Moduł nieruchomości – masowy wymiar na rok 2022

Posted by & filed under .

Temat szkolenia: Moduł nieruchomości – masowy wymiar na rok 2022 Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 19 stycznia 2022 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 90 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM (szkolenie on-line na żywo) Cel szkolenia: Szkolenie pozwoli usystematyzować wiedzę w zakresie masowego wymiaru (wykonanie naliczenia podatków dla osób fizycznych) oraz wydruku decyzji w systemie podatkowym WyDra na rok 2022 – moduł Nieruchomości. W trakcie szkolenia użytkownicy systemu WyDra poznają kroki w sekwencji okresowej wraz z czynnościami do wykonania w celu wyliczenia masowego wymiaru i wydruku decyzji. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest dla pracowników działów podatkowych wykorzystujących system WyDra do naliczania podatków: rolnego, od nieruchomości, leśnego w tym pobieranego w formie łącznego zobowiązania pieniężnego dla osób fizycznych. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system WyDra. Program szkolenia: Porządkowanie bazy. Próbny wymiar dla wybranych Danych Podatkowych. Wyliczenie masowego wymiaru. Wybór Danych Podatkowych do masowych decyzji. Generowanie masowych decyzji. Drukowanie decyzji oraz dokumentów towarzyszących. Prowadzący: Dariusz Lewański – Sputnik Software sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Zarejestrowani Uczestnicy otrzymają wiadomość na osobisty adres e-mail, podany podczas rejestracji, z danymi dostępowymi do platformy Zoom, na której odbywać się będzie szkolenie. Przed rozpoczęciem webinarium prosimy o zapoznanie się z informacją – Jak dołączyć do webinarium na Zoom? W trakcie webinarium Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje. Aby komfortowo uczestniczyć w szkoleniu on-line zalecamy korzystanie z: komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek, klienta stacjonarnego Zoom. Wymagania dotyczące użytkowania klienta stacjonarnego Zoom w systemach operacyjnych Windows, macOS i Linux, znajdziesz tutaj

FoKa – bilans otwarcia dla modułu Księgowość podatkowa

Posted by & filed under .

FoKa – bilans otwarcia dla modułu Księgowość podatkowa Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 12 stycznia 2022 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM (szkolenie on-line na żywo) Cel szkolenia: Szkolenie pozwoli usystematyzować wiedzę w zakresie czynności jakie należy wykonać w związku z utworzeniem bilansu otwarcia oraz skopiowaniem nieopłaconych upomnień i tytułów wykonawczych do nowego roku. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do pracowników, którzy pracują w module Księgowość Podatkowa systemu FoKa. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system FoKa. Program szkolenia: Wygenerowanie bilansu otwarcia i sprawdzenie poprawności jego wygenerowania. Skopiowanie nieopłaconych upomnień oraz tytułów wykonawczych do roku 2022. Skopiowanie aktywnych rozłożeń na raty do roku 2022. Prowadzący: Mariola Jedut – Sputnik Software sp. z o.o. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Od 2009 r. związana z spółką Sputnik Software. Obecnie Menadżer Zespołu ds. Obsługi Klienta Systemów Finansowych. Swoją wiedzą i wieloletnim doświadczeniem wspiera Klientów w zakresie obsługi systemu finansowo – księgowego, wymiarowego oraz środków trwałych. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Zarejestrowani Uczestnicy otrzymają wiadomość na osobisty adres e-mail, podany podczas rejestracji, z danymi dostępowymi do platformy Zoom, na której odbywać się będzie szkolenie. Przed rozpoczęciem webinarium prosimy o zapoznanie się z informacją – Jak dołączyć do webinarium na Zoom? W trakcie webinarium Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu. Nie pozostawimy żadnego pytania bez odpowiedzi. Aby komfortowo uczestniczyć w szkoleniu on-line zalecamy korzystanie z: komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek, klienta stacjonarnego Zoom. Wymagania dotyczące użytkowania klienta stacjonarnego Zoom w systemach operacyjnych Windows, macOS i Linux, znajdziesz tutaj.

GIS w praktyce – V seminarium GIAP (Wydarzenie hybrydowe)

Posted by & filed under .

Rejestracja uczestników Termin wydarzenia: Konferencja odbędzie się 1 grudnia 2021 r. Wydarzenie hybrydowe: SEMINARIUM ON-LINE oraz SEMINARIUM STACJONARNE – Hotel Courtyard by Marriott Katowice City Center O wydarzeniu: Konferencja GIS W PRAKTYCE to już V odsłona kultowego seminarium GIS – Środowisko pracy w nowoczesnym urzędzie organizowanego przez firmę GIAP Sp. z o.o.. Wydarzenie dedykowane jest przede wszystkim dla pracowników Miast, Gmin i Instytucji Publicznych. Tematem przewodnim konferencji jest zapoznanie Uczestników z praktycznym wykorzystaniem rozwiązań GIS w codziennej pracy na przykładzie wielu rozwiązań implementacji systemów GIS w Urzędach. Podczas spotkania, Uczestnicy będą mieli okazję do zapoznania się z nowoczesnymi narzędziami opartymi na systemie GIS, mającymi na celu optymalizację czasu pracy w urzędzie, poprzez automatyzację wydawania dokumentów i uporządkowanie danych przestrzennych, co bezpośrednio przekłada się na oszczędność czasu i pieniędzy. Dla kogo: Konferencja skierowana jest przede wszystkim do przedstawicieli miast i gmin, w tym m.in.: Przedstawiciele władz (Prezydenci, Burmistrzowie, Wójtowie, Sekretarze) Dyrektorzy, Kierownicy, Naczelnicy, Inspektorzy wydziałów gospodarowania nieruchomościami, infrastruktury, gospodarki przestrzennej i budownictwa, architektury, środowiska, promocji Informatycy Przedstawiciele Instytucji szczebla wojewódzkiego i ogólnopolskiego Przedstawiciele Administracji Publicznej szczebla wojewódzkiego i ogólnopolskiego Plan konferencji: Organizator konferencji: GIAP to dynamicznie rozwijająca się spółka geoinformatyczna, tworząca dziedzinowe oprogramowania GIS dla urzędów miast i gmin oraz instytucji publicznych. Głównym produktem firmy jest Samorządowa Platforma Danych Przestrzennych (SPDP), oparta na opensourcowej platformie QGIS, wspierająca realizację zadań administracji samorządowej. Produkty oferowane przez firmę GIAP prezentowane są na wielu prestiżowych konwentach, organizowanych dla przedstawicieli administracji publicznej. Tylko w pierwszej połowie 2019 roku rozwiązania spółki przedstawione zostały m.in. na takich wydarzeniach jak: konferencja „Informacja przestrzenna nowym impulsem dla rozwoju lokalnego” (Wrocław, maj br.), targi Smart City Expo Poland (Łódź, czerwiec br.) czy II spotkanie użytkowników QGIS (Poznań, czerwiec br.). W tym roku firma otrzymała nagrodę SMART CITY POLAND AWARD w kategorii „e-usługi” za projekt „Utworzenie Systemu Informacji Przestrzennej”. Ponadto z końcem 2018 roku GIAP został srebrnym sponsorem QGIS. Z rozwiązań oferowanych przez firmę GIAP korzysta ponad 200 urzędów w całej Polsce, w tym m.in. miasto Częstochowa, miasto Zamość, miasto Gorzów Wielkopolski, miasto Kwidzyn, miasto Skierniewice czy też Urząd Gminy Tarnowo Podgórne. Z początkiem 2019 roku firma rozpoczęła współpracę z Departamentem Ochrony Środowiska Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. Natomiast pod koniec 2017 roku GIAP podjął się realizacji utworzenia SIP-u dla miasta Bolesławiec oraz dziewięciu sąsiednich jednostek. GIAP i Sputnik Software są w jednej grupie kapitałowej. O połączniu sił pisaliśmy tutaj.

Rok 2022 w systemie WyDra – moduł Odpady

Posted by & filed under .

Rok 2022 w systemie WyDra – moduł Odpady Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 15 grudnia 2021 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM Cel szkolenia: Szkolenie pozwoli usystematyzować wiedzę co do kroków, które należy wykonać przy otwieraniu roku w systemie WyDra dla modułu Odpady. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do pracowników zajmujących się wymiarowaniem opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w systemie WyDra. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system WyDra. Program szkolenia: Przygotowanie bazy do otwarcia roku. Konfiguracja stawek za gospodarowanie odpadami komunalnymi. Weryfikacja poprawności naliczeń na wybranych Danych Podatkowych. Generowanie masowego wymiaru. Przygotowanie masowych dokumentów. Zaksięgowanie dokumentów w module Księgowość podatkowa (system FoKa lub Wydra). Prowadzący: Sylwia Buchacz – Sputnik Software sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Przed szkoleniem zarejestrowani Uczestnicy otrzymują mailowo dane dostępowe do platformy na której odbywać się będzie szkolenie. Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje. Szkolenie potrwa około 60 minut. Aby móc komfortowo korzystać ze szkolenia online zalecamy korzystanie z : komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek.

Otwarcie roku 2022 w systemie FoKa

Posted by & filed under .

Temat szkolenia: Otwarcie roku 2022 w systemie FoKa Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 8 grudnia 2021 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM Cel szkolenia: Szkolenie pozwoli usystematyzować wiedzę w zakresie czynności jakie należy wykonać przygotowując się do pracy w nowym roku księgowym. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do administratorów oraz pracowników, którzy zajmują się przygotowaniem systemu FoKa do pracy w nowym roku księgowym. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system FoKa. Program szkolenia: Omówienie ewentualnych modyfikacji w planie kont. Podstawowe czynności otwarcia nowego roku. Przygotowanie modułu Księgowość podatkowa do pracy w nowym roku księgowym. Prowadzący: Mariola Jedut – Sputnik Software sp. z o.o. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Od 2009 r. związana z spółką Sputnik Software. Obecnie Menadżer Zespołu ds. Obsługi Klienta Systemów Finansowych. Swoją wiedzą i wieloletnim doświadczeniem wspiera Klientów w zakresie obsługi systemu finansowo – księgowego, wymiarowego oraz środków trwałych. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Przed szkoleniem zarejestrowani Uczestnicy otrzymują mailowo dane dostępowe do platformy na której odbywać się będzie szkolenie. Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje. Szkolenie potrwa około 60 minut. Aby móc komfortowo korzystać ze szkolenia online zalecamy korzystanie z : komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek.

Tytuły Wykonawcze w Foce – konfiguracja, tworzenie oraz eksport do xml

Posted by & filed under .

Temat szkolenia: Tytuły Wykonawcze w Foce – konfiguracja, tworzenie oraz eksport do xml Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 24 listopada 2021 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM Cel szkolenia: Szkolenie pozwoli rozszerzyć oraz usystematyzować wiedzę w zakresie konfiguracji, tworzenia oraz sposobu ich eksportowania do formy elektronicznej XML. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do pracowników zajmujących się prowadzeniem windykacji w module Księgowość podatkowa systemu finansowo-księgowego FoKa. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system FoKa. Program szkolenia: Konfiguracja i automatyzacja ustawień oraz parametrów. Wypełnianie tytułu wykonawczego w formacie TW- 1(5). Sprawdzenie poprawności danych względem schematu XSD. Eksport tytułu wykonawczego do pliku XML (wersja elektroniczna). Wizualizacja TW- 1(5) w przeglądarce. Prowadzący: Agnieszka Śpikowska – Sputnik Software sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Przed szkoleniem zarejestrowani Uczestnicy otrzymują mailowo dane dostępowe do platformy na której odbywać się będzie szkolenie. Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje. Szkolenie potrwa około 60 minut. Aby móc komfortowo korzystać ze szkolenia online zalecamy korzystanie z : komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek.

FoKa – Plan i realizacja wydatków niewygasających

Posted by & filed under .

Temat szkolenia: FoKa – Plan i realizacja wydatków niewygasających Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 17 listopada 2021 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM Cel szkolenia: Szkolenie pozwoli rozszerzyć oraz usystematyzować wiedzę w zakresie nowej funkcjonalności dotyczącej planów i realizacji wydatków niewygasających. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest dla pracowników działów finansowych wykorzystujących system FoKa do obsługi wydatków niewygasających. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system FoKa. Program szkolenia: Podstawy prawne. Konfiguracja planu finansowego w zakresie wydatków niewygasających. Plan wydatków niewygasających. Konfiguracja konta księgowego dot. wydatków niewygasających. Dekretacja dokumentu księgowego. Generator sprawozdań – zmiany dotyczące wydatków niewygasających. Prowadzący: Dorota Kondrakiewicz – Sputnik Software sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Przed szkoleniem zarejestrowani Uczestnicy otrzymują mailowo dane dostępowe do platformy na której odbywać się będzie szkolenie. Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje. Szkolenie potrwa około 60 minut. Aby móc komfortowo korzystać ze szkolenia online zalecamy korzystanie z : komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek.

Cyberbezpieczeństwo w Urzędzie

Posted by & filed under .

Cyberbezpieczeństwo w Urzędzie Termin i czas trwania: Spotkanie odbędzie się 27 października 2021 r. o godz. 11:00 i potrwa około 90 minut. Formuła spotkania: WEBINARIUM Cel spotkania: Jednostki Samorządu Terytorialnego są coraz częściej ofiarami cyberataków. Podczas spotkania zaprezentowane zostaną techniki i metody obrony przed zagrożeniami. W części praktycznej wspólnie sprawdzimy, czy antywirus jest dziś wystarczającym zabezpieczeniem. Więcej o Systemie bezpieczeństwa IT dla JST przeczytasz tutaj. Adresaci spotkania: Odbiorcami spotkania są osoby odpowiedzialne za cyberbezpieczeństwo w Jednostkach Samorządu Terytorialnego. Webinarium jest bezpłatne. Program spotkania: Cyberbezpieczeństwo – czy jest się czym martwić? Jak ransomware dostaje się do firm. Czy antywirus jest wystarczającą obroną. Przegląd technik i metod obrony przed cyberzagrożeniami: Ochrona serwerów oraz stacji końcowych, Monitorowani integralności plików, Zarządzanie podatnościami, Zarządzanie konfiguracją i politykami bezpieczeństwa, Ochrona na poziomie DNS, Monitorowanie wycieków, Phishing, Automatyzacja reakcji na zdarzenia. Usługa Atende Security Suite. Pokaz na żywo działania omawianych wcześniej technik i metod obrony przed cyberzagrożeniami. Pokaz na żywo ataku ransomware i obrona przed nim. Prowadzący: Karol Kij – Kierownik Produktu w Dziale Rozwiązań Cyberbezpieczeństwa Atende S.A. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Przed spotkaniem zarejestrowani Uczestnicy otrzymują mailowo dane dostępowe do platformy na której odbywać się będzie spotkanie. Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program spotkania taką sesję przewiduje. Spotkanie potrwa około 90 minut. Aby móc komfortowo korzystać ze spotkania online zalecamy korzystanie z : komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek.

Transmisje z posiedzeń rady – co warto wiedzieć

Posted by & filed under .

Temat szkolenia: Transmisje z posiedzeń rady – co warto wiedzieć Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 10 listopada 2021 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM Cel szkolenia: Na szkoleniu zostaną omówione zarówno praktyczne jak i formalne kwestie dotyczące prowadzenia transmisji na żywo jak i udostępniania nagrań archiwalnych Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do Pracowników Biura Rady oraz informatyków wspierających obsługę sesji. Webinarium jest bezpłatne. Program szkolenia: Formalne aspekty prowadzenia transmisji na żywo. Nagranie archiwalne – jakie mam obowiązki. Transmisja od strony praktycznej. Prowadzący: Michał Kowalczyk – Sputnik Software sp. z o.o. Ma na koncie kilkadziesiąt projektów zrealizowanych na rzecz jednostek sektora publicznego i spółek skarbu państwa. Ekspert w dziedzinie elektronicznego zarządzania dokumentacją i e-legislacji w obszarze prawa miejscowego. Architekt systemu RADNI.INFO. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Przed szkoleniem zarejestrowani Uczestnicy otrzymują mailowo dane dostępowe do platformy na której odbywać się będzie szkolenie. Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje. Szkolenie potrwa około 60 minut. Aby móc komfortowo korzystać ze szkolenia online zalecamy korzystanie z : komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek.

Obsługa systemu Środki Trwałe (ŚwisTak)

Posted by & filed under .

Temat szkolenia: Obsługa systemu Środki Trwałe (ŚwisTak) Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 3 listopada 2021 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM Cel szkolenia: Szkolenie pozwoli usystematyzować wiedzę z zakresu wprowadzania środków, amortyzacji oraz ich inwentaryzacji w systemie Środki Trwałe (ŚwisTak). Adresaci szkolenia: Szkolenie adresowane jest do osób pracujących w systemie Środki Trwałe (ŚwisTak). Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system Środki Trwałe. Program szkolenia: Wprowadzanie środków trwałych, niskocennych i pozostałych do ewidencji wraz ze składowymi i amortyzacją. Przygotowanie amortyzacji poszczególnych środków. Przygotowanie inwentaryzacji. Praca z raportami. Prowadzący: Bartosz Michałowski – Sputnik Software sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Przed szkoleniem zarejestrowani Uczestnicy otrzymują mailowo dane dostępowe do platformy na której odbywać się będzie szkolenie. Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje. Szkolenie potrwa około 60 minut. Aby móc komfortowo korzystać ze szkolenia online zalecamy korzystanie z : komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek.