Moduł nieruchomości – masowy wymiar i wydruk decyzji na 2024 rok

Posted by & filed under .

Temat szkolenia: Moduł nieruchomości – masowy wymiar i wydruk decyzji na 2024 rok Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 17 stycznia 2024 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM (szkolenie on-line na żywo) Cel szkolenia: Szkolenie pozwoli usystematyzować wiedzę w zakresie przygotowania do masowego wymiaru (wykonanie naliczenia podatków dla osób fizycznych) oraz wydruku decyzji w systemie podatkowym WyDra na 2024 rok w module Nieruchomości. W trakcie szkolenia użytkownicy systemu WyDra poznają dodatkowy sposób dokonania masowego wymiaru i przygotowania decyzji. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest dla pracowników działów podatkowych wykorzystujących System Podatkowy WyDra do naliczania podatków: rolnego, od nieruchomości, leśnego w tym pobieranego w formie łącznego zobowiązania pieniężnego dla osób fizycznych. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system WyDra. Program szkolenia: Parametryzacja modułu Nieruchomości na 2024 rok. Próbny wymiar i wydruk decyzji dla wybranych Danych Podatkowych. Generowanie wymiarów z pozycji Dane podatkowe – wyszukiwarka. Generowanie dokumentów z pozycji Wymiary – wyszukiwarka. Drukowanie decyzji oraz dokumentów towarzyszących. Prowadzący: Dariusz Lewański – Nefeni Sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Zarejestrowani Uczestnicy otrzymają wiadomość na osobisty adres e-mail, podany podczas rejestracji, z danymi dostępowymi do platformy Zoom, na której odbywać się będzie szkolenie. Przed rozpoczęciem webinarium prosimy o zapoznanie się z informacją – Jak dołączyć do webinarium na Zoom? W trakcie webinarium Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu. Nie pozostawimy żadnego pytania bez odpowiedzi. Aby komfortowo uczestniczyć w szkoleniu on-line, zalecamy korzystanie z: komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek, klienta stacjonarnego Zoom. Wymagania dotyczące użytkowania klienta stacjonarnego Zoom w systemach operacyjnych Windows, macOS i Linux, znajdziesz tutaj.

e-Doręczenia w systemie EZD PROTON

Posted by & filed under .

Temat szkolenia: e-Doręcznia w systemie EZD PROTON Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 20 grudnia 2023 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM (z odtworzenia) Cel szkolenia: Przepisy ustawy z 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych (t.j.Dz.U. 2023 r. poz. 285, 1860), nakładają na jednostki samorządu terytorialnego obowiązek świadczenia publicznej usługi rejestrowanego doręczenia elektronicznego (PURDE). W modelu podstawowym obsługa e-Doręczeń odbywać się będzie w systemie EZD PROTON, w bardzo podobny sposób, jak ma to miejsce w przypadku obsługi korespondencji elektronicznej ePUAP. Elementem pośredniczącym i automatyzującym wymianę danych z usługą PURDE jest Broker NU odpowiedzialny za weryfikację adresów w BAE oraz obsługę dokumentów wychodzących i przychodzących, oraz dowodów nadania i potwierdzeń odbioru. Na webinarium pokażemy jak przygotować system EZD PROTON do obsługi e-Doreczeń. Adresaci szkolenia: Szkolenie adresowane jest do osób zarządzających systemem EZD PROTON zarówno od strony technicznej jak i merytorycznej oraz tych klientów, którzy mają już zainstalowany i uruchomiony Broker NU. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system EZD PROTON. Program szkolenia: Konfiguracja systemu EZD PROTON pod e-Doręczenia. Obsługa pism przychodzący ze skrzynki e-Doręczeń w EZD PROTON. Obsługa pism wychodzący z EZD PROTON do adresata posiadającego adres do e-Doręczeń. Prowadzący: Dariusz Lewański – Nefeni Sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Zarejestrowani Uczestnicy otrzymają wiadomość na osobisty adres e-mail, podany podczas rejestracji, z danymi dostępowymi do platformy Zoom, na której odbywać się będzie szkolenie. Przed rozpoczęciem webinarium prosimy o zapoznanie się z informacją – Jak dołączyć do webinarium na Zoom? W trakcie webinarium Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje. Aby komfortowo uczestniczyć w szkoleniu on-line zalecamy korzystanie z: komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek, klienta stacjonarnego Zoom. Wymagania dotyczące użytkowania klienta stacjonarnego Zoom w systemach operacyjnych Windows, macOS i Linux, znajdziesz tutaj

e-Doręczenia w systemie EZD PROTON

Posted by & filed under .

Webinarium odwołane — komunikat w tej sprawie znajduje się tutaj Temat szkolenia: e-Doręczenia w systemie EZD PROTON Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 29 listopada 2023 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM (z odtworzenia) Cel szkolenia: 10 grudnia 2023 roku wejdą w życie przepisy ustawy z 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych (t.j.Dz.U. 2023 r. poz. 285, 1860). Nakładają one na jednostki samorządu terytorialnego obowiązek świadczenia publicznej usługi rejestrowanego doręczenia elektronicznego (PURDE). W modelu podstawowym obsługa e-Doręczeń odbywać się będzie w systemie EZD PROTON, w bardzo podobny sposób, jak ma to miejsce w przypadku obsługi korespondencji elektronicznej ePUAP. Elementem pośredniczącym i automatyzującym wymianę danych z usługą PURDE jest Broker NU odpowiedzialny za weryfikację adresów w BAE oraz obsługę dokumentów wychodzących i przychodzących, oraz dowodów nadania i potwierdzeń odbioru. Na webinarium pokażemy jak przygotować system EZD PROTON do obsługi e-Doreczeń. Adresaci szkolenia: Szkolenie adresowane jest do osób zarządzających systemem EZD PROTON zarówno od strony technicznej jak i merytorycznej oraz tych klientów, którzy mają już zainstalowany i uruchomiony Broker NU. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system EZD PROTON. Program szkolenia: Konfiguracja systemu EZD PROTON pod e-Doręczenia. Obsługa pism przychodzący ze skrzynki e-Doręczeń w EZD PROTON. Obsługa pism wychodzący z EZD PROTON do adresata posiadającego adres do e-Doręczeń. Prowadzący: Dariusz Lewański – Nefeni Sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Zarejestrowani Uczestnicy otrzymają wiadomość na osobisty adres e-mail, podany podczas rejestracji, z danymi dostępowymi do platformy Zoom, na której odbywać się będzie szkolenie. Przed rozpoczęciem webinarium prosimy o zapoznanie się z informacją – Jak dołączyć do webinarium na Zoom? W trakcie webinarium Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje. Aby komfortowo uczestniczyć w szkoleniu on-line zalecamy korzystanie z: komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek, klienta stacjonarnego Zoom. Wymagania dotyczące użytkowania klienta stacjonarnego Zoom w systemach operacyjnych Windows, macOS i Linux, znajdziesz tutaj

Audiodeskrypcja a sesje rady. Co muszę wiedzieć?

Posted by & filed under .

Temat szkolenia: Audiodeskrypcja a sesje rady. Co muszę wiedzieć? Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 22 listopada 2023 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 50 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM (szkolenie on-line na żywo) Cel szkolenia: Nagrania z sesji rady powinny być dostępne dla osób niewidomych i słabowidzących, jednocześnie większość instytucji publicznych, publikując nagrania, dochowuje jedynie wymogu związanego z publikacją napisów. Jak dostosować nagranie dla osób niewidomych? Czym jest audiodeskrypcja? Czym różni się od transkrypcji (napisy)? Na te i inne pytania odpowiemy podczas szkolenia. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do pracowników Biura Rady oraz informatyków wspierających obsługę sesji rady. Webinarium jest bezpłatne. Ramowy program szkolenia: Audiodeskrypcja – kwestie formalne. Przygotowanie nagrania pod audiodeskrypcję. Edytor audiodeskrypcji. Prowadzący: Michał Kowalczyk – Nefeni Sp. z o.o. Ma na koncie kilkadziesiąt projektów zrealizowanych na rzecz jednostek sektora publicznego i spółek skarbu państwa. Ekspert w dziedzinie elektronicznego zarządzania dokumentacją i e-legislacji w obszarze prawa miejscowego. Architekt systemu RADNI.INFO. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Zarejestrowani Uczestnicy otrzymają wiadomość na osobisty adres e-mail, podany podczas rejestracji, z danymi dostępowymi do platformy Zoom, na której odbywać się będzie szkolenie. Przed rozpoczęciem webinarium prosimy o zapoznanie się z informacją – Jak dołączyć do webinarium na Zoom? W trakcie webinarium Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje. Aby komfortowo uczestniczyć w szkoleniu on-line zalecamy korzystanie z: komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek, klienta stacjonarnego Zoom. Wymagania dotyczące użytkowania klienta stacjonarnego Zoom w systemach operacyjnych Windows, macOS i Linux, znajdziesz tutaj

