Odkryj najlepsze okazje i zniżki na swoje ulubione marki z Dziennik Kody Rabatowe! Z nami każdy zakup to oszczędność i przyjemność. Nie przegap ekskluzywnych ofert już dziś! Instant Flip Instant Flip

Najlepsze rozwiązanie dla biura rady i radnych – RADNI.INFO

Posted by & filed under .

Ze względu na duże zainteresowanie i wyczerpanie miejsc ustalono drugi termin szkolenia (23 czerwca 2021 r. godz. 11:00). Zapraszamy do zapisu tutaj> Temat szkolenia: Najlepsze rozwiązanie dla biura rady i radnych – RADNI.INFO Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 22 czerwca 2021 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM Cel szkolenia: Szkolenie pozwoli usystematyzować wiedzę z zakresu działania w systemie RADNI.INFO oraz przybliży m.in. takie nowe funkcjonalności jak: zarządzanie Portalem Mieszkańca, integracja z Węzłem Krajowym, automatyzacja procesu tworzenia głosowań. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do Pracowników Biura Rady oraz informatyków wspierających obsługę sesji. Webinarium jest bezpłatne. Program szkolenia: Prowadzenie posiedzenia: Zarządzanie agendą, Prowadzenie głosowań, Moderowanie dyskusją. Komunikacja z radnymi. Portal Mieszkańca. Uruchomienie integracji z Węzłem Krajowym. Transmisje posiedzeń. Prowadzący: Michał Kowalczyk – Sputnik Software sp. z o.o. Ma na koncie kilkadziesiąt projektów zrealizowanych na rzecz jednostek sektora publicznego i spółek skarbu państwa. Ekspert w dziedzinie elektronicznego zarządzania dokumentacją i e-legislacji w obszarze prawa miejscowego. Architekt systemu RADNI.INFO. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Przed szkoleniem zarejestrowani Uczestnicy otrzymują mailowo dane dostępowe do platformy na której odbywać się będzie szkolenie. Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje. Szkolenie potrwa około 60 minut. Aby móc komfortowo korzystać ze szkolenia online zalecamy korzystanie z : komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek.

Własne typy pism w systemie EZD PROTON

Posted by & filed under .

Temat szkolenia: Własne typy pism w systemie EZD PROTON Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 2 czerwca 2021 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM Cel szkolenia: Szkolenie pokaże sposób tworzenia nowych typów pism z dedykowanymi polami formularzowymi. Pozwoli to na wyróżnienie i usystematyzowanie specyficznych pism jak np. uchwała, zarządzenie, faktura itp. Adresaci szkolenia: Szkolenie adresowane jest do osób zarządzających systemem zarówno od strony technicznej jak i merytorycznej czyli min. dla administratorów, sekretarzy. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system EZD PROTON. Program szkolenia: Omówienie zastosowania typów pism. Tworzenie przykładowego nowego typu pisma. Filtrowanie typów pism w widoku wszystkich pism. Prowadzący: Bartosz Michałowski – Sputnik Software sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Przed szkoleniem zarejestrowani Uczestnicy otrzymują mailowo dane dostępowe do platformy na której odbywać się będzie szkolenie. Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje. Szkolenie potrwa około 60 minut. Aby móc komfortowo korzystać ze szkolenia online zalecamy korzystanie z : komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek.

Szablony pism w systemie EZD PROTON

Posted by & filed under .

Temat szkolenia: Szablony pism w systemie EZD PROTON Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 19 maja 2021 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM Cel szkolenia: Szkolenie pozwoli poznać sposoby tworzenia szablonów pism, tak aby część informacji uzupełniała się automatycznie oraz w jaki sposób wykorzystać szablony pism do m.in. korespondencji seryjnej. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do wszystkich pracowników, którzy chcą skorzystać z szablonów i zwiększyć wydajność pracy poprzez automatyzację tworzenia pism i kopert. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system EZD PROTON. Program szkolenia: Tworzenie i wykorzystanie szablonów pism w systemie EZD PROTON Tworzenie szablonów pism wychodzących i wewnętrznych. Używanie szablonów do korespondencji seryjnej. Tworzenie i modyfikacja szablonów kopert. Prowadzący: Bartosz Michałowski – Sputnik Software sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Przed szkoleniem zarejestrowani Uczestnicy otrzymują mailowo dane dostępowe do platformy na której odbywać się będzie szkolenie. Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje. Szkolenie potrwa około 60 minut. Aby móc komfortowo korzystać ze szkolenia online zalecamy korzystanie z : komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek.

Sprawozdania Finansowe w systemie ZSI_Urzad.NT

Posted by & filed under .

Temat szkolenia: Sprawozdania Finansowe w systemie ZSI_Urzad.NT Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 12 maja 2021 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM Cel szkolenia: Szkolenie pozwoli usystematyzować wiedzę w zakresie wykorzystania funkcjonalności generowania oraz konfiguracji Sprawozdań Finansowych w systemie ZSI_Urzad.NT W trakcie szkolenia uczestnicy poznają kroki niezbędne do poprawnego utworzenia struktury sprawozdań, wygenerowania danych oraz opcje wydruku. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do wszystkich pracowników, którzy zajmują się prowadzeniem sprawozdawczości w systemie ZSI_Urzad.NT w module EWKA i BUDŻET. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system ZSI_Urzad.NT. Program szkolenia: Omówienie konfiguracji Sprawozdań Finansowych: Utworzenie struktury bilansu jednostki, rachunku zysków i strat, zestawienia zmian w funduszach. Zdefiniowanie kont dla struktury sprawozdania. Kopiowanie struktur na lata przyszłe. Omówienie generowania wyników dla utworzonych struktur Sprawozdań Finansowych. Omówienie właściwości wydruku oraz niezbędnych ustawień. Prowadzący: Barbara Białas – Sputnik Software sp. z o.o. Absolwentka Wydziału Administracji Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej w Katowicach. Od 2015 r. związana z spółką Sputnik Software. Obecnie Menadżer Zespołu ds. Klientów Kluczowych. Swoją wiedzą i wieloletnim doświadczeniem wspiera Klientów w zakresie obsługi systemu finansowo – księgowego, budżetowego, środków trwałych oraz mniejszych ewidencji systemu ZSI_Urzad.NT. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Przed szkoleniem zarejestrowani Uczestnicy otrzymują mailowo dane dostępowe do platformy na której odbywać się będzie szkolenie. Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje. Szkolenie potrwa około 60 minut. Aby móc komfortowo korzystać ze szkolenia online zalecamy korzystanie z : komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek.

Egzekucja miękka oraz masowe tworzenie upomnień dla podatników

Posted by & filed under .

Temat szkolenia: Egzekucja miękka oraz masowe tworzenie upomnień dla podatników Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 21 kwietnia 2021 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM Cel szkolenia: Szkolenie pozwoli usystematyzować wiedzę w zakresie prowadzenia działań informacyjnych zmierzających do pokrycia zaległości przez podatnika oraz wiedzę w zakresie prowadzenia windykacji za pomocą upomnień. W trakcie szkolenia uczestnicy poznają kroki oraz opcje masowego generowania upomnień oraz właściwości wydruku upomnienia. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do wszystkich pracowników, którzy zajmują się prowadzeniem windykacji w module Księgowość podatkowa systemu finansowo-księgowego FoKa. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system FoKa. Program szkolenia: Egzekucja miękka: Ewidencjonowanie w systemie przeprowadzonych działań informacyjnych. Wydruk stanu kartoteki dla podatnika. Upomnienia: Wyszukanie zaległości do wystawienia upomnień. Omówienie kroków generatora upomnień. Omówienie właściwości wydruku upomnienia oraz niezbędnych ustawień systemu. Prowadzący: Mariola Jedut – Sputnik Software sp. z o.o. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Od 2009 r. związana z spółką Sputnik Software. Obecnie Menadżer Zespołu ds. Obsługi Klienta Systemów Finansowych. Swoją wiedzą i wieloletnim doświadczeniem wspiera Klientów w zakresie obsługi systemu finansowo – księgowego, wymiarowego oraz środków trwałych. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Przed szkoleniem zarejestrowani Uczestnicy otrzymują mailowo dane dostępowe do platformy na której odbywać się będzie szkolenie. Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje. Szkolenie potrwa około 60 minut. Aby móc komfortowo korzystać ze szkolenia online zalecamy korzystanie z : komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek.

