Samorządowy Edytor Napisów

Posted by & filed under .

Temat szkolenia: Samorządowy Edytor Napisów Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 15 marca 2023 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM (szkolenie on-line na żywo) Cel szkolenia: Na szkoleniu zostaną omówione praktyczne kwestie dotyczące przygotowywania napisów dla nagrań z sesji rady. Samorządowy Edytor Napisów to narzędzie do samodzielnego tworzenia napisów do filmów oraz nagrań audio z sesji rady w celu ich dostosowania do wymogów ustawy o dostępności cyfrowej. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do pracowników Biura Rady oraz informatyków wspierających obsługę sesji rady. Webinarium jest bezpłatne. Program szkolenia: Napisy – kwestie formalne. Zarządzanie transmisjami. Transkrypcja mechaniczna. Edycja napisów. Generowanie stenogramu. Prowadzący: Michał Kowalczyk – Nefeni Sp. z o.o. Ma na koncie kilkadziesiąt projektów zrealizowanych na rzecz jednostek sektora publicznego i spółek skarbu państwa. Ekspert w dziedzinie elektronicznego zarządzania dokumentacją i e-legislacji w obszarze prawa miejscowego. Architekt systemu RADNI.INFO. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Zarejestrowani Uczestnicy otrzymają wiadomość na osobisty adres e-mail, podany podczas rejestracji, z danymi dostępowymi do platformy Zoom, na której odbywać się będzie szkolenie. Przed rozpoczęciem webinarium prosimy o zapoznanie się z informacją — Jak dołączyć do webinarium na Zoom? Aby komfortowo uczestniczyć w szkoleniu on-line, zalecamy korzystanie z: komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek, klienta stacjonarnego Zoom. Wymagania dotyczące użytkowania klienta stacjonarnego Zoom w systemach operacyjnych Windows, macOS i Linux, znajdziesz tutaj.

Nowa przeglądarka dla danych podatkowych w modułach wymiarowych

Posted by & filed under .

Temat szkolenia: Nowa przeglądarka dla danych podatkowych w modułach wymiarowych Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 1 marca 2023 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 30 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM (szkolenie on-line na żywo) Cel szkolenia: Przeprowadzenie szkolenia umożliwi uporządkowanie wiedzy z zakresu parametryzacji oraz korzystania z nowej przeglądarki danych podatkowych, która została dodana do modułów wymiarowych w systemie WyDra. Nowa wyszukiwarka ma na celu poprawę efektywności przeszukiwania danych w porównaniu do innych przeglądarek, a także umożliwia zapisywanie filtrów najczęściej wykonywanych wyświetleń i wyszukiwań. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do wszystkich pracowników, którzy pracują w modułach wymiarowych w Systemie Podatkowym WyDra. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system WyDra. Program szkolenia: Lokalizacja nowej przeglądarki (Dane podatkowe — wyszukiwarka). Budowa sekcji Filtry (omówienie poszczególnych pozycji). Zapisywanie widoku filtrów oraz ich używanie. Sekcja Dane: dostosowanie widoku do własnych potrzeb, opcja pełnej walidacji zaznaczonych danych podatkowych. Prowadzący: Dariusz Lewański – Nefeni Sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Zarejestrowani Uczestnicy otrzymają wiadomość na osobisty adres e-mail, podany podczas rejestracji, z danymi dostępowymi do platformy Zoom, na której odbywać się będzie szkolenie. Przed rozpoczęciem webinarium prosimy o zapoznanie się z informacją – Jak dołączyć do webinarium na Zoom? W trakcie webinarium Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje. Aby komfortowo uczestniczyć w szkoleniu on-line zalecamy korzystanie z: komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek, klienta stacjonarnego Zoom. Wymagania dotyczące użytkowania klienta stacjonarnego Zoom w systemach operacyjnych Windows, macOS i Linux, znajdziesz tutaj

PolaMap – narzędzia podstawowe GIS w codziennej pracy

Posted by & filed under .

