#Webinaria #FoKa

Egzekucja miękka oraz masowe tworzenie upomnień dla podatników

Temat szkolenia:

Egzekucja miękka oraz masowe tworzenie upomnień dla podatników


Termin i czas trwania:
Szkolenie odbędzie się 21 kwietnia 2021 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut.


Formuła szkolenia:
WEBINARIUM


Cel szkolenia:

Szkolenie pozwoli usystematyzować wiedzę w zakresie prowadzenia działań informacyjnych zmierzających do pokrycia zaległości przez podatnika oraz wiedzę w zakresie prowadzenia windykacji za pomocą upomnień.

W trakcie szkolenia uczestnicy poznają kroki oraz opcje masowego generowania upomnień oraz właściwości wydruku upomnienia.


Adresaci szkolenia:

Szkolenie skierowane jest do wszystkich pracowników, którzy zajmują się prowadzeniem windykacji w module Księgowość podatkowa systemu finansowo-księgowego FoKa.

Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system FoKa.


Program szkolenia:

Egzekucja miękka:

  1. Ewidencjonowanie w systemie przeprowadzonych działań informacyjnych.
  2. Wydruk stanu kartoteki dla podatnika.

Upomnienia:

  1. Wyszukanie zaległości do wystawienia upomnień.
  2. Omówienie kroków generatora upomnień.
  3. Omówienie właściwości wydruku upomnienia oraz niezbędnych ustawień systemu.

Prowadzący:

Mariola Jedut – Sputnik Software sp. z o.o.

Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Od 2009 r. związana z spółką Sputnik Software. Obecnie Menadżer Zespołu ds. Obsługi Klienta Systemów Finansowych.
Swoją wiedzą i wieloletnim doświadczeniem wspiera Klientów w zakresie obsługi systemu finansowo – księgowego, wymiarowego oraz środków trwałych.


Informacje organizacyjne:

  1. Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny.
  2. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników.
  3. Przed szkoleniem zarejestrowani Uczestnicy otrzymują mailowo dane dostępowe do platformy na której odbywać się będzie szkolenie.
  4. Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje.
  5. Szkolenie potrwa około 60 minut.

Aby móc komfortowo korzystać ze szkolenia online zalecamy korzystanie z :

  • komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM;
  • łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s;
  • głośnika lub słuchawek.
powrót

Zobacz także:

System Dodatki Mieszkaniowe i Energetyczne
Temat szkolenia: System Dodatki Mieszkaniowe i Energetyczne Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 21 września 2022 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM (szkolenie on-line na żywo) Cel szkolenia: Prezentacja funkcjonalności systemu Dodatki Mieszkaniowe i Energetyczne. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do wszystkich pracowników, którzy pracują w systemie Dodatki Mieszkaniowe i Energetyczne. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system Dodatki Mieszkaniowe i Energetyczne. Program szkolenia: Parametryzacja systemu – Moduł Administracja. Moduł ewidencja – wprowadzenie danych wnioskodawcy, zarządcy, komornika i dostawcy energii elektrycznej. Moduł dodatek mieszkaniowy – rejestracja wniosku, wydawanie decyzji, drukowanie raportów, wypłaty. Moduł dodatek energetyczny – rejestracja wniosku, wydawanie decyzji, drukowanie raportów, wypłaty. Przykładowe wydruki – Moduł Raporty Prowadzący: Grzegorz Goraj – Nefeni Sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Zarejestrowani Uczestnicy otrzymają wiadomość na osobisty adres e-mail, podany podczas rejestracji, z danymi dostępowymi do platformy Zoom, na której odbywać się będzie szkolenie. Przed rozpoczęciem webinarium prosimy o zapoznanie się z informacją – Jak dołączyć do webinarium na Zoom? W trakcie webinarium Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu. Nie pozostawimy żadnego pytania bez odpowiedzi. Aby komfortowo uczestniczyć w szkoleniu on-line zalecamy korzystanie z: komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek, klienta stacjonarnego Zoom. Wymagania dotyczące użytkowania klienta stacjonarnego Zoom w systemach operacyjnych Windows, macOS i Linux, znajdziesz tutaj.
Masowy wymiar na rok 2022 w modułach podatkowych WIWA
Temat szkolenia: Masowy wymiar na rok 2022 w modułach podatkowych WIWA Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 5 stycznia 2022 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 30 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM (szkolenie on-line na żywo) Cel szkolenia: Szkolenie pozwoli usystematyzować wiedzę w zakresie masowego sporządzenia wymiaru rocznego oraz wystawienia decyzji w modułach WIWA systemu ZSI_Urzad.NT. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do pracowników, którzy zajmują się masowym generowaniem wymiaru i wystawieniem decyzji w modułach podatkowych systemu ZSI_Urzad.NT. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system ZSI_Urzad.NT Program szkolenia: Co należy sprawdzić przed generowaniem wymiaru czyli parametryzacja. Dokumenty wewnętrzne. Podpisujący i pieczątki. Zbiorcze wystawianie decyzji. Lista decyzji do wysyłki. Prowadzący: Anna Kulig – Sputnik Software sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Zarejestrowani Uczestnicy otrzymają wiadomość na osobisty adres e-mail, podany podczas rejestracji, z danymi dostępowymi do platformy Zoom, na której odbywać się będzie szkolenie. Przed rozpoczęciem webinarium prosimy o zapoznanie się z informacją – Jak dołączyć do webinarium na Zoom? W trakcie webinarium Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu. Nie pozostawimy żadnego pytania bez odpowiedzi. Aby komfortowo uczestniczyć w szkoleniu on-line zalecamy korzystanie z: komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek, klienta stacjonarnego Zoom. Wymagania dotyczące użytkowania klienta stacjonarnego Zoom w systemach operacyjnych Windows, macOS i Linux, znajdziesz tutaj.
PROTON – obsługa spraw dla zaawansowanego użytkownika
Temat szkolenia: PROTON – obsługa spraw dla zaawansowanego użytkownika Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 9 marca 2022 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM (szkolenie on-line na żywo) Cel szkolenia: Szkolenie pozwoli usystematyzować oraz poszerzyć wiedzę dotyczącą obsługi spraw w systemu PROTON. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do pracowników, którzy pracują w systemie PROTON. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system PROTON. Program szkolenia: Szczegółowe omówienie teczek spraw. Korespondencja wewnętrzna. Prowadzenie sprawy oraz zarządzanie dokumentami w sprawie. Różne operacje na sprawach i teczkach spraw. Prowadzący: Bartosz Michałowski – Sputnik Software sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Zarejestrowani Uczestnicy otrzymają wiadomość na osobisty adres e-mail, podany podczas rejestracji, z danymi dostępowymi do platformy Zoom, na której odbywać się będzie szkolenie. Przed rozpoczęciem webinarium prosimy o zapoznanie się z informacją – Jak dołączyć do webinarium na Zoom? W trakcie webinarium Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu. Nie pozostawimy żadnego pytania bez odpowiedzi. Aby komfortowo uczestniczyć w szkoleniu on-line zalecamy korzystanie z: komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek, klienta stacjonarnego Zoom. Wymagania dotyczące użytkowania klienta stacjonarnego Zoom w systemach operacyjnych Windows, macOS i Linux, znajdziesz tutaj.

Podczas szkolenia skupimy się na praktycznym omówieniu proponowanego zagadnienia.

Zainteresował Cię temat? Chcesz wziąć udział? Zarejestruj się.

Może zainteresują Cię inne szkolenia z systemu #FoKa?