Automatyczne zamykanie spraw po uprawomocnieniu decyzji

Co zrobić w przypadku kiedy sprawa nie zamyka się automatycznie po uprawomocnieniu decyzji?

Co zrobić w przypadku kiedy sprawa nie zamyka się automatycznie po uprawomocnieniu decyzji?

Jeśli sprawa nie zamyka się automatycznie po uprawomocnieniu decyzji, a termin zamknięcia minął należy sprawdzić:

Czy jest zaznaczona w sprawie opcja „Zamknij po uprawomocnieniu decyzji” lub w opcjach administracyjnych [moduł Administracja->Ustawienia systemu->Opcje systemu->Sprawa->”Automatyczne zamykanie po uprawomocnieniu decyzji->Tak”]?

Czy status przesyłki pism znajdujących się w sprawie jest: „Doręczono”, „Dostarczono osobiście” lub „Zwrócono” (domniemane doręczenie)?

powrót

Zobacz także:

Zmiany w obsłudze jednostek w systemach BeSTi@ i SJO BeSTi@ (II Termin)
FoKa – nowe obowiązki w oznaczaniu faktur zakupu i sprzedaży
Moduł pojazdy w roku 2022 – parametryzacja i księgowanie deklaracji
Odkryj najlepsze okazje i zniżki na swoje ulubione marki z Dziennik Kody Rabatowe! Z nami każdy zakup to oszczędność i przyjemność. Nie przegap ekskluzywnych ofert już dziś! beylikdüzü escort Instant Flip Instant Flip