Otwarcie roku 2023 w aplikacjach ZAMEK oraz EMKA

Posted by & filed under .

Rejestracja wkrótce Temat szkolenia: Otwarcie roku 2023 w aplikacjach ZAMEK oraz EMKA Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się w 14 grudniu 2022 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM (szkolenie on-line na żywo) Cel szkolenia: Szkolenie pozwoli usystematyzować wiedzę w zakresie czynności, jakie należy wykonać przed i po otwarciu nowego roku w aplikacjach: Podsystem Gospodarowania Mieniem-Moduł Księgowości Niepodatkowej (ZAMEK) oraz Podsystem Zarządzania Mieniem (EMKA). Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest dla użytkowników aplikacji ZAMEK oraz EMKA. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską. Program szkolenia: Aplikacja ZAMEK: zamknięcie roku bieżącego, otwarcie nowego roku, parametryzacja słownika dni wolnych, generowanie BZ/BO, parametryzacja słownika numeracji dokumentów. Aplikacja EMKA: zbiorcze generowanie terminarzy, zbiorcze generowanie przypisów. Prowadzący: Wiktor Bonowicz – Nefeni Sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Zarejestrowani Uczestnicy otrzymają wiadomość na osobisty adres e-mail, podany podczas rejestracji, z danymi dostępowymi do platformy Zoom, na której odbywać się będzie szkolenie. Przed rozpoczęciem webinarium prosimy o zapoznanie się z informacją – Jak dołączyć do webinarium na Zoom? W trakcie webinarium Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu. Nie pozostawimy żadnego pytania bez odpowiedzi. Aby komfortowo uczestniczyć w szkoleniu on-line, zalecamy korzystanie z: komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek, klienta stacjonarnego Zoom. Wymagania dotyczące użytkowania klienta stacjonarnego Zoom w systemach operacyjnych Windows, macOS i Linux, znajdziesz tutaj.

Otwarcie roku 2023 w systemie FoKa

Posted by & filed under .

Rejestracja wkrótce Temat szkolenia: Otwarcie roku 2023 w systemie FoKa Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się w 21 grudnia 2022 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM (szkolenie on-line na żywo) Cel szkolenia: Szkolenie pozwoli usystematyzować wiedzę w zakresie czynności, jakie należy wykonać, przygotowując się do pracy w nowym roku księgowym. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do administratorów oraz pracowników, którzy zajmują się przygotowaniem systemu FoKa do pracy w nowym roku księgowym. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system FoKa. Program szkolenia: Omówienie ewentualnych modyfikacji w planie kont. Podstawowe czynności otwarcia nowego roku. Przygotowanie modułu Księgowość podatkowa do pracy w nowym roku księgowym. Prowadzący: Dominika Łaźnia – Nefeni Sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Zarejestrowani Uczestnicy otrzymają wiadomość na osobisty adres e-mail, podany podczas rejestracji, z danymi dostępowymi do platformy Zoom, na której odbywać się będzie szkolenie. Przed rozpoczęciem webinarium prosimy o zapoznanie się z informacją – Jak dołączyć do webinarium na Zoom? W trakcie webinarium Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu. Nie pozostawimy żadnego pytania bez odpowiedzi. Aby komfortowo uczestniczyć w szkoleniu on-line, zalecamy korzystanie z: komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek, klienta stacjonarnego Zoom. Wymagania dotyczące użytkowania klienta stacjonarnego Zoom w systemach operacyjnych Windows, macOS i Linux, znajdziesz tutaj.

Rok 2023 w systemie WyDra – moduł Odpady

Posted by & filed under .

Temat szkolenia: Rok 2023 w systemie WyDra – moduł Odpady Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 30 listopada 2022 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 30 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM (szkolenie on-line na żywo) Cel szkolenia: Szkolenie pozwoli usystematyzować wiedzę w zakresie czynności, jakie należy wykonać przed otwarciem nowego 2023 roku w module Odpady systemu WyDra. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do pracowników zajmujących się wymiarowaniem opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w systemie WyDra. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na System Podatkowy WyDra. Program szkolenia: Konfiguracja stawek za gospodarowanie odpadami komunalnymi obowiązujących w nowym roku. Wykonanie próbnego wymiaru dla wybranych danych podatkowych i weryfikacja poprawności naliczeń. Zmiana roku i porządkowanie bazy danych. Utworzenie masowego wymiaru dla aktywnych danych podatkowych. Masowe generowanie dokumentów. Księgowanie dokumentów w module Księgowości Podatkowej systemu WyDra. Prowadzący: Wiktor Bonowicz – Nefeni Sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Zarejestrowani Uczestnicy otrzymają wiadomość na osobisty adres e-mail, podany podczas rejestracji, z danymi dostępowymi do platformy Zoom, na której odbywać się będzie szkolenie. Przed rozpoczęciem webinarium prosimy o zapoznanie się z informacją – Jak dołączyć do webinarium na Zoom? W trakcie webinarium Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu. Nie pozostawimy żadnego pytania bez odpowiedzi. Aby komfortowo uczestniczyć w szkoleniu on-line, zalecamy korzystanie z: komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek, klienta stacjonarnego Zoom. Wymagania dotyczące użytkowania klienta stacjonarnego Zoom w systemach operacyjnych Windows, macOS i Linux, znajdziesz tutaj.

WEBINARIUM DLA WODGIKÓW

Posted by & filed under .

Więcej na GIAP.PL Temat spotkania: WEBINARIUM DLA WODGIKÓW Termin i czas trwania: Spotkanie odbędzie się 22 listopada 2022 r. w godzinach 10:00 – 12:00 Formuła spotkania: WEBINARIUM (spotkanie w formie telekonferencji) Adresaci spotkania: Spotkanie skierowane jest do wszystkich obecnych Użytkowników systemu GIAP, jak również potencjalnie zainteresowanych przedstawicieli WODGIK i Urzędów Marszałkowskich. Program spotkania: Spotkanie będzie poświęcone zagadnieniom związanym z pracą w autorskim systemie GIAP – PolaMap, w zakresie następujących modułów: BDOT10k – zarządzanie rejestrem BDOT10k, PZGIK – wykorzystanie państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, MAPY TEMATYCZNE – moduły związane z obsługą spraw dotyczących: obwodów i szkód łowieckich, ewidencji produktów tradycyjnych, dróg rolniczych oraz obrębów ochronnych wód. Organizator spotkania: GIAP Sp. z o.o. ul. Pasaż Ursynowski 1/126, 02-784 Warszawa Informacje organizacyjne: Przed spotkaniem zarejestrowani Uczestnicy otrzymują mailowo dane dostępowe do platformy Zoom, na której odbywać się będzie spotkanie. Aby komfortowo uczestniczyć w spotkanie w formie telekonferencji, zalecamy korzystanie z: komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM, łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s, głośnika lub słuchawek, klienta stacjonarnego Zoom. Wymagania dotyczące użytkowania klienta stacjonarnego Zoom w systemach operacyjnych Windows, macOS i Linux, znajdziesz tutaj.

Po co tworzymy APP i jak z nich korzystać

Posted by & filed under .

Temat szkolenia: Po co tworzymy APP i jak z nich korzystać Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 9 listopada 2022 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 45 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM (szkolenie on-line na żywo) Cel szkolenia: Zwiększenie świadomości pracowników samorządowych w zakresie danych APP. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do wszystkich pracowników, którzy pracują w oprogramowaniu PolaMap, jak również, dla pozostałych pracowników samorządowych z Wydziałów Planowania Przestrzennego. Więcej o rozwiązaniach GIS dla Administracji Publicznej i Instytucji przeczytasz tutaj. Webinarium jest bezpłatne. Program szkolenia: Przedstawienie nowych regulacji prawnych w zakresie danych APP. Omówienie realizacji danych APP na etapie procedury planistycznej. Prezentacja funkcjonalności Wtyczki APP w oprogramowaniu QGIS. Prezentacja danych APP na portalu mapowym InspireHub. Usługi sieciowe WMS/WFS wraz z portalem Ewidencji Zbiorów Danych Przestrzennych. Prowadzący: Karol Kantorowski – GIAP Sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Zarejestrowani Uczestnicy otrzymają wiadomość na osobisty adres e-mail, podany podczas rejestracji, z danymi dostępowymi do platformy Zoom, na której odbywać się będzie szkolenie. Przed rozpoczęciem webinarium prosimy o zapoznanie się z informacją – Jak dołączyć do webinarium na Zoom? W trakcie webinarium Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu. Nie pozostawimy żadnego pytania bez odpowiedzi. Aby komfortowo uczestniczyć w szkoleniu on-line zalecamy korzystanie z: komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek, klienta stacjonarnego Zoom. Wymagania dotyczące użytkowania klienta stacjonarnego Zoom w systemach operacyjnych Windows, macOS i Linux, znajdziesz tutaj.

WyDra – Nowa Baza Wiedzy

Posted by & filed under .

Temat szkolenia: WyDra – Nowa Baza Wiedzy Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 26 października 2022 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 40 minut. Przenieś do kosza Formuła szkolenia: WEBINARIUM (szkolenie on-line na żywo) Cel szkolenia: Podczas szkolenia zaprezentujemy naszą nową bazę wiedzy. Baza Wiedzy zawiera: nagrania z webinariów, filmy instruktażowe, instrukcje obsługi oprogramowania, opisy kluczowych procesów, a także informacje o najnowszych wersjach naszych systemów. Baza będzie sukcesywnie rozbudowywana i aktualizowana. Uruchomienie Bazy Wiedzy jest kolejnym przedsięwzięciem mającym na celu doskonalenie naszych usług, związanych z użytkowanymi systemami. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do wszystkich pracowników, którzy pracują w Systemie Podatkowy WyDra. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system WyDra. Program szkolenia: Sposoby dostępu do nowej Bazy Wiedzy: baza wiedzy dostępna poprzez system obsługi serwisowej, baza wiedzy wbudowana w system WyDra. Omówienie budowy nowej Bazy Wiedzy. Metody prezentowania i wyszukiwania informacji w nowej Bazie Wiedzy. Prowadzący: Dariusz Lewański – Nefeni Sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Zarejestrowani Uczestnicy otrzymają wiadomość na osobisty adres e-mail, podany podczas rejestracji, z danymi dostępowymi do platformy Zoom, na której odbywać się będzie szkolenie. Przed rozpoczęciem webinarium prosimy o zapoznanie się z informacją – Jak dołączyć do webinarium na Zoom? W trakcie webinarium Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu. Nie pozostawimy żadnego pytania bez odpowiedzi. Aby komfortowo uczestniczyć w szkoleniu on-line zalecamy korzystanie z: komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek, klienta stacjonarnego Zoom. Wymagania dotyczące użytkowania klienta stacjonarnego Zoom w systemach operacyjnych Windows, macOS i Linux, znajdziesz tutaj.

Zmiany w obsłudze jednostek w systemach BeSTi@ i SJO BeSTi@ (IV Ostatni termin)

Posted by & filed under .

Temat szkolenia: Zmiany w obsłudze jednostek w systemach BeSTi@ i SJO BeSTi@ (IV Ostatni termin) Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 17 października 2022 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM (szkolenie on-line) Cel szkolenia: Począwszy od aktualizacji do wersji 7.039.00.16, systemów BeSTi@ i SJO BeSTi@, nastąpią zmiany w zakresie obsługi jednostek. W związku z przygotowaniem systemu do transferu danych do GUS (projekt SMUP), wszystkie zdefiniowane wcześniej jednostki organizacyjne zostaną przeniesione do gałęzi „Zamknięte systemowo z końcem roku 2022”. Jednostek tych nie będzie można przywrócić. Najpóźniej przed rozpoczęciem pracy nad dokumentami planistycznymi i sprawozdaniami dotyczącymi 2023 r. należy ponownie zdefiniować w systemie jednostki organizacyjne w oparciu o nowe funkcjonalności i procedury, które zostały opisane tutaj. Na webinarium pokażemy jak przygotować systemy do dalszej pracy. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do wszystkich użytkowników systemów BeSTi@ oraz SJO BeSTi@. Webinarium jest bezpłatne. Ilość miejsc jest ograniczona, dlatego kolejność rejestracji ma znaczenie. Program szkolenia: Zmiany w obsłudze jednostek w systemie BeSTi@: omówienie zmian systemowych, dodawanie, edytowanie jednostek (użycie kreatorów uaktualnij lub pobierz dane jednostki z API REGON), obsługa jednostek typu Organ i rachunek, o którym mowa w art. 223 ust. 1 uofp. Zmiany w obsłudze jednostek w systemie SJO BeSTi@. Prowadzący: Dariusz Lewański – Nefeni Sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Zarejestrowani Uczestnicy otrzymają wiadomość na osobisty adres e-mail, podany podczas rejestracji, z danymi dostępowymi do platformy Zoom, na której odbywać się będzie szkolenie. Przed rozpoczęciem webinarium prosimy o zapoznanie się z informacją – Jak dołączyć do webinarium na Zoom? Więcej informacji o systemie Zarządzanie Budżetem Jednostek Samorządu Terytorialnego, znajdziesz tutaj. Aby komfortowo uczestniczyć w szkoleniu on-line zalecamy korzystanie z: komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek, klienta stacjonarnego Zoom. Wymagania dotyczące użytkowania klienta stacjonarnego Zoom w systemach operacyjnych Windows, macOS i Linux, znajdziesz tutaj.

Zmiany w obsłudze jednostek w systemach BeSTi@ i SJO BeSTi@ (III Termin)

Posted by & filed under .

Ze względu na duże zainteresowanie szkoleniem przygotowano czwarty ostatni termin szkolenia (17 października 2022 r. o godz. 11:00). Zapraszamy do zapisu tutaj> Temat szkolenia: Zmiany w obsłudze jednostek w systemach BeSTi@ i SJO BeSTi@ (III Termin) Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 14 października 2022 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM (szkolenie on-line) Cel szkolenia: Począwszy od aktualizacji do wersji 7.039.00.16, systemów BeSTi@ i SJO BeSTi@, nastąpią zmiany w zakresie obsługi jednostek. W związku z przygotowaniem systemu do transferu danych do GUS (projekt SMUP), wszystkie zdefiniowane wcześniej jednostki organizacyjne zostaną przeniesione do gałęzi „Zamknięte systemowo z końcem roku 2022”. Jednostek tych nie będzie można przywrócić. Najpóźniej przed rozpoczęciem pracy nad dokumentami planistycznymi i sprawozdaniami dotyczącymi 2023 r. należy ponownie zdefiniować w systemie jednostki organizacyjne w oparciu o nowe funkcjonalności i procedury, które zostały opisane tutaj. Na webinarium pokażemy jak przygotować systemy do dalszej pracy. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do wszystkich użytkowników systemów BeSTi@ oraz SJO BeSTi@. Webinarium jest bezpłatne. Ilość miejsc jest ograniczona, dlatego kolejność rejestracji ma znaczenie. Program szkolenia: Zmiany w obsłudze jednostek w systemie BeSTi@: omówienie zmian systemowych, dodawanie, edytowanie jednostek (użycie kreatorów uaktualnij lub pobierz dane jednostki z API REGON), obsługa jednostek typu Organ i rachunek, o którym mowa w art. 223 ust. 1 uofp. Zmiany w obsłudze jednostek w systemie SJO BeSTi@. Prowadzący: Dariusz Lewański – Nefeni Sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Zarejestrowani Uczestnicy otrzymają wiadomość na osobisty adres e-mail, podany podczas rejestracji, z danymi dostępowymi do platformy Zoom, na której odbywać się będzie szkolenie. Przed rozpoczęciem webinarium prosimy o zapoznanie się z informacją – Jak dołączyć do webinarium na Zoom? Więcej informacji o systemie Zarządzanie Budżetem Jednostek Samorządu Terytorialnego, znajdziesz tutaj. Aby komfortowo uczestniczyć w szkoleniu on-line zalecamy korzystanie z: komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek, klienta stacjonarnego Zoom. Wymagania dotyczące użytkowania klienta stacjonarnego Zoom w systemach operacyjnych Windows, macOS i Linux, znajdziesz tutaj.

Zmiany w obsłudze jednostek w systemach BeSTi@ i SJO BeSTi@ (II Termin)

Posted by & filed under .

