Odkryj najlepsze okazje i zniżki na swoje ulubione marki z Dziennik Kody Rabatowe! Z nami każdy zakup to oszczędność i przyjemność. Nie przegap ekskluzywnych ofert już dziś! Instant Flip Instant Flip

Szkolenie przypominające z oprogramowania PolaMap

Posted by & filed under .

Temat szkolenia: Szkolenie przypominające z oprogramowania PolaMap Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 11 września 2024 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 45 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM (szkolenie on-line na żywo) Cel szkolenia: Poszerzenie wiedzy użytkownika oprogramowania PolaMap w obszarze wykorzystania dostępnych narzędzi podstawowych GIS (m.in. szybki wydruk, analizy przestrzenne, generowanie dokumentów z MPZP) w codziennej pracy. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do wszystkich użytkowników oprogramowania PolaMap jak i również, dla pozostałych pracowników samorządowych wykorzystujących w codziennej pracy rozwiązania typu GIS oraz dane przestrzenne. Więcej o rozwiązaniach GIS dla Administracji Publicznej i Instytucji przeczytasz tutaj. Webinarium jest bezpłatne. Program szkolenia: Narzędzia podstawowe GIS. Szybki wydruk mapy oraz konfiguracja analiz przestrzennych. Generowanie wypisu/wyrysu/zaświadczenia z MPZP oraz rejestr danych planistycznych. Prezentacja danych przestrzennych na portalu mapowym. Prowadzący: Justyna Wieleba — GIAP Sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Zarejestrowani Uczestnicy otrzymają wiadomość na osobisty adres e-mail, podany podczas rejestracji, z danymi dostępowymi do platformy Zoom, na której odbywać się będzie szkolenie. Przed rozpoczęciem webinarium prosimy o zapoznanie się z informacją — Jak dołączyć do webinarium na Zoom? W trakcie webinarium Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu. Nie pozostawimy żadnego pytania bez odpowiedzi. Aby komfortowo uczestniczyć w szkoleniu on-line, zalecamy korzystanie z: komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek, klienta stacjonarnego Zoom. Wymagania dotyczące użytkowania klienta stacjonarnego Zoom w systemach operacyjnych Windows, macOS i Linux, znajdziesz tutaj.

Przejście na nową wersję systemu Koncesje Alkoholowe 2.0

Posted by & filed under .

Temat szkolenia: Przejście na nową wersję systemu Koncesje Alkoholowe 2.0 Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 26 czerwca 2024 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 30 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM (z odtworzenia) Cel szkolenia: Szkolenie ma za zadanie zaprezentowanie kroków przy samodzielnym przejściu na nową wersję systemu Koncesje Alkoholowe 2.0. Adresaci szkolenia: Szkolenie adresowane jest do osób obsługujących system w tym dla administratorów. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system Koncesje Alkoholowe. Program szkolenia: Utworzenie nowej bazy systemu Koncesje Alkoholowe 2.0 Konfiguracja systemu do procesu migracji danych: dane licencyjne, połączenia do bazy migrowanej, szablony autonumeracji (dokumenty księgowe oraz konto szczegółowe), mapowanie obiektów. Prezentacja procesu migracji danych: uzupełnianie brakujący informacji, podsumowanie zakończenia procesu. Przegląd zmigrowanych danych. Prowadzący: Bartosz Michałowski – Nefeni Sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Zarejestrowani Uczestnicy otrzymają wiadomość na osobisty adres e-mail, podany podczas rejestracji, z danymi dostępowymi do platformy Zoom, na której odbywać się będzie szkolenie. Przed rozpoczęciem webinarium prosimy o zapoznanie się z informacją – Jak dołączyć do webinarium na Zoom? W trakcie webinarium Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje. Aby komfortowo uczestniczyć w szkoleniu on-line zalecamy korzystanie z: komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek, klienta stacjonarnego Zoom. Wymagania dotyczące użytkowania klienta stacjonarnego Zoom w systemach operacyjnych Windows, macOS i Linux, znajdziesz tutaj

Nowa kadencja – szkolenie dla radnych

Posted by & filed under .

