Przenoszenie uprawnień użytkownika systemu Proton

W jaki sposób przenieść uprawnienia dla dokumentów, spraw, wiadomości…

W jaki sposób przenieść uprawnienia dla dokumentów, spraw, wiadomości, emaili, notek oraz teczek z jednego użytkownika na innego?

Aby przenieść uprawnienia użytkownika wykonujemy następujące czynności: Przechodzimy do modułu Administracja -> Użytkownicy -> Przenoszenie uprawnień -> wybieramy Użytkownika źródłowego (z którego przenosimy uprawnienia) oraz Użytkownika docelowego (na którego przenosimy uprawnienia) -> zaznaczamy pola, dla których chcemy przenieść uprawnienia – do wyboru są: dokumenty i sprawy , wiadomości , email , notki , teczki -> na koniec zatwierdzamy operację poprzez kliknięcie przycisku Wykonaj.
powrót

Zobacz także:

Najlepsze rozwiązanie dla biura rady i radnych – RADNI.INFO
Nowości w PolaMap – WODGiK
Rok 2022 w systemie WyDra – moduł Odpady