Prowadzenie dokumentacji w systemie EZD PROTON

Posted by & filed under .

Temat szkolenia: Prowadzenie dokumentacji w systemie EZD PROTON Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 7 kwietnia 2021 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM Cel szkolenia: Szkolenie pozwoli usystematyzować wiedzę w zakresie prowadzenia spraw w systemie EZD PROTON. W trakcie szkolenia uczestnicy poznają kroki wszczynania sprawy na podstawie pisma oraz sprawy z urzędu. Będziemy też tworzyć dokumentację tworząca akta spraw i nie tworzącą akta spraw. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do wszystkich pracowników, którzy prowadzą sprawy w systemie EZD Proton. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system EZD Proton. Program szkolenia: Prowadzenie dokumentacji w systemie EZD PROTON. Odbieranie pisma po dekretacji. Założenie sprawy na podstawie pisma. Napisanie odpowiedzi tradycyjnej i odpowiedzi elektronicznej. Postępowanie z dokumentacją nie tworzącą akt spraw. Prowadzący: Bartosz Michałowski – Sputnik Software sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Przed szkoleniem zarejestrowani Uczestnicy otrzymują mailowo dane dostępowe do platformy na której odbywać się będzie szkolenie. Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje. Szkolenie potrwa około 60 minut. Aby móc komfortowo korzystać ze szkolenia online zalecamy korzystanie z : komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek.

FoKa – nowe obowiązki w oznaczaniu faktur zakupu i sprzedaży

Posted by & filed under .

Temat szkolenia: FoKa – nowe obowiązki w oznaczaniu faktur zakupu i sprzedaży w systemie FoKa Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 5 listopada 2020 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM Cel szkolenia: Szkolenie pozwoli rozszerzyć oraz usystematyzować wiedzę w zakresie konfiguracji systemu oraz sposobu użycia na formatkach faktur zakupu i sprzedaży nowych oznaczeń takich jak: mechanizm podzielonej płatności (MPP), Grupy Towarowo-Usługowej (GTU) oraz szczególnej procedury opodatkowania VAT. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest dla pracowników działów finansowych wykorzystujących system FoKa do rozliczeń VAT. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system FoKa. Program szkolenia: Konfiguracja towarów i usług o pozycje dotyczące mechanizmu podzielonej płatności (MPP) oraz Grupy Towarowo-Usługowej (GTU). Sposoby użycia oznaczeń GTU i MPP w fakturach sprzedaży. Oznaczenia dotyczące szczególnej procedury opodatkowania VAT w fakturach. Dodatkowe oznaczenia w fakturach zakupu: IMP, MPP, rodzaj faktury do JPK. Prezentacja oznaczeń faktur w pliku JPK_V7. Prowadzący: Dariusz Lewański – Sputnik Software sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Przed szkoleniem zarejestrowani Uczestnicy otrzymują mailowo dane dostępowe do platformy na której odbywać się będzie szkolenie. Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu. Szkolenie potrwa około 60 minut. Aby móc komfortowo korzystać ze szkolenia online zalecamy korzystanie z : komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek.

Kreator przenoszenia danych pomiędzy kartotekami w systemie WyDra

Posted by & filed under .

Temat szkolenia: Kreator przenoszenia danych pomiędzy kartotekami w systemie WyDra (moduł nieruchomości i pojazdy) Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 9 czerwca lutego 2021 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM Cel szkolenia: Szkolenie pozwoli usystematyzować wiedzę co do sposobu pracy w systemie podatkowym WyDra przy użycia kreatora sprzedaży służącego do przenoszenia przedmiotów opodatkowania takich jak: nieruchomości, działki, budynki, lokale w module Nieruchomości oraz środki transportowe w module Pojazdy. W trakcie szkolenia użytkownicy systemu poznają kroki wraz z czynnościami do wykonania w celu przeniesienia wybranych przedmiotów opodatkowania z Danej podatkowej przekazującego na Daną podatkową przyjmującego na wskazaną datę. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest dla pracowników działów podatkowych wykorzystujących moduł Nieruchomości lub Pojazdy systemu WyDra do naliczania podatków. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system WyDra. Program szkolenia: Omówienie kreatora sprzedaży w module Nieruchomości i Pojazdy. Użycie kreatora sprzedaży w module Nieruchomości – przeniesienie pomiędzy kartotekami: nieruchomości, działki, budynku, lokalu. Użycie kreatora sprzedaży w module Pojazdy – przeniesienie pomiędzy kartotekami środków transportowych. Prowadzący: Dariusz Lewański – Sputnik Software sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Przed szkoleniem zarejestrowani Uczestnicy otrzymują mailowo dane dostępowe do platformy na której odbywać się będzie szkolenie. Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje. Szkolenie potrwa około 60 minut. Aby móc komfortowo korzystać ze szkolenia online zalecamy korzystanie z : komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek.