Temat szkolenia: Nowa kadencja – szkolenie dla radnych Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 25 kwietnia 2024 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 45 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM (z odtworzenia) Cel szkolenia: Omówienie prac związanych z przygotowaniem systemu RADNI.INFO dla nowej kadencji. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do pracowników Biura Rady oraz informatyków wspierających obsługę sesji rady przy użyciu naszego oprogramowania. Zachęcamy do udziału w webinarium. Webinarium jest bezpłatne. Ramowy program szkolenia: Jak przygotować się do sesji. Jak zalogować się do systemu. Jak odbierać komunikaty od Biura Rady. Dostęp do materiałów. Głosowanie na sesjach. Uczestniczenie w dyskusji podczas posiedzenia. Prowadzący: Michał Kowalczyk – Nefeni Sp. z o.o. Ma na koncie kilkadziesiąt projektów zrealizowanych na rzecz jednostek sektora publicznego i spółek skarbu państwa. Ekspert w dziedzinie elektronicznego zarządzania dokumentacją i e-legislacji w obszarze prawa miejscowego. Architekt systemu RADNI.INFO. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Zarejestrowani Uczestnicy otrzymają wiadomość na osobisty adres e-mail, podany podczas rejestracji, z danymi dostępowymi do platformy Zoom, na której odbywać się będzie szkolenie. Przed rozpoczęciem webinarium prosimy o zapoznanie się z informacją – Jak dołączyć do webinarium na Zoom? W trakcie webinarium Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje. Aby komfortowo uczestniczyć w szkoleniu on-line zalecamy korzystanie z: komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek, klienta stacjonarnego Zoom. Wymagania dotyczące użytkowania klienta stacjonarnego Zoom w systemach operacyjnych Windows, macOS i Linux, znajdziesz tutaj

Nowa kadencja – szkolenie dla administratorów i pracowników biura rady

Posted by & filed under .

Temat szkolenia: Nowa kadencja – szkolenie dla administratorów i pracowników biura rady Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 22 kwietnia 2024 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 30 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM (szkolenie on-line na żywo) Cel szkolenia: Omówienie prac związanych z przygotowaniem systemu RADNI.INFO dla nowej kadencji Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do pracowników Biura Rady oraz informatyków wspierających obsługę sesji rady przy użyciu naszego oprogramowania. Zachęcamy do udziału w webinarium. Webinarium jest bezpłatne. Ramowy program szkolenia: Jak przygotować nową kadencję. Jak wprowadzić nowych radnych. Jak odpowiednio skonfigurować system do działania w nowej kadencji. Prowadzący: Michał Kowalczyk – Nefeni Sp. z o.o. Ma na koncie kilkadziesiąt projektów zrealizowanych na rzecz jednostek sektora publicznego i spółek skarbu państwa. Ekspert w dziedzinie elektronicznego zarządzania dokumentacją i e-legislacji w obszarze prawa miejscowego. Architekt systemu RADNI.INFO. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Zarejestrowani Uczestnicy otrzymają wiadomość na osobisty adres e-mail, podany podczas rejestracji, z danymi dostępowymi do platformy Zoom, na której odbywać się będzie szkolenie. Przed rozpoczęciem webinarium prosimy o zapoznanie się z informacją – Jak dołączyć do webinarium na Zoom? W trakcie webinarium Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje. Aby komfortowo uczestniczyć w szkoleniu on-line zalecamy korzystanie z: komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek, klienta stacjonarnego Zoom. Wymagania dotyczące użytkowania klienta stacjonarnego Zoom w systemach operacyjnych Windows, macOS i Linux, znajdziesz tutaj

Portal partycypacji – GIAP

Posted by & filed under .

Temat szkolenia: Portal partycypacji – GIAP Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 16 kwietnia 2024 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 90 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM (szkolenie on-line na żywo) Cel szkolenia: Zaprezentowanie funkcjonalności portalu partycypacji GIAP oraz sposobu prowadzenia procedur aktów planowania przestrzennego za pomocą portalu. Podczas szkolenia prezentowana będzie najnowsza wersja oprogramowania dostosowana do zmian w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do wszystkich obecnych użytkowników portalu partycypacji GIAP, jak i również dla pozostałych podmiotów zainteresowanych portalem, chcących poznać wykorzystanie narzędzi firmy GIAP. Więcej o rozwiązaniach GIS dla Administracji Publicznej i Instytucji przeczytasz tutaj. Webinarium jest bezpłatne. Program szkolenia: Podstawowe funkcjonalności strony głównej portalu. Zarządzanie procedurami oraz ich etapami. Zbieranie wniosków i uwag. Narzędzia geoankiety i forum. Panel administratora — ustawienia portalu. Nowe funkcjonalności oraz plany rozwoju na 2024 r. Prowadzący: Natalia Krzemińska — GIAP Sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Zarejestrowani Uczestnicy otrzymają wiadomość na osobisty adres e-mail, podany podczas rejestracji, z danymi dostępowymi do platformy Zoom, na której odbywać się będzie szkolenie. Przed rozpoczęciem webinarium prosimy o zapoznanie się z informacją — Jak dołączyć do webinarium na Zoom? W trakcie webinarium Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu. Nie pozostawimy żadnego pytania bez odpowiedzi. Aby komfortowo uczestniczyć w szkoleniu on-line, zalecamy korzystanie z: komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek, klienta stacjonarnego Zoom. Wymagania dotyczące użytkowania klienta stacjonarnego Zoom w systemach operacyjnych Windows, macOS i Linux, znajdziesz tutaj.

Zarządzanie uprawnieniami w systemie EZD PROTON

Posted by & filed under .

Temat szkolenia: Zarządzanie uprawnieniami w systemie EZD PROTON Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 27 marca 2024 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM (szkolenie on-line na żywo) Cel szkolenia: Szkolenie ma za zadanie pokazać pracę na uprawnieniach do różnych obiektów. Operacje te mają na celu uporządkowanie uprawnień i możliwości poszczególnych pracowników w systemie EZD PROTON. Adresaci szkolenia: Szkolenie adresowane jest do osób zarządzających systemem EZD PROTON zarówno od strony technicznej jak i merytorycznej, czyli min. dla administratorów, sekretarzy. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system EZD PROTON. Program szkolenia: Porządkowanie uprawnień użytkowników. Indywidualne uprawnienia do raportów. Szczególne uprawnienia do dodatkowych pól w różnych typach pism. Uprawnienia do numeracji. Prowadzący: Bartosz Michałowski – Nefeni Sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Zarejestrowani Uczestnicy otrzymają wiadomość na osobisty adres e-mail, podany podczas rejestracji, z danymi dostępowymi do platformy Zoom, na której odbywać się będzie szkolenie. Przed rozpoczęciem webinarium prosimy o zapoznanie się z informacją – Jak dołączyć do webinarium na Zoom? W trakcie webinarium Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje. Aby komfortowo uczestniczyć w szkoleniu on-line zalecamy korzystanie z: komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek, klienta stacjonarnego Zoom. Wymagania dotyczące użytkowania klienta stacjonarnego Zoom w systemach operacyjnych Windows, macOS i Linux, znajdziesz tutaj

Radni TV – bezpieczne transmisje posiedzeń

Posted by & filed under .

Temat szkolenia: Radni TV – bezpieczne transmisje posiedzeń Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 13 marca 2024 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM (szkolenie on-line na żywo) Cel szkolenia: W związku z kontrolami prowadzonymi przez NIK dotyczącymi przetwarzania danych osobowych podczas transmisji z obrad rad gmin i powiatów przygotowaliśmy dla Państwa webinar, podczas którego postaramy się odpowiedzieć na takie pytania, jak: Co podlega kontroli w odniesieniu do nagrań z sesji? Jak przygotować się do ewentualnej kontroli? Jak prowadzić prawidłowo transmisje z posiedzeń? Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do pracowników Biura Rady oraz informatyków wspierających obsługę sesji rady. Zachęcamy do udziału w webinarium oraz do sprawdzenia przykładowych transmisji naszych klientów na: radni.TV Webinarium jest bezpłatne. Ramowy program szkolenia: Co weryfikuje NIK Analiza Wystąpień Pokontrolnych Prawidłowa realizacja transmisji z posiedzeń Prowadzący: Michał Kowalczyk – Nefeni Sp. z o.o. Ma na koncie kilkadziesiąt projektów zrealizowanych na rzecz jednostek sektora publicznego i spółek skarbu państwa. Ekspert w dziedzinie elektronicznego zarządzania dokumentacją i e-legislacji w obszarze prawa miejscowego. Architekt systemu RADNI.INFO. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Zarejestrowani Uczestnicy otrzymają wiadomość na osobisty adres e-mail, podany podczas rejestracji, z danymi dostępowymi do platformy Zoom, na której odbywać się będzie szkolenie. Przed rozpoczęciem webinarium prosimy o zapoznanie się z informacją – Jak dołączyć do webinarium na Zoom? W trakcie webinarium Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje. Aby komfortowo uczestniczyć w szkoleniu on-line zalecamy korzystanie z: komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek, klienta stacjonarnego Zoom. Wymagania dotyczące użytkowania klienta stacjonarnego Zoom w systemach operacyjnych Windows, macOS i Linux, znajdziesz tutaj

Nowości w PolaMap – WODGiK

Posted by & filed under .

Temat szkolenia: Nowości w PolaMap – WODGiK Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 9 kwietnia 2024 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 90 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM (szkolenie on-line na żywo) Cel szkolenia: Poszerzenie wiedzy użytkowników oprogramowania PolaMap – WODGiK w obszarze wykorzystania modułu BDOT służącego do zarządzania rejestrem BDOT10k. Podczas szkolenia prezentowana będzie wersja oprogramowania dostosowana do obsługi danych zgodnych ze schematem .xsd z 2021 r. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do wszystkich użytkowników oprogramowania PolaMap – WODGiK, jak i również, dla pozostałych pracowników samorządowych chcących poznać wykorzystanie narzędzi firmy GIAP. Więcej o rozwiązaniach GIS dla Administracji Publicznej i Instytucji przeczytasz tutaj. Webinarium jest bezpłatne. Program szkolenia: Podstawowe różnice pomiędzy wersjami oprogramowania PolaMap – WODGiK (BDOT). Zmiany w istniejących narzędziach. Nowe funkcjonalności oraz plany rozwoju na 2024 r. Prowadzący: Karolina Turlewicz — GIAP Sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Zarejestrowani Uczestnicy otrzymają wiadomość na osobisty adres e-mail, podany podczas rejestracji, z danymi dostępowymi do platformy Zoom, na której odbywać się będzie szkolenie. Przed rozpoczęciem webinarium prosimy o zapoznanie się z informacją — Jak dołączyć do webinarium na Zoom? W trakcie webinarium Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu. Nie pozostawimy żadnego pytania bez odpowiedzi. Aby komfortowo uczestniczyć w szkoleniu on-line, zalecamy korzystanie z: komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek, klienta stacjonarnego Zoom. Wymagania dotyczące użytkowania klienta stacjonarnego Zoom w systemach operacyjnych Windows, macOS i Linux, znajdziesz tutaj.

Moduł nieruchomości – masowy wymiar i wydruk decyzji na 2024 rok

Posted by & filed under .