Praktyczne raporty — moduł Księgowość podatkowa

Posted by & filed under .

Temat szkolenia: Praktyczne raporty — moduł Księgowość podatkowa Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 8 listopada 2023 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 40 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM (szkolenie on-line na żywo) Cel szkolenia: Na szkoleniu zostaną zaprezentowane praktyczne raporty funkcjonujące w module Księgowość podatkowa w systemie podatkowym WyDra, takie jak: zestawienie pozycji lub zapisów księgowych, karta kontowa, symulacja wpłat, zestawienie rozrachunków i inne. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest dla użytkowników modułu Księgowość podatkowa – System Podatkowy WyDra. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na System Podatkowy WyDra. Program szkolenia: Dzienniki: Zestawienie pozycji dokumentów, Zestawienie zapisów księgowych. Ewidencja kont szczegółowych: Karta kontowa, Symulacja wpłaty. Przeglądarki: Zestawienie rozrachunków, Analityka opłat. Masowe płatności (SIMP): Wyciąg bankowy. Prowadzący: Dariusz Lewański – Nefeni Sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Zarejestrowani Uczestnicy otrzymają wiadomość na osobisty adres e-mail, podany podczas rejestracji, z danymi dostępowymi do platformy Zoom, na której odbywać się będzie szkolenie. Przed rozpoczęciem webinarium prosimy o zapoznanie się z informacją – Jak dołączyć do webinarium na Zoom? W trakcie webinarium Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje. Aby komfortowo uczestniczyć w szkoleniu on-line zalecamy korzystanie z: komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek, klienta stacjonarnego Zoom. Wymagania dotyczące użytkowania klienta stacjonarnego Zoom w systemach operacyjnych Windows, macOS i Linux, znajdziesz tutaj

Moduł Pojazdy – praktyczne raporty

Posted by & filed under .

Temat szkolenia: Moduł Pojazdy – praktyczne raporty Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 18 października 2023 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 30 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM (szkolenie on-line na żywo) Cel szkolenia: Na szkoleniu zostaną zaprezentowane praktyczne raporty funkcjonujące w systemie podatkowym WyDra, takie jak: formularze płatności, karta opodatkowania – pojazdy, rejestr środków transportowych i inne. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest dla użytkowników modułu Pojazdy – System Podatkowy WyDra. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na System Podatkowy WyDra. Program szkolenia: Moduł Pojazdy – raporty pod wymiarem: Formularze płatności (Wpłata gotówkowa / Polecenie przelewu), Karta opodatkowania – Pojazdy, Rejestr środków transportowych. Inne raporty: Rejestr osób (rejestr podatników), Zestawienie podatników danej podatkowej, Stawki podatkowe – transport. Prowadzący: Dariusz Lewański – Nefeni Sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Zarejestrowani Uczestnicy otrzymają wiadomość na osobisty adres e-mail, podany podczas rejestracji, z danymi dostępowymi do platformy Zoom, na której odbywać się będzie szkolenie. Przed rozpoczęciem webinarium prosimy o zapoznanie się z informacją – Jak dołączyć do webinarium na Zoom? W trakcie webinarium Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje. Aby komfortowo uczestniczyć w szkoleniu on-line zalecamy korzystanie z: komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek, klienta stacjonarnego Zoom. Wymagania dotyczące użytkowania klienta stacjonarnego Zoom w systemach operacyjnych Windows, macOS i Linux, znajdziesz tutaj

Moduł Nieruchomości – praktyczne raporty

Posted by & filed under .

Temat szkolenia: Moduł Nieruchomości – praktyczne raporty Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 13 września 2023 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 30 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM (szkolenie on-line na żywo) Cel szkolenia: Na szkoleniu zostaną zaprezentowane praktyczne raporty funkcjonujące w systemie podatkowym WyDra, takie jak: formularze płatności, karta opodatkowania, statystyka powierzchni i inne. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest dla użytkowników modułu Nieruchomości – System Podatkowy WyDra. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system WyDra. Program szkolenia: Moduł Nieruchomości – raporty pod wymiarem: Formularz płatności, Formularz wpłaty gotówkowej, Karta opodatkowania. Moduł Raporty: Statystyka powierzchni, Stawki podatkowe, Zestawienie podatników danej podatkowej. Prowadzący: Dariusz Lewański – Nefeni Sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Zarejestrowani Uczestnicy otrzymają wiadomość na osobisty adres e-mail, podany podczas rejestracji, z danymi dostępowymi do platformy Zoom, na której odbywać się będzie szkolenie. Przed rozpoczęciem webinarium prosimy o zapoznanie się z informacją – Jak dołączyć do webinarium na Zoom? W trakcie webinarium Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje. Aby komfortowo uczestniczyć w szkoleniu on-line zalecamy korzystanie z: komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek, klienta stacjonarnego Zoom. Wymagania dotyczące użytkowania klienta stacjonarnego Zoom w systemach operacyjnych Windows, macOS i Linux, znajdziesz tutaj

Moduł akcyza – parametryzacja i obsługa wniosków składanych w drugim terminie roku 2023

Posted by & filed under .

Temat szkolenia: Moduł akcyza – parametryzacja i obsługa wniosków składanych w drugim terminie roku 2023 Termin i czas trwania: Webinarium zostanie udostępnione 7 sierpnia 2023 r. w Bazie Wiedzy. Czas webinarium to około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM Cel szkolenia: Szkolenie pozwoli zapoznać się ze zmianami między innymi w zakresie parametryzacji modułu Akcyza na drugi termin w roku 2023. W trakcie szkolenia użytkownicy systemu poznają kroki wraz z czynnościami do wykonania w celu obsługi wniosków o zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystanego do produkcji rolnej przez producentów rolnych, składanych w drugim terminie roku 2023. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest dla pracowników urzędu zajmujących się w systemie podatkowego WyDra obsługą wniosków o zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystanego do produkcji rolnej przez producentów rolnych. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system podatkowy WyDra i jest dostępne w Bazie Wiedzy. Program szkolenia: Zmiany prawne podstawą zmian w module Akcyza Parametryzacja modułu Akcyza na drugi termin roku 2023 Omówienie zmian dla wniosków o zwrot podatku akcyzowego składanych w drugim terminie roku 2023. Obsługa wniosków i wyliczenie zwrotów do zarejestrowanych wniosków w drugim terminie roku 2023. Prowadzący: Dorota Kondrakiewicz – Nefeni Sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Zarejestrowani Uczestnicy otrzymają wiadomość na osobisty adres e-mail, podany podczas rejestracji, z danymi dostępowymi do platformy Zoom, na której odbywać się będzie szkolenie. Przed rozpoczęciem webinarium prosimy o zapoznanie się z informacją – Jak dołączyć do webinarium na Zoom? W trakcie webinarium Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje. Dostęp do nagrań z webinariów, jest nieodpłatny dla wszystkich klientów, posiadających aktywną licencję na przynajmniej jeden z naszych produktów i korzystających z systemu obsługi serwisowej Nefeni. Więcej informacji o dostępie do Bazy Wiedzy znajdziesz Tutaj. Aby komfortowo uczestniczyć w szkoleniu on-line, zalecamy korzystanie z: komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek, klienta stacjonarnego Zoom. Wymagania dotyczące użytkowania klienta stacjonarnego Zoom w systemach operacyjnych Windows, macOS i Linux, znajdziesz tutaj

Nowe wzory spisu członków izby rolniczej w systemie WyDra

Posted by & filed under .

Temat szkolenia: Nowe wzory spisu członków izby rolniczej w systemie WyDra Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 21 czerwca 2023 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 30 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM (szkolenie on-line na żywo) Cel szkolenia: Przeprowadzenie szkolenia umożliwi uporządkowanie wiedzy z zakresu sporządzenia spisów członków izby rolniczej w module Nieruchomości w Systemie Podatkowym WyDra. W trakcie szkolenia użytkownicy systemu poznają kroki wraz z czynnościami do wykonania w celu sporządzenia spisów członków izb rolniczych na podstawie ewidencji podatkowej prowadzonej w gminie — w odniesieniu do podatników podatku rolnego. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do pracowników urzędów gminy zajmujących się sporządzeniem spisów członków izb rolniczych uprawnionych do udziału w głosowaniu w wyborach zarządzonych na 24 września 2023 r. Zobacz uchwałę Nr 1/2023 Krajowej Rady Izb Rolniczych z dnia 22 lutego 2023 r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu przeprowadzania wyborów do walnych zgromadzeń izb rolniczych. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system WyDra. Program szkolenia: Walidacja numerów identyfikacyjnych i uzupełnienie danych osób fizycznych na podstawie PESEL. Przygotowanie spisu członków izby rolniczej (OSOBY FIZYCZNE): ustawienia filtrów w przeglądarce Dane podatkowe — wyszukiwarka, wyszukanie i zaznaczanie danych podatkowych, wybór raportu do wydruku (załącznik nr 7), parametryzacja raportu oraz wydruk spisu. Przygotowanie spisu członków izby rolniczej (OSOBY PRAWNE): ustawienia filtrów w przeglądarce Dane podatkowe — wyszukiwarka, wyszukanie danych podatkowych, uzupełnienie informacji o przedstawicielu dla osoby prawnej, zaznaczanie danych podatkowych, wybór raportu do wydruku (załącznik nr 8), parametryzacja raportu oraz wydruk spisu. Prowadzący: Dariusz Lewański – Nefeni Sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Zarejestrowani Uczestnicy otrzymają wiadomość na osobisty adres e-mail, podany podczas rejestracji, z danymi dostępowymi do platformy Zoom, na której odbywać się będzie szkolenie. Przed rozpoczęciem webinarium prosimy o zapoznanie się z informacją – Jak dołączyć do webinarium na Zoom? W trakcie webinarium Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje. Aby komfortowo uczestniczyć w szkoleniu on-line zalecamy korzystanie z: komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek, klienta stacjonarnego Zoom. Wymagania dotyczące użytkowania klienta stacjonarnego Zoom w systemach operacyjnych Windows, macOS i Linux, znajdziesz tutaj

Nowe Koncesje Alkoholowe – prezentacja systemu

Posted by & filed under .

Temat szkolenia: Nowe Koncesje Alkoholowe – prezentacja systemu Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 24 maja 2023 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM (szkolenie on-line na żywo) Cel szkolenia: Przeprowadzenie szkolenia umożliwi zapoznanie się z podstawowymi funkcjonalnościami naszego nowego systemu „Koncesje Alkoholowe”. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do wszystkich pracowników, którzy obsługują zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych. Webinarium jest bezpłatne. Program szkolenia: Moduł Koncesje Alkoholowe: Rejestr osób i podmiotów, Rejestr przedsiębiorców, Rejestr dokumentów (wnioski, zezwolenia, oświadczenia, opłaty, kontrole i skargi), Zarządzanie (limity i normatywy zezwoleń). Moduł Raporty i Wydruki – generowanie raportów, konfiguracja szablonów. Moduł Narzędzia – eksport do xml i CEIDG, TERYT. Moduł Administracja (Konfiguracja, Użytkownicy i uprawnienia, Automatyczna numeracja, Słowniki). Prowadzący: Katarzyna Ocalewska – Nefeni Sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Zarejestrowani Uczestnicy otrzymają wiadomość na osobisty adres e-mail, podany podczas rejestracji, z danymi dostępowymi do platformy Zoom, na której odbywać się będzie szkolenie. Przed rozpoczęciem webinarium prosimy o zapoznanie się z informacją – Jak dołączyć do webinarium na Zoom? W trakcie webinarium Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje. Aby komfortowo uczestniczyć w szkoleniu on-line zalecamy korzystanie z: komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek, klienta stacjonarnego Zoom. Wymagania dotyczące użytkowania klienta stacjonarnego Zoom w systemach operacyjnych Windows, macOS i Linux, znajdziesz tutaj