Nowości w module Raporty
W celu poprawienia wygody korzystania z modułu Raporty w wersji opatrzonej numerem 2.07.028.58 wprowadzono następujące modyfikacje.
W celu poprawienia wygody korzystania z modułu Raporty w wersji opatrzonej numerem 2.07.028.58 wprowadzono następujące modyfikacje.
Dodanie raportu – Plan amortyzacji
Dodany został nowy raport Plan amortyzacji. Posiada on jeden filtr, który umożliwia wybór środka trwałego, którego plan amortyzacji chcemy wydrukować.
Dodanie raportu – Rejestr logowań
Dodany został nowy raport Rejestr logowań. Posiada on filtry, gdzie ustawiamy zakres dat, których raport ma dotyczyć. Po wygenerowaniu raportu użytkownik widzi takie dane jak:
– Data
– Nazwa komputera
– Nazwa użytkownika
– Wersja programu
– Login oraz status przeprowadzonego logowania.
Rozszerzenie możliwości filtrowania – Raport Spis inwentarza
W poprzednich wersjach programu chcąc stworzyć raport Spis inwentarza użytkownik mógł skorzystać z takich filtrów jak Miejsce oraz Osoba. W aktualizacji programu rozszerzono możliwość nakładanych filtrów. W chwili obecnej użytkownik dodatkowo może filtrować po typie oraz statusie środka trwałego.
Rozszerzenie możliwości filtrowania na raportach o części składowe
W raportach Raport roczny – środki trwałe/umorzenie oraz Raport z ruchu – środki trwałe/umorzenie zostały dodane rozszerzenia filtrowania o części składowe. W celu skorzystania z nowej funkcjonalności użytkownik podczas tworzenia raportów w sekcji Szczegóły i grupowanie powinien zaznaczyć checkbox’a „Pokaż części składowe”.