Temat szkolenia: Moduł nieruchomości – masowy wymiar i wydruk decyzji na 2024 rok Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 17 stycznia 2024 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM (szkolenie on-line na żywo) Cel szkolenia: Szkolenie pozwoli usystematyzować wiedzę w zakresie przygotowania do masowego wymiaru (wykonanie naliczenia podatków dla osób fizycznych) oraz wydruku decyzji w systemie podatkowym WyDra na 2024 rok w module Nieruchomości. W trakcie szkolenia użytkownicy systemu WyDra poznają dodatkowy sposób dokonania masowego wymiaru i przygotowania decyzji. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest dla pracowników działów podatkowych wykorzystujących System Podatkowy WyDra do naliczania podatków: rolnego, od nieruchomości, leśnego w tym pobieranego w formie łącznego zobowiązania pieniężnego dla osób fizycznych. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system WyDra. Program szkolenia: Parametryzacja modułu Nieruchomości na 2024 rok. Próbny wymiar i wydruk decyzji dla wybranych Danych Podatkowych. Generowanie wymiarów z pozycji Dane podatkowe – wyszukiwarka. Generowanie dokumentów z pozycji Wymiary – wyszukiwarka. Drukowanie decyzji oraz dokumentów towarzyszących. Prowadzący: Dariusz Lewański – Nefeni Sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Zarejestrowani Uczestnicy otrzymają wiadomość na osobisty adres e-mail, podany podczas rejestracji, z danymi dostępowymi do platformy Zoom, na której odbywać się będzie szkolenie. Przed rozpoczęciem webinarium prosimy o zapoznanie się z informacją – Jak dołączyć do webinarium na Zoom? W trakcie webinarium Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu. Nie pozostawimy żadnego pytania bez odpowiedzi. Aby komfortowo uczestniczyć w szkoleniu on-line, zalecamy korzystanie z: komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek, klienta stacjonarnego Zoom. Wymagania dotyczące użytkowania klienta stacjonarnego Zoom w systemach operacyjnych Windows, macOS i Linux, znajdziesz tutaj.

e-Doręczenia w systemie EZD PROTON

Posted by & filed under .

Temat szkolenia: e-Doręcznia w systemie EZD PROTON Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 20 grudnia 2023 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM (z odtworzenia) Cel szkolenia: Przepisy ustawy z 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych (t.j.Dz.U. 2023 r. poz. 285, 1860), nakładają na jednostki samorządu terytorialnego obowiązek świadczenia publicznej usługi rejestrowanego doręczenia elektronicznego (PURDE). W modelu podstawowym obsługa e-Doręczeń odbywać się będzie w systemie EZD PROTON, w bardzo podobny sposób, jak ma to miejsce w przypadku obsługi korespondencji elektronicznej ePUAP. Elementem pośredniczącym i automatyzującym wymianę danych z usługą PURDE jest Broker NU odpowiedzialny za weryfikację adresów w BAE oraz obsługę dokumentów wychodzących i przychodzących, oraz dowodów nadania i potwierdzeń odbioru. Na webinarium pokażemy jak przygotować system EZD PROTON do obsługi e-Doreczeń. Adresaci szkolenia: Szkolenie adresowane jest do osób zarządzających systemem EZD PROTON zarówno od strony technicznej jak i merytorycznej oraz tych klientów, którzy mają już zainstalowany i uruchomiony Broker NU. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system EZD PROTON. Program szkolenia: Konfiguracja systemu EZD PROTON pod e-Doręczenia. Obsługa pism przychodzący ze skrzynki e-Doręczeń w EZD PROTON. Obsługa pism wychodzący z EZD PROTON do adresata posiadającego adres do e-Doręczeń. Prowadzący: Dariusz Lewański – Nefeni Sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Zarejestrowani Uczestnicy otrzymają wiadomość na osobisty adres e-mail, podany podczas rejestracji, z danymi dostępowymi do platformy Zoom, na której odbywać się będzie szkolenie. Przed rozpoczęciem webinarium prosimy o zapoznanie się z informacją – Jak dołączyć do webinarium na Zoom? W trakcie webinarium Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje. Aby komfortowo uczestniczyć w szkoleniu on-line zalecamy korzystanie z: komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek, klienta stacjonarnego Zoom. Wymagania dotyczące użytkowania klienta stacjonarnego Zoom w systemach operacyjnych Windows, macOS i Linux, znajdziesz tutaj