Ze względu na duże zainteresowanie szkoleniem przygotowano trzeci termin szkolenia (14 października 2022 r. o godz. 11:00). Zapraszamy do zapisu tutaj> Temat szkolenia: Zmiany w obsłudze jednostek w systemach BeSTi@ i SJO BeSTi@ (II Termin) Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 13 października 2022 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM (szkolenie on-line) Cel szkolenia: Począwszy od aktualizacji do wersji 7.039.00.16, systemów BeSTi@ i SJO BeSTi@, nastąpią zmiany w zakresie obsługi jednostek. W związku z przygotowaniem systemu do transferu danych do GUS (projekt SMUP), wszystkie zdefiniowane wcześniej jednostki organizacyjne zostaną przeniesione do gałęzi „Zamknięte systemowo z końcem roku 2022”. Jednostek tych nie będzie można przywrócić. Najpóźniej przed rozpoczęciem pracy nad dokumentami planistycznymi i sprawozdaniami dotyczącymi 2023 r. należy ponownie zdefiniować w systemie jednostki organizacyjne w oparciu o nowe funkcjonalności i procedury, które zostały opisane tutaj. Na webinarium pokażemy jak przygotować systemy do dalszej pracy. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do wszystkich użytkowników systemów BeSTi@ oraz SJO BeSTi@. Webinarium jest bezpłatne. Ilość miejsc jest ograniczona, dlatego kolejność rejestracji ma znaczenie. Program szkolenia: Zmiany w obsłudze jednostek w systemie BeSTi@: omówienie zmian systemowych, dodawanie, edytowanie jednostek (użycie kreatorów uaktualnij lub pobierz dane jednostki z API REGON), obsługa jednostek typu Organ i rachunek, o którym mowa w art. 223 ust. 1 uofp. Zmiany w obsłudze jednostek w systemie SJO BeSTi@. Prowadzący: Dariusz Lewański – Nefeni Sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Zarejestrowani Uczestnicy otrzymają wiadomość na osobisty adres e-mail, podany podczas rejestracji, z danymi dostępowymi do platformy Zoom, na której odbywać się będzie szkolenie. Przed rozpoczęciem webinarium prosimy o zapoznanie się z informacją – Jak dołączyć do webinarium na Zoom? Więcej informacji o systemie Zarządzanie Budżetem Jednostek Samorządu Terytorialnego, znajdziesz tutaj. Aby komfortowo uczestniczyć w szkoleniu on-line zalecamy korzystanie z: komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek, klienta stacjonarnego Zoom. Wymagania dotyczące użytkowania klienta stacjonarnego Zoom w systemach operacyjnych Windows, macOS i Linux, znajdziesz tutaj.

FoKa – obsługa mechanizmu SIMP i nie SIMP

Posted by & filed under .

Temat szkolenia: FoKa – obsługa mechanizmu SIMP i nie SIMP Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 19 października 2022 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM (szkolenie on-line na żywo) Cel szkolenia: Szkolenie pozwoli usystematyzować wiedzę w zakresie czynności jakie należy wykonać w związku z księgowaniem wpłat za pomocą mechanizmu SIMP (wpłaty na indywidualne rachunki bankowe podatników) oraz nie SIMP (wpłaty na rachunek ogólny urzędu). Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do pracowników, którzy pracują w systemie FoKa w module Księgowość Podatkowa lub księgują wpłaty na rachunek ogólny urzędu. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system FoKa. Program szkolenia: Prezentacja oraz omówienie księgowania wpłat od podatników mechanizmem SIMP. Korekta/usunięcie błędnie przygotowanej asygnaty. Utworzenie asygnat dla wpłat na rachunek ogólny za pomocą mechanizmu nie SIMP. Prowadzący: Mariola Jedut – Nefeni Sp. z o.o. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Od 2009 r. związana z spółką NEFENI. Swoją wiedzą i wieloletnim doświadczeniem wspiera Klientów w zakresie obsługi systemu finansowo – księgowego, wymiarowego oraz środków trwałych. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Zarejestrowani Uczestnicy otrzymają wiadomość na osobisty adres e-mail, podany podczas rejestracji, z danymi dostępowymi do platformy Zoom, na której odbywać się będzie szkolenie. Przed rozpoczęciem webinarium prosimy o zapoznanie się z informacją – Jak dołączyć do webinarium na Zoom? W trakcie webinarium Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu. Nie pozostawimy żadnego pytania bez odpowiedzi. Aby komfortowo uczestniczyć w szkoleniu on-line zalecamy korzystanie z: komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek, klienta stacjonarnego Zoom. Wymagania dotyczące użytkowania klienta stacjonarnego Zoom w systemach operacyjnych Windows, macOS i Linux, znajdziesz tutaj.