Masowe doręczenia decyzji w systemie WyDra

Posted by & filed under .

Temat szkolenia: Masowe doręczenia decyzji w systemie WyDra Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 3 lutego 2021 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM Cel szkolenia: Szkolenie pozwoli usystematyzować wiedzę co do sposobów pracy w systemie podatkowym WyDra – moduł Nieruchomości w zakresie wprowadzania dat doręczenia decyzji oraz przesyłania takich decyzji do zaksięgowania w systemie księgowym. W trakcie szkolenia użytkownicy systemu poznają kroki w sekwencji „rejestracji doręczenia decyzji” wraz z czynnościami do wykonania w celu wprowadzania dat doręczenia decyzji oraz sposoby przesyłania takich decyzji do zaksięgowania. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest dla pracowników działów podatkowych wykorzystujących moduł Nieruchomości systemu WyDra do naliczania podatków: rolnego, od nieruchomości, leśnego w tym pobieranego w formie łącznego zobowiązania pieniężnego dla osób fizycznych. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system WyDra. Program szkolenia: Parametryzacja systemu w zakresie daty doręczenia oraz automatycznego księgowania doręczonych dokumentów. Rejestracja doręczenia decyzji na liście: decyzje osoba fizyczna, adresaci decyzji osoba fizyczna. Masowe ustawianie daty doręczenia. Kreator masowych dat doręczenia. Księgowanie doręczonych decyzji. Prowadzący: Dariusz Lewański – Sputnik Software sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Przed szkoleniem zarejestrowani Uczestnicy otrzymują mailowo dane dostępowe do platformy na której odbywać się będzie szkolenie. Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje. Szkolenie potrwa około 60 minut. Aby móc komfortowo korzystać ze szkolenia online zalecamy korzystanie z : komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek.

Masowy wymiar w systemie Wydra na rok 2021 – moduł Nieruchomości

Posted by & filed under .

Temat szkolenia: Masowy wymiar w systemie Wydra na rok 2021 – moduł Nieruchomości Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 13 stycznia 2021 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM Cel szkolenia: Szkolenie pozwoli usystematyzować wiedzę w zakresie masowego wymiaru (wykonanie naliczenia podatków dla osób fizycznych) oraz wydruku decyzji w systemie podatkowym WyDra na  rok 2021 – moduł Nieruchomości. W trakcie szkolenia użytkownicy systemu WyDra poznają kroki w sekwencji okresowej wraz z czynnościami do wykonania w celu wyliczenia masowego wymiaru i wydruku decyzji. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest dla pracowników działów podatkowych wykorzystujących system WyDra do naliczania podatków: rolnego, od nieruchomości, leśnego w tym pobieranego w formie łącznego zobowiązania pieniężnego dla osób fizycznych. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system WyDra. Program szkolenia: Masowy wymiar w systemie Wydra na rok 2021 – moduł Nieruchomości: porządkowanie bazy, próbny wymiar dla wybranych Danych Podatkowych, wyliczenie masowego wymiaru, wybór Danych Podatkowych do masowych decyzji, generowanie masowych decyzji, drukowanie decyzji oraz dokumentów towarzyszących. Prowadzący: Dariusz Lewański – Sputnik Software sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Przed szkoleniem zarejestrowani Uczestnicy otrzymują mailowo dane dostępowe do platformy na której odbywać się będzie szkolenie. Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje. Szkolenie potrwa około 60 minut. Aby móc komfortowo korzystać ze szkolenia online zalecamy korzystanie z : komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek.