcie roku 2022 w systemie FoKa Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 8 grudnia 2021 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM Cel szkolenia: Szkolenie pozwoli usystematyzować wiedzę w zakresie czynności jakie należy wykonać przygotowując się do pracy w nowym roku księgowym. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do administratorów oraz pracowników, którzy zajmują się przygotowaniem systemu FoKa do pracy w nowym roku księgowym. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system FoKa. Program szkolenia: Omówienie ewentualnych modyfikacji w planie kont. Podstawowe czynności otwarcia nowego roku. Przygotowanie modułu Księgowość podatkowa do pracy w nowym roku księgowym. Prowadzący: Mariola Jedut – Sputnik Software sp. z o.o. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Od 2009 r. związana z spółką Sputnik Software. Obecnie Menadżer Zespołu ds. Obsługi Klienta Systemów Finansowych. Swoją wiedzą i wieloletnim doświadczeniem wspiera Klientów w zakresie obsługi systemu finansowo – księgowego, wymiarowego oraz środków trwałych. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Przed szkoleniem zarejestrowani Uczestnicy otrzymują mailowo dane dostępowe do platformy na której odbywać się będzie szkolenie. Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje. Szkolenie potrwa około 60 minut. Aby móc komfortowo korzystać ze szkolenia online zalecamy korzystanie z : komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek.

Podczas szkolenia skupimy się na praktycznym omówieniu proponowanego zagadnienia.
Zainteresował Cię temat? Chcesz wziąć udział? Zarejestruj się.
Może zainteresują Cię inne szkolenia z systemu #Radni.Info?