Temat szkolenia: PolaMap – narzędzia podstawowe GIS w codziennej pracy Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 15 lutego 2023 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 30 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM (szkolenie on-line na żywo) Cel szkolenia: Poszerzenie wiedzy użytkownika oprogramowania PolaMap w obszarze wykorzystania dostępnych narzędzi podstawowych GIS (m.in. szybki wydruk, analizy przestrzenne, konfiguracja informacji o nieruchomości) w codziennej pracy. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do wszystkich użytkowników oprogramowania PolaMap, jak i również, dla pozostałych pracowników samorządowych wykorzystujących w codziennej pracy rozwiązania typu GIS oraz dane przestrzenne. Więcej o rozwiązaniach GIS dla Administracji Publicznej i Instytucji przeczytasz tutaj. Webinarium jest bezpłatne. Program szkolenia: Narzędzia podstawowe GIS – czym są? Idea rozwiązania. Spersonalizowany panel informacji o nieruchomości – konfiguracja. Szybki wydruk mapy – wskazówki. Szybkie analizy przestrzenne – konfiguracja. Generowanie wykresów oraz zestawień z dostępnych danych przestrzennych. Kompozycje mapowe – tworzenie i prezentacja. Oś czasu – wizualizacja danych przestrzennych na przestrzeni lat – konfiguracja narzędzia. Prowadzący: Agata Gierczak – GIAP Sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Zarejestrowani Uczestnicy otrzymają wiadomość na osobisty adres e-mail, podany podczas rejestracji, z danymi dostępowymi do platformy Zoom, na której odbywać się będzie szkolenie. Przed rozpoczęciem webinarium prosimy o zapoznanie się z informacją – Jak dołączyć do webinarium na Zoom? W trakcie webinarium Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu. Nie pozostawimy żadnego pytania bez odpowiedzi. Aby komfortowo uczestniczyć w szkoleniu on-line zalecamy korzystanie z: komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek, klienta stacjonarnego Zoom. Wymagania dotyczące użytkowania klienta stacjonarnego Zoom w systemach operacyjnych Windows, macOS i Linux, znajdziesz tutaj.

Moduł akcyza – parametryzacja i obsługa wniosków w roku 2023

Posted by & filed under .

Temat szkolenia: Moduł akcyza – parametryzacja i obsługa wniosków w roku 2023 Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 8 lutego 2023 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM (szkolenie on-line na żywo) Cel szkolenia: Szkolenie pozwoli usystematyzować wiedzę w zakresie parametryzacji modułu Akcyza systemu podatkowego WyDra na rok 2023. W trakcie szkolenia użytkownicy systemu poznają kroki wraz z czynnościami do wykonania w celu obsługi wniosków o zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystanego do produkcji rolnej przez producentów rolnych składanych w pierwszym terminie roku 2023. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest dla pracowników urzędu zajmujących się w systemie podatkowym WyDra obsługą wniosków o zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystanego do produkcji rolnej przez producentów rolnych. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system WyDra. Program szkolenia: Parametryzacja modułu Akcyza na 2023 rok: szablony autonumeracji (decyzja, wniosek, znak sprawy), zmiana domyślnego roku oraz inne ustawienia, zmiana stawek, współczynników oraz terminów zwrotu, zmiana tekstów do raportów. Obsługa wniosków o zwrot podatku akcyzowego. Wyliczenie zwrotów do zarejestrowanych wniosków na I okres. Wygenerowanie decyzji do zarejestrowanych wniosków. Wydruk zestawienia wydanych decyzji. Prowadzący: Dariusz Lewański – Nefeni Sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Zarejestrowani Uczestnicy otrzymają wiadomość na osobisty adres e-mail, podany podczas rejestracji, z danymi dostępowymi do platformy Zoom, na której odbywać się będzie szkolenie. Przed rozpoczęciem webinarium prosimy o zapoznanie się z informacją – Jak dołączyć do webinarium na Zoom? W trakcie webinarium Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje. Aby komfortowo uczestniczyć w szkoleniu on-line zalecamy korzystanie z: komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek, klienta stacjonarnego Zoom. Wymagania dotyczące użytkowania klienta stacjonarnego Zoom w systemach operacyjnych Windows, macOS i Linux, znajdziesz tutaj

Moduł nieruchomości – masowy wymiar i wydruk decyzji na 2023 rok

Posted by & filed under .

Temat szkolenia: Moduł nieruchomości – masowy wymiar i wydruk decyzji na 2023 rok Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 25 stycznia 2023 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM (szkolenie on-line na żywo) Cel szkolenia: Szkolenie pozwoli usystematyzować wiedzę w zakresie masowego wymiaru (wykonanie naliczenia podatków dla osób fizycznych) oraz wydruku decyzji w systemie podatkowym WyDra na 2023 rok w module Nieruchomości. W trakcie szkolenia użytkownicy systemu WyDra poznają kroki wraz z czynnościami, jakie należy wykonania w celu dokonania masowego wymiaru i wydruku decyzji. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest dla pracowników działów podatkowych wykorzystujących System Podatkowy WyDra do naliczania podatków: rolnego, od nieruchomości, leśnego w tym pobieranego w formie łącznego zobowiązania pieniężnego dla osób fizycznych. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system WyDra. Program szkolenia: Parametryzacja i porządkowanie bazy. Próbny wymiar dla wybranych Danych Podatkowych. Masowy wymiar. Wybór Danych Podatkowych do masowego generowania decyzji. Drukowanie decyzji oraz dokumentów towarzyszących. Prowadzący: Dariusz Lewański – Nefeni Sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Zarejestrowani Uczestnicy otrzymają wiadomość na osobisty adres e-mail, podany podczas rejestracji, z danymi dostępowymi do platformy Zoom, na której odbywać się będzie szkolenie. Przed rozpoczęciem webinarium prosimy o zapoznanie się z informacją – Jak dołączyć do webinarium na Zoom? W trakcie webinarium Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu. Nie pozostawimy żadnego pytania bez odpowiedzi. Aby komfortowo uczestniczyć w szkoleniu on-line, zalecamy korzystanie z: komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek, klienta stacjonarnego Zoom. Wymagania dotyczące użytkowania klienta stacjonarnego Zoom w systemach operacyjnych Windows, macOS i Linux, znajdziesz tutaj.

FoKa – bilans otwarcia dla modułu Księgowość podatkowa na 2023 rok

Posted by & filed under .

Temat szkolenia: FoKa – bilans otwarcia dla modułu Księgowość podatkowa na 2023 rok Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 18 stycznia 2023 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM (szkolenie on-line na żywo) Cel szkolenia: Szkolenie pozwoli usystematyzować wiedzę w zakresie czynności, jakie należy wykonać w celu utworzenia bilansu otwarcia oraz przeniesienia nieopłaconych upomnień i tytułów wykonawczych w module Księgowość podatkowa systemu FoKa na 2023 rok. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do pracowników, którzy pracują w module Księgowość Podatkowa systemu FoKa. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system FoKa. Program szkolenia: Wygenerowanie bilansu otwarcia dla kont z modułu Księgowość podatkowa na rok 2023. Przeniesienie nieopłaconych upomnień oraz tytułów wykonawczych do roku 2023. Przeniesienie aktywnych rozłożeń na raty do roku 2023. Prowadzący: Mariola Jedut – Nefeni Sp. z o.o. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Od 2009 r. związana z spółką NEFENI. Swoją wiedzą i wieloletnim doświadczeniem wspiera Klientów w zakresie obsługi systemu finansowo – księgowego, wymiarowego oraz środków trwałych. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Zarejestrowani Uczestnicy otrzymają wiadomość na osobisty adres e-mail, podany podczas rejestracji, z danymi dostępowymi do platformy Zoom, na której odbywać się będzie szkolenie. Przed rozpoczęciem webinarium prosimy o zapoznanie się z informacją – Jak dołączyć do webinarium na Zoom? W trakcie webinarium Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu. Nie pozostawimy żadnego pytania bez odpowiedzi. Aby komfortowo uczestniczyć w szkoleniu on-line, zalecamy korzystanie z: komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek, klienta stacjonarnego Zoom. Wymagania dotyczące użytkowania klienta stacjonarnego Zoom w systemach operacyjnych Windows, macOS i Linux, znajdziesz tutaj.

Masowy wymiar na rok 2023 w modułach podatkowych WIWA

Posted by & filed under .

Temat szkolenia: Masowy wymiar na rok 2023 w modułach podatkowych WIWA Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 11 stycznia 2023 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 30 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM (szkolenie on-line na żywo) Cel szkolenia: Szkolenie pozwoli usystematyzować wiedzę w zakresie masowego sporządzenia wymiaru rocznego oraz wystawienia decyzji w modułach WIWA systemu ZSI_Urzad.NT. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do pracowników, którzy zajmują się masowym generowaniem wymiaru i wystawieniem decyzji w modułach podatkowych systemu ZSI_Urzad.NT. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system ZSI_Urzad.NT Program szkolenia: Co należy sprawdzić przed generowaniem wymiaru (parametryzacja). Dokumenty wewnętrzne. Podpisujący i pieczątki. Zbiorcze wystawianie decyzji. Lista decyzji do wysyłki – książka nadawcza. Prowadzący: Anna Kulig – Nefeni Sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Zarejestrowani Uczestnicy otrzymają wiadomość na osobisty adres e-mail, podany podczas rejestracji, z danymi dostępowymi do platformy Zoom, na której odbywać się będzie szkolenie. Przed rozpoczęciem webinarium prosimy o zapoznanie się z informacją – Jak dołączyć do webinarium na Zoom? W trakcie webinarium Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu. Nie pozostawimy żadnego pytania bez odpowiedzi. Aby komfortowo uczestniczyć w szkoleniu on-line, zalecamy korzystanie z: komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek, klienta stacjonarnego Zoom. Wymagania dotyczące użytkowania klienta stacjonarnego Zoom w systemach operacyjnych Windows, macOS i Linux, znajdziesz tutaj.

Otwarcie roku 2023 w aplikacjach ZAMEK oraz EMKA

Posted by & filed under .

Temat szkolenia: Otwarcie roku 2023 w aplikacjach ZAMEK oraz EMKA Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 14 grudniu 2022 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 30 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM (szkolenie on-line na żywo) Cel szkolenia: Szkolenie pozwoli usystematyzować wiedzę w zakresie czynności, jakie należy wykonać przed i po otwarciu nowego roku w aplikacjach: Podsystem Gospodarowania Mieniem-Moduł Księgowości Niepodatkowej (ZAMEK) oraz Podsystem Zarządzania Mieniem (EMKA). Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest dla użytkowników aplikacji ZAMEK oraz EMKA. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską. Program szkolenia: Aplikacja ZAMEK: zamknięcie roku bieżącego, otwarcie nowego roku, parametryzacja słownika dni wolnych, generowanie BZ/BO, parametryzacja słownika numeracji dokumentów. Aplikacja EMKA: zbiorcze generowanie terminarzy, zbiorcze generowanie przypisów. Prowadzący: Wiktor Bonowicz – Nefeni Sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Zarejestrowani Uczestnicy otrzymają wiadomość na osobisty adres e-mail, podany podczas rejestracji, z danymi dostępowymi do platformy Zoom, na której odbywać się będzie szkolenie. Przed rozpoczęciem webinarium prosimy o zapoznanie się z informacją – Jak dołączyć do webinarium na Zoom? W trakcie webinarium Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu. Nie pozostawimy żadnego pytania bez odpowiedzi. Aby komfortowo uczestniczyć w szkoleniu on-line, zalecamy korzystanie z: komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek, klienta stacjonarnego Zoom. Wymagania dotyczące użytkowania klienta stacjonarnego Zoom w systemach operacyjnych Windows, macOS i Linux, znajdziesz tutaj.

Otwarcie roku 2023 w systemie FoKa

Posted by & filed under .

Temat szkolenia: Otwarcie roku 2023 w systemie FoKa Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 21 grudnia 2022 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM (szkolenie on-line na żywo) Cel szkolenia: Szkolenie pozwoli usystematyzować wiedzę w zakresie czynności, jakie należy wykonać, przygotowując się do pracy w nowym roku księgowym. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do administratorów oraz pracowników, którzy zajmują się przygotowaniem systemu FoKa do pracy w nowym roku księgowym. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system FoKa. Program szkolenia: Omówienie ewentualnych modyfikacji w planie kont. Podstawowe czynności otwarcia nowego roku. Przygotowanie modułu Księgowość podatkowa do pracy w nowym roku księgowym. Prowadzący: Agnieszka Śpikowska – Nefeni Sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Zarejestrowani Uczestnicy otrzymają wiadomość na osobisty adres e-mail, podany podczas rejestracji, z danymi dostępowymi do platformy Zoom, na której odbywać się będzie szkolenie. Przed rozpoczęciem webinarium prosimy o zapoznanie się z informacją – Jak dołączyć do webinarium na Zoom? W trakcie webinarium Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu. Nie pozostawimy żadnego pytania bez odpowiedzi. Aby komfortowo uczestniczyć w szkoleniu on-line, zalecamy korzystanie z: komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek, klienta stacjonarnego Zoom. Wymagania dotyczące użytkowania klienta stacjonarnego Zoom w systemach operacyjnych Windows, macOS i Linux, znajdziesz tutaj.

Rok 2023 w systemie WyDra – moduł Odpady

Posted by & filed under .

Temat szkolenia: Rok 2023 w systemie WyDra – moduł Odpady Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 30 listopada 2022 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 30 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM (szkolenie on-line na żywo) Cel szkolenia: Szkolenie pozwoli usystematyzować wiedzę w zakresie czynności, jakie należy wykonać przed otwarciem nowego 2023 roku w module Odpady systemu WyDra. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do pracowników zajmujących się wymiarowaniem opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w systemie WyDra. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na System Podatkowy WyDra. Program szkolenia: Konfiguracja stawek za gospodarowanie odpadami komunalnymi obowiązujących w nowym roku. Wykonanie próbnego wymiaru dla wybranych danych podatkowych i weryfikacja poprawności naliczeń. Zmiana roku i porządkowanie bazy danych. Utworzenie masowego wymiaru dla aktywnych danych podatkowych. Masowe generowanie dokumentów. Księgowanie dokumentów w module Księgowości Podatkowej systemu WyDra. Prowadzący: Wiktor Bonowicz – Nefeni Sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Zarejestrowani Uczestnicy otrzymają wiadomość na osobisty adres e-mail, podany podczas rejestracji, z danymi dostępowymi do platformy Zoom, na której odbywać się będzie szkolenie. Przed rozpoczęciem webinarium prosimy o zapoznanie się z informacją – Jak dołączyć do webinarium na Zoom? W trakcie webinarium Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu. Nie pozostawimy żadnego pytania bez odpowiedzi. Aby komfortowo uczestniczyć w szkoleniu on-line, zalecamy korzystanie z: komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek, klienta stacjonarnego Zoom. Wymagania dotyczące użytkowania klienta stacjonarnego Zoom w systemach operacyjnych Windows, macOS i Linux, znajdziesz tutaj.