Temat szkolenia: FoKa – obsługa mechanizmu SIMP i nie SIMP Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 19 października 2022 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM (szkolenie on-line na żywo) Cel szkolenia: Szkolenie pozwoli usystematyzować wiedzę w zakresie czynności jakie należy wykonać w związku z księgowaniem wpłat za pomocą mechanizmu SIMP (wpłaty na indywidualne rachunki bankowe podatników) oraz nie SIMP (wpłaty na rachunek ogólny urzędu). Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do pracowników, którzy pracują w systemie FoKa w module Księgowość Podatkowa lub księgują wpłaty na rachunek ogólny urzędu. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system FoKa. Program szkolenia: Prezentacja oraz omówienie księgowania wpłat od podatników mechanizmem SIMP. Korekta/usunięcie błędnie przygotowanej asygnaty. Utworzenie asygnat dla wpłat na rachunek ogólny za pomocą mechanizmu nie SIMP. Prowadzący: Mariola Jedut – Nefeni Sp. z o.o. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Od 2009 r. związana z spółką NEFENI. Swoją wiedzą i wieloletnim doświadczeniem wspiera Klientów w zakresie obsługi systemu finansowo – księgowego, wymiarowego oraz środków trwałych. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Zarejestrowani Uczestnicy otrzymają wiadomość na osobisty adres e-mail, podany podczas rejestracji, z danymi dostępowymi do platformy Zoom, na której odbywać się będzie szkolenie. Przed rozpoczęciem webinarium prosimy o zapoznanie się z informacją – Jak dołączyć do webinarium na Zoom? W trakcie webinarium Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu. Nie pozostawimy żadnego pytania bez odpowiedzi. Aby komfortowo uczestniczyć w szkoleniu on-line zalecamy korzystanie z: komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek, klienta stacjonarnego Zoom. Wymagania dotyczące użytkowania klienta stacjonarnego Zoom w systemach operacyjnych Windows, macOS i Linux, znajdziesz tutaj.
Moduł Nieruchomości – zmiany w parametryzacji Decyzja wzór ogólny
Temat szkolenia: Moduł Nieruchomości – zmiany w parametryzacji Decyzja wzór ogólny Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 5 października 2022 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 40 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM (szkolenie on-line na żywo) Cel szkolenia: Szkolenie pozwoli poszerzyć wiedzę z działania systemu podatkowego WyDra w zakresie zmian w parametryzacji, uwzględnianych podczas wydruku raportu systemowego „Decyzja wzór ogólny”. W trakcie szkolenia zostanie zaprezentowany w szczegółach wymiaru/decyzji – nowy blok (+Teksty na wydruku), umożliwiający umieszczenie tekstów, które użytkownik może dostosować w trybie indywidualnym (dla konkretnej decyzji) oraz nowe parametry wydruku. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest dla użytkownika modułu Nieruchomości – System Podatkowy WyDra. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na System Podatkowy WyDra. Program szkolenia: Parametryzacja nowego bloku w szczegółach wymiaru/decyzji – Teksty na wydruku. Nowe parametry wydruku raportu systemowego „Decyzja wzór ogólny”: sekcja informacje ogólne – Nadawca; sekcja opcje wydruku – Układ podatników (stron postępowania) na dokumencie: wielowiersz, jeden wiersz. Wydruk raportu systemowego „Decyzja wzór ogólny” z uwzględnieniem zmodyfikowanych tekstów do wydruku oraz nowych parametrów. Prowadzący: Dariusz Lewański – Nefeni Sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Zarejestrowani Uczestnicy otrzymają wiadomość na osobisty adres e-mail, podany podczas rejestracji, z danymi dostępowymi do platformy Zoom, na której odbywać się będzie szkolenie. Przed rozpoczęciem webinarium prosimy o zapoznanie się z informacją – Jak dołączyć do webinarium na Zoom? W trakcie webinarium Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu. Nie pozostawimy żadnego pytania bez odpowiedzi. Aby komfortowo uczestniczyć w szkoleniu on-line zalecamy korzystanie z: komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek, klienta stacjonarnego Zoom. Wymagania dotyczące użytkowania klienta stacjonarnego Zoom w systemach operacyjnych Windows, macOS i Linux, znajdziesz tutaj.
Zmiany w obsłudze jednostek w systemach BeSTi@ i SJO BeSTi@
Ze względu na duże zainteresowanie szkoleniem przygotowano drugi termin szkolenia (13 października 2022 r. o godz. 11:00). Zapraszamy do zapisu tutaj> Temat szkolenia: Zmiany w obsłudze jednostek w systemach BeSTi@ i SJO BeSTi@ Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 12 października 2022 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM (szkolenie on-line na żywo) Cel szkolenia: Począwszy od aktualizacji do wersji 7.039.00.16, systemów BeSTi@ i SJO BeSTi@, nastąpią zmiany w zakresie obsługi jednostek. W związku z przygotowaniem systemu do transferu danych do GUS (projekt SMUP), wszystkie zdefiniowane wcześniej jednostki organizacyjne zostaną przeniesione do gałęzi „Zamknięte systemowo z końcem roku 2022”. Jednostek tych nie będzie można przywrócić. Najpóźniej przed rozpoczęciem pracy nad dokumentami planistycznymi i sprawozdaniami dotyczącymi 2023 r. należy ponownie zdefiniować w systemie jednostki organizacyjne w oparciu o nowe funkcjonalności i procedury, które zostały opisane tutaj. Na webinarium pokażemy jak przygotować systemy do dalszej pracy. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do wszystkich użytkowników systemów BeSTi@ oraz SJO BeSTi@. Webinarium jest bezpłatne. Ilość miejsc jest ograniczona, dlatego kolejność rejestracji ma znaczenie. Program szkolenia: Zmiany w obsłudze jednostek w systemie BeSTi@: omówienie zmian systemowych, dodawanie, edytowanie jednostek (użycie kreatorów uaktualnij lub pobierz dane jednostki z API REGON), obsługa jednostek typu Organ i rachunek, o którym mowa w art. 223 ust. 1 uofp. Zmiany w obsłudze jednostek w systemie SJO BeSTi@. Prowadzący: Dariusz Lewański – Nefeni Sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Zarejestrowani Uczestnicy otrzymają wiadomość na osobisty adres e-mail, podany podczas rejestracji, z danymi dostępowymi do platformy Zoom, na której odbywać się będzie szkolenie. Przed rozpoczęciem webinarium prosimy o zapoznanie się z informacją – Jak dołączyć do webinarium na Zoom? Więcej informacji o systemie Zarządzanie Budżetem Jednostek Samorządu Terytorialnego, znajdziesz tutaj. Aby komfortowo uczestniczyć w szkoleniu on-line zalecamy korzystanie z: komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek, klienta stacjonarnego Zoom. Wymagania dotyczące użytkowania klienta stacjonarnego Zoom w systemach operacyjnych Windows, macOS i Linux, znajdziesz tutaj.
System Pomoc Materialna dla Uczniów
Temat szkolenia: System Pomoc Materialna dla Uczniów Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 28 września 2022 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM (szkolenie on-line na żywo) Cel szkolenia: Prezentacja funkcjonalności systemu Pomoc Materialna dla Uczniów. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do wszystkich pracowników, którzy pracują w System Pomoc Materialna dla Uczniów. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system Pomoc Materialna dla Uczniów. Program szkolenia: Parametryzacja systemu – Moduł Administracja. Moduł Ewidencja – wprowadzenie danych wnioskodawców, uczniów, rodzin i szkół. Obsługa wniosków o stypendia i zasiłki szkolne oraz wydawanie decyzji, drukowanie raportów i wypłaty – Moduły: Wnioski, Decyzje, Wypłaty. Przykładowe wydruki – Moduł Raporty. Prowadzący: Bartosz Michałowski – Nefeni Sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Zarejestrowani Uczestnicy otrzymają wiadomość na osobisty adres e-mail, podany podczas rejestracji, z danymi dostępowymi do platformy Zoom, na której odbywać się będzie szkolenie. Przed rozpoczęciem webinarium prosimy o zapoznanie się z informacją – Jak dołączyć do webinarium na Zoom? W trakcie webinarium Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu. Nie pozostawimy żadnego pytania bez odpowiedzi. Aby komfortowo uczestniczyć w szkoleniu on-line zalecamy korzystanie z: komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek, klienta stacjonarnego Zoom. Wymagania dotyczące użytkowania klienta stacjonarnego Zoom w systemach operacyjnych Windows, macOS i Linux, znajdziesz tutaj.
System Dodatki Mieszkaniowe i Energetyczne
Temat szkolenia: System Dodatki Mieszkaniowe i Energetyczne Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 21 września 2022 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM (szkolenie on-line na żywo) Cel szkolenia: Prezentacja funkcjonalności systemu Dodatki Mieszkaniowe i Energetyczne. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do wszystkich pracowników, którzy pracują w systemie Dodatki Mieszkaniowe i Energetyczne. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system Dodatki Mieszkaniowe i Energetyczne. Program szkolenia: Parametryzacja systemu – Moduł Administracja. Moduł ewidencja – wprowadzenie danych wnioskodawcy, zarządcy, komornika i dostawcy energii elektrycznej. Moduł dodatek mieszkaniowy – rejestracja wniosku, wydawanie decyzji, drukowanie raportów, wypłaty. Moduł dodatek energetyczny – rejestracja wniosku, wydawanie decyzji, drukowanie raportów, wypłaty. Przykładowe wydruki – Moduł Raporty Prowadzący: Grzegorz Goraj – Nefeni Sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Zarejestrowani Uczestnicy otrzymają wiadomość na osobisty adres e-mail, podany podczas rejestracji, z danymi dostępowymi do platformy Zoom, na której odbywać się będzie szkolenie. Przed rozpoczęciem webinarium prosimy o zapoznanie się z informacją – Jak dołączyć do webinarium na Zoom? W trakcie webinarium Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu. Nie pozostawimy żadnego pytania bez odpowiedzi. Aby komfortowo uczestniczyć w szkoleniu on-line zalecamy korzystanie z: komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek, klienta stacjonarnego Zoom. Wymagania dotyczące użytkowania klienta stacjonarnego Zoom w systemach operacyjnych Windows, macOS i Linux, znajdziesz tutaj.
PROTON – Nowa Baza Wiedzy
Temat szkolenia: PROTON – Nowa Baza Wiedzy Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 14 września 2022 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 40 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM (szkolenie on-line na żywo) Cel szkolenia: Podczas szkolenia zaprezentujemy naszą nową bazę wiedzy. Baza Wiedzy zawiera: nagrania z webinariów, filmy instruktażowe, instrukcje obsługi oprogramowania, opisy kluczowych procesów, a także informacje o najnowszych wersjach naszych systemów. Baza będzie sukcesywnie rozbudowywana i aktualizowana. Uruchomienie Bazy Wiedzy jest kolejnym przedsięwzięciem mającym na celu doskonalenie naszych usług, związanych z użytkowanymi systemami. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do wszystkich pracowników, którzy pracują w systemie EZD PROTON. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system EZD PROTON. Program szkolenia: Sposoby dostępu do nowej Bazy Wiedzy: baza wiedzy dostępna poprzez system obsługi serwisowej, baza wiedzy wbudowana w system PROTON. Omówienie budowy nowej Bazy Wiedzy. Metody prezentowania i wyszukiwania informacji w nowej Bazie Wiedzy. Prowadzący: Bartosz Michałowski – Nefeni Sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Zarejestrowani Uczestnicy otrzymają wiadomość na osobisty adres e-mail, podany podczas rejestracji, z danymi dostępowymi do platformy Zoom, na której odbywać się będzie szkolenie. Przed rozpoczęciem webinarium prosimy o zapoznanie się z informacją – Jak dołączyć do webinarium na Zoom? W trakcie webinarium Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu. Nie pozostawimy żadnego pytania bez odpowiedzi. Aby komfortowo uczestniczyć w szkoleniu on-line zalecamy korzystanie z: komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek, klienta stacjonarnego Zoom. Wymagania dotyczące użytkowania klienta stacjonarnego Zoom w systemach operacyjnych Windows, macOS i Linux, znajdziesz tutaj.
FoKa – Nowa Baza Wiedzy
Temat szkolenia: FoKa – Nowa Baza Wiedzy Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 7 września 2022 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 40 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM (szkolenie on-line na żywo) Cel szkolenia: Podczas szkolenia zaprezentujemy naszą nową bazę wiedzy. Baza Wiedzy zawiera: nagrania z webinariów, filmy instruktażowe, instrukcje obsługi oprogramowania, opisy kluczowych procesów, a także informacje o najnowszych wersjach naszych systemów. Baza będzie sukcesywnie rozbudowywana i aktualizowana. Uruchomienie Bazy Wiedzy jest kolejnym przedsięwzięciem mającym na celu doskonalenie naszych usług, związanych z użytkowanymi systemami. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do wszystkich pracowników, którzy pracują w systemie finansowo-księgowym FoKa. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system FoKa. Program szkolenia: Sposoby dostępu do nowej Bazy Wiedzy: baza wiedzy dostępna poprzez system obsługi serwisowej, baza wiedzy wbudowana w system FoKa. Omówienie budowy nowej Bazy Wiedzy. Metody prezentowania i wyszukiwania informacji w nowej Bazie Wiedzy. Prowadzący: Dariusz Lewański – Nefeni Sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Zarejestrowani Uczestnicy otrzymają wiadomość na osobisty adres e-mail, podany podczas rejestracji, z danymi dostępowymi do platformy Zoom, na której odbywać się będzie szkolenie. Przed rozpoczęciem webinarium prosimy o zapoznanie się z informacją – Jak dołączyć do webinarium na Zoom? W trakcie webinarium Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu. Nie pozostawimy żadnego pytania bez odpowiedzi. Aby komfortowo uczestniczyć w szkoleniu on-line zalecamy korzystanie z: komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek, klienta stacjonarnego Zoom. Wymagania dotyczące użytkowania klienta stacjonarnego Zoom w systemach operacyjnych Windows, macOS i Linux, znajdziesz tutaj.
Wracamy po wakacjach
Obserwujemy ciągły wzrost zainteresowania naszymi webinariami oraz otrzymujemy pozytywne opinie na temat ich realizacji. Cieszymy się, że korzystacie Państwo z tej nowej formy szkoleń. O planach na rok 2022 informowaliśmy tutaj. Od 1 lipca 2022 r. zapraszamy naszych klientów, posiadających aktywną opiekę autorską na nasze produkty rozwijane pod marką „Nowoczesny Urząd”, do unikalnej bazy wiedzy, w której znajdą się między innymi nagrania ze zrealizowanych szkoleń on-line. O zmianie nazwy spółki i nowych produktach informowaliśmy w osobnym artykule. Biorąc pod uwagę doświadczenia ubiegłego roku, wprowadzamy przerwę w realizacji webinariów od 23 czerwca do 6 września. Wracamy ze szkoleniami po wakacjach, w środę 7 września 2022 r.
Księgowość podatkowa w Foce – kreator przeksięgowań
Temat szkolenia: Księgowość podatkowa w Foce – kreator przeksięgowań Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 22 czerwca 2022 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM (szkolenie on-line na żywo) Cel szkolenia: Na szkoleniu zostaną omówione poszczególne kroki i czynności w celu przedstawienia sposobu przeksięgowania należności, zmiany konta oraz przeksięgowania częściowego wykorzystywanego na potrzeby VAT. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do wszystkich pracowników, którzy pracują w systemie finansowo-księgowym FoKa z wykorzystaniem modułu Księgowość podatkowa. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system FoKa. Program szkolenia: Omówienie wariantów przeksięgowań: Ogólne oraz Zamiana konta. Przeksięgowanie – Ogólne: zmiana klasyfikacji na zapisach księgowych, wyksięgowanie wartości VAT w celu rozksięgowania należności na kwoty netto oraz VAT. Przeksięgowanie – Zmiana konta. Prowadzący: Agata Nowak – Nefeni Sp. z o.o. Absolwentka Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu. Ukończyła kierunek Finanse i Rachunkowość. Od 2013 jest członkiem Stowarzyszenia Księgowych w Polsce gdzie ukończyła kurs na Głównego Księgowego. Z firmą Sputnik Software związana jest od 11 lat. Zdobytą wiedzą oraz doświadczeniem dzieli się z klientami ucząc ich pracy w systemie finansowo-księgowym. Obecnie zajmuje się testowaniem aplikacji finansowych, wymiarowych oraz ewidencyjnych. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Zarejestrowani Uczestnicy otrzymają wiadomość na osobisty adres e-mail, podany podczas rejestracji, z danymi dostępowymi do platformy Zoom, na której odbywać się będzie szkolenie. Przed rozpoczęciem webinarium prosimy o zapoznanie się z informacją – Jak dołączyć do webinarium na Zoom? W trakcie webinarium Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu. Nie pozostawimy żadnego pytania bez odpowiedzi. Aby komfortowo uczestniczyć w szkoleniu on-line zalecamy korzystanie z: komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek, klienta stacjonarnego Zoom. Wymagania dotyczące użytkowania klienta stacjonarnego Zoom w systemach operacyjnych Windows, macOS i Linux, znajdziesz tutaj.
PROTON – reorganizacja struktury jednostki dla zaawansowanego użytkownika
Temat szkolenia: PROTON – reorganizacja struktury jednostki dla zaawansowanego użytkownika Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 1 czerwca 2022 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM (szkolenie on-line na żywo) Cel szkolenia: Podczas szkolenia zostanie zaprezentowany sposób reorganizacji struktury jednostki z odniesieniem do zapisów instrukcji kancelaryjnej. Adresaci szkolenia: Szkolenie adresowane jest do osób zarządzających systemem EZD PROTON zarówno od strony technicznej jak i merytorycznej czyli min. dla administratorów, sekretarzy. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system PROTON. Program szkolenia: Reorganizacja struktury jednostki. Omówienie instrukcji kancelaryjnej pod kątem reorganizacji urzędu. Dodawanie użytkowników i nadawanie uprawnień. Prowadzący: Bartosz Michałowski – Sputnik Software sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Zarejestrowani Uczestnicy otrzymają wiadomość na osobisty adres e-mail, podany podczas rejestracji, z danymi dostępowymi do platformy Zoom, na której odbywać się będzie szkolenie. Przed rozpoczęciem webinarium prosimy o zapoznanie się z informacją – Jak dołączyć do webinarium na Zoom? W trakcie webinarium Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu. Nie pozostawimy żadnego pytania bez odpowiedzi. Aby komfortowo uczestniczyć w szkoleniu on-line zalecamy korzystanie z: komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek, klienta stacjonarnego Zoom. Wymagania dotyczące użytkowania klienta stacjonarnego Zoom w systemach operacyjnych Windows, macOS i Linux, znajdziesz tutaj.