ZSI_Urzad.NT – Generowanie i wysyłanie Tytułów wykonawczych

Posted by & filed under .

Temat szkolenia: ZSI_Urzad.NT – Generowanie i wysyłanie Tytułów wykonawczych Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 20 paźdzernika 2021 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM Cel szkolenia: Na szkoleniu zostanie przedstawiona funkcjonalność tytułów wykonawczych w modułach podatkowych systemu ZSI_Urzad.NT . Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do wszystkich pracowników, którzy pracują na modułach podatkowych systemu ZSI_Urzad.NT Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system ZSI_Urzad.NT Program szkolenia: Różnice w poprzednich, a obecnie obowiązujących TW. Konfigurowanie i edycja danych dla TW. Prezentacja i omówienie generowania i wysyłania TW. Wyjaśnienie i opis rozwiązania możliwych błędów. Prowadzący: Łukasz Tryba – Sputnik Software sp. z o.o. Absolwent Akademii Górniczo Hutniczej w Krakowie. Od 2019 r. związany z spółką Sputnik Software. Obecnie Konsultant ds. Obsługi Klienta. Swoją wiedzą i doświadczeniem wspiera Klientów w zakresie obsługi systemu podatkowego  ZSI_Urzad.NT. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Przed szkoleniem zarejestrowani Uczestnicy otrzymują mailowo dane dostępowe do platformy na której odbywać się będzie szkolenie. Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje. Szkolenie potrwa około 40 minut. Aby móc komfortowo korzystać ze szkolenia online zalecamy korzystanie z : komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek.

Reorganizacja struktury jednostki, nowi pracownicy i ich prawa w EZD PROTON

Posted by & filed under .

Temat szkolenia: Reorganizacja struktury jednostki, nowi pracownicy i ich prawa w EZD PROTON Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 13 października 2021 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 40 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM Cel szkolenia: Podczas szkolenia zostanie zaprezentowany sposób reorganizacji struktury jednostki oraz dodawanie nowych pracowników w tym nadawania im uprawnień do pracy w systemie EZD PROTON. Adresaci szkolenia: Szkolenie adresowane jest do osób zarządzających systemem zarówno od strony technicznej jak i merytorycznej czyli min. dla administratorów, sekretarzy. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system EZD PROTON. Program szkolenia: Reorganizacja struktury jednostki. Dodawanie użytkowników i nadawanie uprawnień. Nadawanie praw poprzez profile. Prowadzący: Radosław Mazur – Sputnik Software sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Przed szkoleniem zarejestrowani Uczestnicy otrzymują mailowo dane dostępowe do platformy na której odbywać się będzie szkolenie. Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje. Szkolenie potrwa około 40 minut. Aby móc komfortowo korzystać ze szkolenia online zalecamy korzystanie z : komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek.

Obsługa systemu Koncesje Alkoholowe

Posted by & filed under .

Temat szkolenia: Obsługa systemu Koncesje Alkoholowe Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 6 października 2021 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM Cel szkolenia: Szkolenie pokaże sposób obsługi sytemu Koncesje Alkoholowe. Adresaci szkolenia: Szkolenie adresowane jest do osób zarządzających systemem od strony merytorycznej. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system Koncesje Alkoholowe. Program szkolenia: Parametryzacja rejonów oraz limitów zezwoleń. Wprowadzanie osób i przedsiębiorców. Rejestracja wniosków. Wydawanie zezwoleń. Rejestracja oświadczeń. Wydruki dla przedsiębiorcy. Obsługa raportów. Prowadzący: Grzegorz Goraj – Sputnik Software sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Przed szkoleniem zarejestrowani Uczestnicy otrzymują mailowo dane dostępowe do platformy na której odbywać się będzie szkolenie. Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje. Szkolenie potrwa około 60 minut. Aby móc komfortowo korzystać ze szkolenia online zalecamy korzystanie z : komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek.

Symulacje dochodów w module Nieruchomości systemu WyDra

Posted by & filed under .

Symulacje dochodów w module Nieruchomości systemu WyDra Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 29 września 2021 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM Cel szkolenia: Szkolenie pozwoli usystematyzować wiedzę co do sposobów pracy w systemie podatkowym WyDra moduł Nieruchomości w zakresie symulacji dochodów na kolejny rok podatkowy. W trakcie szkolenia użytkownicy systemu poznają kroki wraz z czynnościami do wykonania w celu uzyskania informacji i raportów dotyczących prognozowanych dochodów. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest dla pracowników działów podatkowych wykorzystujących moduł Nieruchomości systemu WyDra do symulacji dochodów z podatku rolnego, leśnego oraz od nieruchomości na kolejny rok podatkowy. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system WyDra. Program szkolenia: Konfiguracja stawek podatkowych: kopiowanie stawek z roku poprzedniego, parametryzacja ustawień dla podatku rolnego, leśnego i od nieruchomości (stawki urzędowe, stawki symulacyjne 1-3, podstawy prawne, zaokrąglenia i inne), wydruk stawek podatkowych. Operacja masowej symulacji dochodów: parametryzacja ustawień, wydruk rejestru symulacji stawek. Symulacje stawek na liście danych podatkowych: budowa widoku i zapamiętanie układu, analiza danych na liście w tym grupowanie oraz filtrowanie, wydruk rejestru symulacji stawek. Prowadzący: Dariusz Lewański – Sputnik Software sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Przed szkoleniem zarejestrowani Uczestnicy otrzymują mailowo dane dostępowe do platformy na której odbywać się będzie szkolenie. Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje. Szkolenie potrwa około 60 minut. Aby móc komfortowo korzystać ze szkolenia online zalecamy korzystanie z : komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek.

Praktyczne funkcjonalności systemu WyDra

Posted by & filed under .

Praktyczne funkcjonalności systemu WyDra Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 15 września 2021 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM Cel szkolenia: Na szkoleniu zostaną zaprezentowane praktyczne funkcjonalności ułatwiające pracę w systemie WyDra. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest dla pracowników działów podatkowych oraz administratorów systemu WyDra. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system WyDra. Program szkolenia: Numery identyfikacyjne osób fizycznych i innych: konfiguracja wymagalności (ustawienia systemowe), konfiguracja sprawdzania unikalności PESEL lub NIP (ustawienia systemowe), walidacja numerów identyfikacyjnych w Rejestrze osób. Rejestry urzędowe TERYT i REGON: wersja i aktualizacja rejestru TERYT (ustawienia systemowe), opcja uzupełniania kodu TERYT przy zapisie danych dotyczących osoby (ustawienie systemowe), aktualizacja danych adresowych z wykorzystaniem rejestru TERYT w Rejestrze osób, włączenie usługi dostępu do danych z rejestru REGON (ustawienie systemowe), dodawanie lub aktualizacja danych osób innych z wykorzystaniem rejestru REGON. Usuwanie wersji historycznych Danej podatkowej. Prezentacja działek na mapie: ustawienie mapy do wyświetlania działek (ustawienie systemowe), prezentacja działek na mapie w module Nieruchomości.  Przypadki użycia blokad na wybrane obiekty oraz prezentacja Zestawień blokad. Prowadzący: Dariusz Lewański – Sputnik Software sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Przed szkoleniem zarejestrowani Uczestnicy otrzymują mailowo dane dostępowe do platformy na której odbywać się będzie szkolenie. Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje. Szkolenie potrwa około 60 minut. Aby móc komfortowo korzystać ze szkolenia online zalecamy korzystanie z : komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek.

Książka nadawcza w modułach podatkowych systemu ZSI_Urzad.NT

Posted by & filed under .

Temat szkolenia: Książka nadawcza w modułach podatkowych systemu ZSI_Urzad.NT Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 22 września 2021 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 40 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM Cel szkolenia: Na szkoleniu zostanie przedstawiona funkcjonalność książki nadawczej w modułach podatkowych systemu ZSI_Urzad.NT Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do wszystkich pracowników, którzy pracują na modułach podatkowych systemu ZSI_Urzad.NT. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system ZSI_Urzad.NT Program szkolenia: Funkcjonowanie książki nadawczej WIWA_OF i WIWA_R. Książka nadawcza pomocnym narzędziem w wymiarze podatku rocznego. Skanowanie, zaczytywanie kodów. Sortowanie dokumentów. Dostępne wydruki z poziomu książki nadawczej. Księgowanie. Prowadzący: Anna Kulig – Sputnik Software sp. z o.o. Absolwentka Wyższej Szkoły Prawa i Administracji w Rzeszowie. Od 2019 r. związana z spółką Sputnik Software. Obecnie Konsultant ds. Obsługi Klienta. Swoją wiedzą i doświadczeniem wspiera Klientów w zakresie obsługi systemu podatkowego ZSI_Urzad.NT. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Przed szkoleniem zarejestrowani Uczestnicy otrzymują mailowo dane dostępowe do platformy na której odbywać się będzie szkolenie. Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje. Szkolenie potrwa około 40 minut. Aby móc komfortowo korzystać ze szkolenia online zalecamy korzystanie z : komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek.

Zastępstwa oraz wnioski urlopowe w systemie EZD PROTON

Posted by & filed under .

Temat szkolenia: Zastępstwa oraz wnioski urlopowe w systemie EZD PROTON Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 25 sierpnia 2021 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM Cel szkolenia: Szkolenie pokaże jak skonfigurować zastępstwa ręcznie oraz poprzez automatyczny obieg wniosków urlopowych. Adresaci szkolenia: Szkolenie adresowane jest do osób zarządzających systemem zarówno od strony technicznej jak i merytorycznej czyli min. dla administratorów, sekretarzy. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system EZD PROTON. Program szkolenia: Ustawianie zastępstwa zwykłego oraz zastępstwa typu „Praca w imieniu”. Konfiguracja planów urlopowych. Procedowanie wniosków urlopowych przy użyciu obiegu automatycznego. Prowadzący: Bartosz Michałowski – Sputnik Software sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Przed szkoleniem zarejestrowani Uczestnicy otrzymują mailowo dane dostępowe do platformy na której odbywać się będzie szkolenie. Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje. Szkolenie potrwa około 60 minut. Aby móc komfortowo korzystać ze szkolenia online zalecamy korzystanie z : komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek.

FoKa – Przygotowanie dokumentów powiązanych z VAT pod plik JPK_V7M

Posted by & filed under .

Temat szkolenia: FoKa – Przygotowanie dokumentów powiązanych z VAT (raporty okresowe, faktury do paragonów, noty korygujące) pod plik JPK_V7M Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 18 sierpnia 2021 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM Cel szkolenia: Szkolenie pozwoli rozszerzyć oraz usystematyzować wiedzę w zakresie wprowadzania raportów okresowych, faktur do paragonów oraz not korygujących w celu prawidłowego wygenerowania pliku i korekty JPK_V7M. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest dla pracowników działów finansowych wykorzystujących system FoKa do rozliczeń VAT. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system FoKa. Program szkolenia: Raporty okresowe – wprowadzanie dokumentów do systemu FoKa i ich prezentacja w przeglądarce pliku JPK_V7M. Faktury do paragonu – wprowadzanie dokumentów i ich specjalne ujęcie w przeglądarce pliku JPK_V7M. Noty korygujące – wprowadzanie do systemu FoKa korekt błędnych wpisów niewpływających na wysokość podatku należnego. Korekty błędnych wpisów za pomocą not korygujących – ich prezentacja w przeglądarce korekty pliku JPK_V7M. Prowadzący: Dorota Kondrakiewicz – Sputnik Software sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Przed szkoleniem zarejestrowani Uczestnicy otrzymują mailowo dane dostępowe do platformy na której odbywać się będzie szkolenie. Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje. Szkolenie potrwa około 60 minut. Aby móc komfortowo korzystać ze szkolenia online zalecamy korzystanie z : komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek.

Automatyczne obiegi pism w systemie EZD PROTON

Posted by & filed under .

Temat szkolenia: Automatyczne obiegi pism w systemie EZD PROTON Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 21 lipca 2021 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM Cel szkolenia: Szkolenie pokaże sposób wykorzystania automatycznych obiegów typu „Akceptacja” i ich rozbudowę oraz tworzenie nowych automatycznych obiegów. Adresaci szkolenia: Szkolenie adresowane jest do osób zarządzających systemem zarówno od strony technicznej jak i merytorycznej czyli min. dla administratorów, sekretarzy. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system EZD PROTON. Program szkolenia: Zaprezentowanie i omówienie obiegu „Akceptacja”. Konstruowanie nowego obiegu. Przykłady wykorzystania automatycznych obiegów. Prowadzący: Bartosz Michałowski – Sputnik Software sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Przed szkoleniem zarejestrowani Uczestnicy otrzymują mailowo dane dostępowe do platformy na której odbywać się będzie szkolenie. Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje. Szkolenie potrwa około 60 minut. Aby móc komfortowo korzystać ze szkolenia online zalecamy korzystanie z : komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek.

FoKa – przelewy do faktur zakupu

Posted by & filed under .

Temat szkolenia: FoKa – przelewy do faktur zakupu Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 28 lipca 2021 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM Cel szkolenia: Na szkoleniu zostaną przedstawione poszczególne kroki i czynności do wykonania w celu prawidłowego przygotowania paczki przelewów do faktur zakupu. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do wszystkich pracowników, którzy pracują w systemie finansowo-księgowy FoKa. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system FoKa. Program szkolenia: Konfiguracja systemu w zakresie formatu i kodowania pliku przelewów. Faktura zakupu i jej minimalne wymagania do przelewów. Kreator doboru faktur i tworzenia paczki przelewów. Przegląd paczki przelewów i jej weryfikacja. Eksport paczki do pliku oraz wydruk pozycji przelewu. Prowadzący: Hubert Szczygieł – Sputnik Software sp. z o.o. Absolwent kierunku Finanse i Rachunkowość na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Obecnie związany z firmą Sputnik Software sp. z o.o. jako Konsultant ds. Wdrożeń Systemów Finansowych. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Przed szkoleniem zarejestrowani Uczestnicy otrzymują mailowo dane dostępowe do platformy na której odbywać się będzie szkolenie. Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje. Szkolenie potrwa około 60 minut. Aby móc komfortowo korzystać ze szkolenia online zalecamy korzystanie z : komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek.