Księgowość podatkowa w Foce – kreator przeksięgowań

Posted by & filed under .

Temat szkolenia: Księgowość podatkowa w Foce – kreator przeksięgowań Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 22 czerwca 2022 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM (szkolenie on-line na żywo) Cel szkolenia: Na szkoleniu zostaną omówione poszczególne kroki i czynności w celu przedstawienia sposobu przeksięgowania należności, zmiany konta oraz przeksięgowania częściowego wykorzystywanego na potrzeby VAT. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do wszystkich pracowników, którzy pracują w systemie finansowo-księgowym FoKa z wykorzystaniem modułu Księgowość podatkowa. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system FoKa. Program szkolenia: Omówienie wariantów przeksięgowań: Ogólne oraz Zamiana konta. Przeksięgowanie – Ogólne: zmiana klasyfikacji na zapisach księgowych, wyksięgowanie wartości VAT w celu rozksięgowania należności na kwoty netto oraz VAT. Przeksięgowanie – Zmiana konta. Prowadzący: Agata Nowak – Nefeni Sp. z o.o. Absolwentka Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu. Ukończyła kierunek Finanse i Rachunkowość. Od 2013 jest członkiem Stowarzyszenia Księgowych w Polsce gdzie ukończyła kurs na Głównego Księgowego. Z firmą Sputnik Software związana jest od 11 lat. Zdobytą wiedzą oraz doświadczeniem dzieli się z klientami ucząc ich pracy w systemie finansowo-księgowym. Obecnie zajmuje się testowaniem aplikacji finansowych, wymiarowych oraz ewidencyjnych. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Zarejestrowani Uczestnicy otrzymają wiadomość na osobisty adres e-mail, podany podczas rejestracji, z danymi dostępowymi do platformy Zoom, na której odbywać się będzie szkolenie. Przed rozpoczęciem webinarium prosimy o zapoznanie się z informacją – Jak dołączyć do webinarium na Zoom? W trakcie webinarium Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu. Nie pozostawimy żadnego pytania bez odpowiedzi. Aby komfortowo uczestniczyć w szkoleniu on-line zalecamy korzystanie z: komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek, klienta stacjonarnego Zoom. Wymagania dotyczące użytkowania klienta stacjonarnego Zoom w systemach operacyjnych Windows, macOS i Linux, znajdziesz tutaj.

PROTON – reorganizacja struktury jednostki dla zaawansowanego użytkownika

Posted by & filed under .

Temat szkolenia: PROTON – reorganizacja struktury jednostki dla zaawansowanego użytkownika Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 1 czerwca 2022 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM (szkolenie on-line na żywo) Cel szkolenia: Podczas szkolenia zostanie zaprezentowany sposób reorganizacji struktury jednostki z odniesieniem do zapisów instrukcji kancelaryjnej. Adresaci szkolenia: Szkolenie adresowane jest do osób zarządzających systemem EZD PROTON zarówno od strony technicznej jak i merytorycznej czyli min. dla administratorów, sekretarzy. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system PROTON. Program szkolenia: Reorganizacja struktury jednostki. Omówienie instrukcji kancelaryjnej pod kątem reorganizacji urzędu. Dodawanie użytkowników i nadawanie uprawnień. Prowadzący: Bartosz Michałowski – Sputnik Software sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Zarejestrowani Uczestnicy otrzymają wiadomość na osobisty adres e-mail, podany podczas rejestracji, z danymi dostępowymi do platformy Zoom, na której odbywać się będzie szkolenie. Przed rozpoczęciem webinarium prosimy o zapoznanie się z informacją – Jak dołączyć do webinarium na Zoom? W trakcie webinarium Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu. Nie pozostawimy żadnego pytania bez odpowiedzi. Aby komfortowo uczestniczyć w szkoleniu on-line zalecamy korzystanie z: komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek, klienta stacjonarnego Zoom. Wymagania dotyczące użytkowania klienta stacjonarnego Zoom w systemach operacyjnych Windows, macOS i Linux, znajdziesz tutaj.

FoKa- mechanizm przeksięgowania nadpłat

Posted by & filed under .

Temat szkolenia: FoKa- mechanizm przeksięgowania nadpłat Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 15 czerwca 2022 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM (szkolenie on-line na żywo) Cel szkolenia: Szkolenie pozwoli usystematyzować wiedzę w zakresie czynności jakie należy wykonać w związku z przeksięgowaniem nadpłat w module Księgowość podatkowa systemu FoKa. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do pracowników, którzy pracują w module Księgowość Podatkowa systemu FoKa. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system FoKa. Program szkolenia: Masowe przeksięgowanie nadpłat w ramach tego samego podatku/opłaty. Masowe przeksięgowanie nadpłat w ramach różnych podatków/opłat. Półautomatyczne przeksięgowanie nadpłaty dla konkretnego podatnika. Prowadzący: Mariola Jedut – Sputnik Software sp. z o.o. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Od 2009 r. związana z spółką Sputnik Software. Swoją wiedzą i wieloletnim doświadczeniem wspiera Klientów w zakresie obsługi systemu finansowo – księgowego, wymiarowego oraz środków trwałych. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Zarejestrowani Uczestnicy otrzymają wiadomość na osobisty adres e-mail, podany podczas rejestracji, z danymi dostępowymi do platformy Zoom, na której odbywać się będzie szkolenie. Przed rozpoczęciem webinarium prosimy o zapoznanie się z informacją – Jak dołączyć do webinarium na Zoom? W trakcie webinarium Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu. Nie pozostawimy żadnego pytania bez odpowiedzi. Aby komfortowo uczestniczyć w szkoleniu on-line zalecamy korzystanie z: komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek, klienta stacjonarnego Zoom. Wymagania dotyczące użytkowania klienta stacjonarnego Zoom w systemach operacyjnych Windows, macOS i Linux, znajdziesz tutaj.

BIP 2.0 – nowe możliwości

Posted by & filed under .

Temat spotkania: BIP 2.0 – nowe możliwości Termin i czas trwania: Spotkanie odbędzie się 25 maja 2022 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła spotkania: WEBINARIUM (spotkanie on-line na żywo) Cel spotkania: Prezentacja możliwości system BIP 2.0 służącego do publikacji informacji wymaganych przez prawo. Adresaci spotkania: Pracownicy administracji samorządowej (urzędy gmin, starostwa powiatowe, urzędy marszałkowskie) oraz jednostek organizacyjnych (placówki oświatowe, OPS), osoby odpowiedzialne za udostępnianie informacji publicznej. Webinarium jest bezpłatne. Program spotkania: Zarządzanie wyglądem: menu pionowe i poziome (dodawanie, modyfikowanie, sortowanie, wyszukiwanie); artykuły (dodawanie, wersjonowanie, wyszukiwanie, osadzanie w menu oraz tagowanie); wersje językowe całej strony.  Zarządzanie użytkownikami: użytkownicy (dodawanie, dezaktywowanie, resetowanie hasła); role (dodawanie, przypisywanie uprawnień). Ustawienia systemu w tym wykorzystywane słowniki: zakładki i kafle (dodawanie i parametryzacja widoczności i powiązań); nagłówek i stopka (możliwości konfiguracyjne); banery i grafika (możliwości konfiguracyjne); słowniki (tagów, podmiotów udostępniających i inne); parametry systemowe w tym ustawienia motywu żałobnego, wersji kolorystycznej. Strona publiczna biuletynu: wpływ zarządzania wyglądem w tym wersje językowe; wpływ ustawień systemowych (zakładki, kafle, banery itp); przegląd artykułów (wyszukiwanie, podgląd, metryka, drukowanie oraz porównywanie treści pomiędzy wersjami artykułu). Zarządzanie archiwalnym BIP. Prowadzący: Krzysztof Ślusarczyk – Sputnik Software sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Zarejestrowani Uczestnicy otrzymają wiadomość na osobisty adres e-mail, podany podczas rejestracji, z danymi dostępowymi do platformy Zoom, na której odbywać się będzie spotkanie. Przed rozpoczęciem webinarium prosimy o zapoznanie się z informacją – Jak dołączyć do webinarium na Zoom? W trakcie webinarium Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program spotkanie taką sesję przewiduje. Aby komfortowo uczestniczyć w spotkaniu on-line zalecamy korzystanie z: komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek, klienta stacjonarnego Zoom. Wymagania dotyczące użytkowania klienta stacjonarnego Zoom w systemach operacyjnych Windows, macOS i Linux, znajdziesz tutaj

Moduł Odpady – przygotowanie zawiadomienia o zmianie wysokości opłaty

Posted by & filed under .

Temat szkolenia: Moduł Odpady – przygotowanie zawiadomienia o zmianie wysokości opłaty Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 18 maja 2022 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 40 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM Cel szkolenia: Szkolenie pozwoli usystematyzować wiedzę co do kroków, które należy wykonać w celu przygotowania wydruku zawiadomienia o zmianie wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do pracowników zajmujących się wymiarowaniem opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w systemie WyDra. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system WyDra. Program szkolenia: Konfiguracja raportu systemowego „Zawiadomienie o zmianie wysokości opłaty”: przygotowanie tekstów do raportu, w tym zastosowanie znaczników formatowania HTML; dodanie szablonu parametryzacji oraz ustawienie zapamiętywanych filtrów, w tym parametrów dostosowania części adresowej do koperty z okienkiem. Przedstawienie dostępnych wydruków związanych z zawiadomieniem: nalepki na potwierdzenie odbioru (różne wzory); dodanie szablonu parametryzacji dla raportu systemowego „Potwierdzenie odbioru – Poczta Polska” oraz ustawienie zapamiętywanych filtrów, w tym parametrów dostosowania części adresowej. Masowy wydruk zawiadomień oraz potwierdzeń odbioru z uwzględnianiem zdefiniowanej konfiguracji. Prowadzący: Sylwia Buchacz – Sputnik Software sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Przed szkoleniem zarejestrowani Uczestnicy otrzymują mailowo dane dostępowe do platformy na której odbywać się będzie szkolenie. Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje. Szkolenie potrwa około 60 minut. Aby móc komfortowo korzystać ze szkolenia online zalecamy korzystanie z : komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek.

Moduł Nieruchomości – funkcjonalności dla zaawansowanego użytkownika

Posted by & filed under .

Temat szkolenia: Moduł Nieruchomości – funkcjonalności dla zaawansowanego użytkownika Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 27 kwietnia 2022 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 40 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM (szkolenie on-line na żywo) Cel szkolenia: Szkolenie pozwoli poszerzyć wiedzę w zakresie parametryzacji modułu Nieruchomości systemu podatkowego WyDra. W trakcie szkolenia zostaną zaprezentowane praktyczne funkcjonalności ułatwiające pracę w module Nieruchomości dotyczące raportu systemowego „Decyzja wzór ogólny”. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest dla zaawansowanego użytkownika oraz administratora modułu Nieruchomości systemu podatkowego WyDra. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system WyDra. Program szkolenia: Konfiguracja raportu systemowego „Decyzja wzór ogólny”: dodanie szablonu parametryzacji oraz ustawienie zapamiętywanych filtrów, w tym parametrów dostosowania części adresowej do koperty z okienkiem, budowa oznaczeń przedmiotu opodatkowania na decyzji, użycie znaczników HTML w tekstach do raportów. Wydruk raportu systemowego „Decyzja wzór ogólny” z uwzględnieniem zdefiniowanej konfiguracji. Prowadzący: Dariusz Lewański – Sputnik Software sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Zarejestrowani Uczestnicy otrzymają wiadomość na osobisty adres e-mail, podany podczas rejestracji, z danymi dostępowymi do platformy Zoom, na której odbywać się będzie szkolenie. Przed rozpoczęciem webinarium prosimy o zapoznanie się z informacją – Jak dołączyć do webinarium na Zoom? W trakcie webinarium Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje. Aby komfortowo uczestniczyć w szkoleniu on-line zalecamy korzystanie z: komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek, klienta stacjonarnego Zoom. Wymagania dotyczące użytkowania klienta stacjonarnego Zoom w systemach operacyjnych Windows, macOS i Linux, znajdziesz tutaj

Umowy24 – własny rejestr umów

Posted by & filed under .

Temat szkolenia: Umowy24 – własny rejestr umów Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 11 maja 2022 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 30 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM (szkolenie on-line na żywo) Cel szkolenia: Na szkoleniu zostanie omówione przygotowanie jednostki sektora finansów publicznych do nowego obowiązku wprowadzania informacji do rejestru umów prowadzonego przez Ministra Finansów w systemie teleinformatycznym w rozumieniu ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. W rejestrze umów zamieszczane będą informacje o umowach zawartych w formie pisemnej, dokumentowej, elektronicznej albo innej formie szczególnej, których wartość przedmiotu przekracza 500 zł. Nowy obowiązek wejdzie w życie z dniem 1 lipca 2022r. i został wprowadzony ustawą z dnia 14 października 2021r. o zmianie ustawy – Kodeks karny oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. poz.2054). Istotne jest to, że obowiązkiem rejestracji objęte będą umowy zawarte począwszy od 1 stycznia 2022r., co wynika z odrębnych dat wejścia w życie ustawy zmieniającej oraz regulującej ten obowiązek. Przygotowaliśmy system informatyczny do rejestrowania wymaganych umów we własnym rejestrze – Umowy24. To wszystko po to, by już dziś można było gromadzić wymagane prawem informacje o umowach zawartych od 1 stycznia 2022r. za nim powstanie Centralny Rejestr Umów (CRU) prowadzony przez Ministra Finansów. Adresaci szkolenia: Pracownicy administracji samorządowej (urzędy gmin, starostwa powiatowe, urzędy marszałkowskie) oraz jednostek organizacyjnych (szkoły, przedszkola, żłobki, OPS), osoby odpowiedzialne za udostępnianie informacji publicznej oraz za wdrożenie systemu rejestru umów w jednostce. Webinarium jest bezpłatne. Program szkolenia: Nowy obowiązek – Centralny Rejestr Umów (CRU). Jak przygotować się do wprowadzania wymaganych umów? Umowy24 – własny rejestr umów: zarządzanie prawami, rejestrowanie i zmiany umów, monitorowanie terminowości przekazania informacji do CRU, wyszukiwanie, statystyki oraz raportowanie. Prowadzący: Krzysztof Domański – DSGS sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Zarejestrowani Uczestnicy otrzymają wiadomość na osobisty adres e-mail, podany podczas rejestracji, z danymi dostępowymi do platformy Zoom, na której odbywać się będzie szkolenie. Przed rozpoczęciem webinarium prosimy o zapoznanie się z informacją – Jak dołączyć do webinarium na Zoom? Aby komfortowo uczestniczyć w szkoleniu on-line zalecamy korzystanie z: komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek, klienta stacjonarnego Zoom. Wymagania dotyczące użytkowania klienta stacjonarnego Zoom w systemach operacyjnych Windows, macOS i Linux, znajdziesz tutaj.

Zarządzanie dyskusją podczas posiedzenia – praktyczne porady

Posted by & filed under .

Temat szkolenia: Zarządzanie dyskusją podczas posiedzenia – praktyczne porady Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 6 kwietnia 2022 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 40 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM (szkolenie on-line na żywo) Cel szkolenia: Na szkoleniu zostanie omówiona kwestia moderowania dyskusją podczas posiedzenia. Dodatkowo szkolenie przybliży nowe funkcjonalności systemu RADNI.INFO wydane w ramach wersji 1.6.0. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do Pracowników Biura Rady oraz informatyków wspierających obsługę sesji. Webinarium jest bezpłatne. Program szkolenia: Ustawienia systemowe. Konfiguracja przy budowaniu porządku obrad. Działanie podczas sesji na żywo. Prowadzący: Michał Kowalczyk – Sputnik Software sp. z o.o. Ma na koncie kilkadziesiąt projektów zrealizowanych na rzecz jednostek sektora publicznego i spółek skarbu państwa. Ekspert w dziedzinie elektronicznego zarządzania dokumentacją i e-legislacji w obszarze prawa miejscowego. Architekt systemu RADNI.INFO. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Zarejestrowani Uczestnicy otrzymają wiadomość na osobisty adres e-mail, podany podczas rejestracji, z danymi dostępowymi do platformy Zoom, na której odbywać się będzie szkolenie. Przed rozpoczęciem webinarium prosimy o zapoznanie się z informacją – Jak dołączyć do webinarium na Zoom? Aby komfortowo uczestniczyć w szkoleniu on-line zalecamy korzystanie z: komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek, klienta stacjonarnego Zoom. Wymagania dotyczące użytkowania klienta stacjonarnego Zoom w systemach operacyjnych Windows, macOS i Linux, znajdziesz tutaj.

PROTON – obsługa modułu kalendarz dla zaawansowanego użytkownika

Posted by & filed under .

Temat szkolenia: PROTON – obsługa modułu kalendarz dla zaawansowanego użytkownika Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 20 kwietnia 2022 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 40 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM (szkolenie on-line na żywo) Cel szkolenia: Szkolenie pozwoli usystematyzować oraz poszerzyć wiedzę dotyczącą obsługi modułu kalendarz w systemu PROTON. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do pracowników, którzy pracują w systemie PROTON. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system PROTON. Program szkolenia: Tworzenie kalendarzy i nadawania praw. Praca z kalendarzami. Rezerwacja zasobów. Wykorzystanie różnych widoków kalendarzy. Prowadzący: Grzegorz Goraj – Sputnik Software sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Zarejestrowani Uczestnicy otrzymają wiadomość na osobisty adres e-mail, podany podczas rejestracji, z danymi dostępowymi do platformy Zoom, na której odbywać się będzie szkolenie. Przed rozpoczęciem webinarium prosimy o zapoznanie się z informacją – Jak dołączyć do webinarium na Zoom? W trakcie webinarium Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu. Nie pozostawimy żadnego pytania bez odpowiedzi. Aby komfortowo uczestniczyć w szkoleniu on-line zalecamy korzystanie z: komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek, klienta stacjonarnego Zoom. Wymagania dotyczące użytkowania klienta stacjonarnego Zoom w systemach operacyjnych Windows, macOS i Linux, znajdziesz tutaj.

WyDra – upomnienia i tytuły wykonawcze w module Księgowość podatkowa

Posted by & filed under .

Temat szkolenia: WyDra – upomnienia i tytuły wykonawcze w module Księgowość podatkowa Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 13 kwietnia 2022 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM (szkolenie on-line na żywo) Cel szkolenia: Szkolenie pozwoli rozszerzyć oraz usystematyzować wiedzę w zakresie konfiguracji i tworzenia upomnień oraz tytułów wykonawczych w module Księgowość podatkowa w systemie podatkowym WyDra. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do pracowników zajmujących się windykacją w module Księgowość podatkowa w systemie podatkowym WyDra. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system WyDra. Program szkolenia: Konfiguracja ustawień i parametrów systemu dotyczących upomnień oraz tytułów wykonawczych. Sposoby dodawania upomnień w systemie. Dodawanie i wypełnianie tytułu wykonawczego w formacie TW-1(5). Sprawdzenie poprawności danych względem schematu XSD. Wizualizacja TW- 1(5) w przeglądarce oraz wydruk tytułu wykonawczego. Eksport tytułu wykonawczego do pliku XML (wersja elektroniczna). Prowadzący: Agnieszka Śpikowska – Sputnik Software sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Zarejestrowani Uczestnicy otrzymają wiadomość na osobisty adres e-mail, podany podczas rejestracji, z danymi dostępowymi do platformy Zoom, na której odbywać się będzie szkolenie. Przed rozpoczęciem webinarium prosimy o zapoznanie się z informacją – Jak dołączyć do webinarium na Zoom? W trakcie webinarium Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje. Aby komfortowo uczestniczyć w szkoleniu on-line zalecamy korzystanie z: komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek, klienta stacjonarnego Zoom. Wymagania dotyczące użytkowania klienta stacjonarnego Zoom w systemach operacyjnych Windows, macOS i Linux, znajdziesz tutaj